跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 749


2721#
發表於 05-8-13 11:18 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

你們好,我有些問題想請教各位媽媽,如是你們,你們會如何決定呢?

鋼琴老師說幫我的女女報明年考 6 級,但有兩個時段可報考, Apr - May 另外 Aug ,但兩個時段都有利有弊,首先, Apr - May 時段好處就是早點考完,可安心放暑假,但弊處就係驚時間太緊迫,加上約 Feb-Mar 前要練校際比賽歌,更加驚唔夠時間,但如選擇 Aug 考,又驚一到暑假,她的 Daddy 會放大假,以我的經驗所得,每年的暑假一定比平日練得少,有時更因 Daddy 放假去玩而無得練琴,又覺得明年 Aug 考距離現在有成年,好像太耐似的,都不知如何決擇,所以想請教所位媽媽,如是你們的孩子,你會如何分析和決擇呢?多謝各位


男爵府

積分: 6686


2722#
發表於 05-8-13 13:15 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hello BabyMonchhichi,

若果係我, 我會選考八月 !

老實講, 阿女平日上學既日子, 真係放唔到太多時間在練琴上, 可況要為考試準備, 用上既時間要更多; 以上年阿女考 Grade 3 經驗, Summer Holiday 係佢進步最大既階段, 考試唔係年年考, 所以我地都願意犧牲一下暑假既時間 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1069


2723#
發表於 05-8-13 13:19 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Aug 的 section 其實由 aug-nov, 我覺得你應該問下佢練唔練得到


伯爵府

積分: 17856


2724#
發表於 05-8-13 15:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BabyMonchhichi,

How about Nov. next year? Or just skip grade 6 and take grade 7 in the next following year.


別墅

積分: 749


2725#
發表於 05-8-13 16:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

多謝你的意見 :-P :-P

ReneeC,

老師話應該冇問題 :-P

JP,

我覺得 Nov 距離而家太耐喇,所以應該唔會揀年尾,另外個女上次考琴係考 4 級,所以我唔敢一跳跳到 7 級考啊


伯爵府

積分: 17856


2726#
發表於 05-8-13 17:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BabyMonchhichi 寫道:
JP,

我覺得 Nov 距離而家太耐喇,所以應該唔會揀年尾,另外個女上次考琴係考 4 級,所以我唔敢一跳跳到 7 級考啊


BabyMonchhichi,

My elder boy also上次考琴係考 4 級,and he is going to一跳跳到 7 級考this Sept.

When did your girl pass grade 4? I suppose she has passed her grade 5 theory already.


別墅

積分: 749


2727#
發表於 05-8-13 18:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP 寫道:
[quote]
BabyMonchhichi 寫道:
JP,

我覺得 Nov 距離而家太耐喇,所以應該唔會揀年尾,另外個女上次考琴係考 4 級,所以我唔敢一跳跳到 7 級考啊


BabyMonchhichi,

My elder boy also上次考琴係考 4 級,and he is going to一跳跳到 7 級考this Sept.

When did your girl pass grade 4? I suppose she has passed her grade 5 theory already. [/quote]

JP,

你仔仔好叻呀 7 級d考試歌深唔深呀?你仔仔用舊既syllabus定新既syllabus考呀?我女女上次係04年考4級架,同埋啱啱係今年 Jun 考左 grade 5 theory,上個星期收到 result 喇 :-P 係呢?你仔仔上次考 4級係幾時呀? :-P :-P :-P


伯爵府

積分: 17856


2728#
發表於 05-8-13 19:56 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BabyMonchhichi,

My elder boy passed grade 4 in 2003. The new grade 7 syllabus (2005/06) is not so difficult for him as I observed. His major challenge will be "aural part".

He's not 好叻 and to the contrary he's very lazy in practising(less than 1hr/day). How old is your girl and how long does she practise everyday?


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


2729#
發表於 05-8-14 01:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BabyMonchhichi 寫道:

JP,

我覺得 Nov 距離而家太耐喇,所以應該唔會揀年尾,另外個女上次考琴係考 4 級,所以我唔敢一跳跳到 7 級考啊


其實都唔係跳既,佢都有彈五六七級既野架麻,唔駛驚喎


別墅

積分: 749


2730#
發表於 05-8-15 12:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,

03年考完4級,今年考7級都話唔叻,咁我個d咪…… ,我既囡囡今年十歲,佢練琴時間大約每日個半小時咁上下

Sindy,

但係老師而家都未教7級既野,所以我唔夠膽越級挑戰呀

:lol:


伯爵府

積分: 17856


2731#
發表於 05-8-15 14:12 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BabyMonchhichi,

佢考到merit/distinction至算喇! ?-(

我大仔又係十歲。


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


2732#
發表於 05-8-15 14:37 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP

鋼琴音樂導賞講座
題目: 音樂中的「空氣」
講員: 郭品文
時間: 2005年9月7日至10月26日(逢星期三)8:00p.m. 共八講
地點: 香港太空館演講廳
票價: $30(每講)全日制學生半價
網址:www..lcsd.gov.hk/cp


伯爵府

積分: 17856


2733#
發表於 05-8-15 16:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,
逢星期三8:00p.m---we can't spare the time to go! Anyway, thx for your info.


別墅

積分: 749


2734#
發表於 05-8-16 07:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP 寫道:
BabyMonchhichi,

佢考到merit/distinction至算喇! ?-(

我大仔又係十歲。


JP,

你小朋友咁叻,實得o既


伯爵府

積分: 17856


2735#
發表於 05-8-16 13:29 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BabyMonchhichi,

我地都係"盡人事以安天命"!有時學習過程緊要過分數/級數,我周不時要提醒自己唔好太pushy,否則令D仔討厭學琴就弊喇!


別墅

積分: 654


2736#
發表於 05-8-16 15:08 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Thanks a lot, csk


大宅

積分: 3888


2737#
發表於 05-8-17 11:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP
考7級喇...嘩...真係好叻呀
James & Peter在 徐sir 到學左一段時間...妳覺得d仔進度點呀?
Charles學得ok咋...之前真係上堂夢遊咁架~~唉...怕左佢!
3級本書彈左一半咋...係咪好慢呢?


伯爵府

積分: 17856


2738#
發表於 05-8-17 15:30 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪,

我驚d仔進度太快個基礎唔穩陣咋!我嫌徐sir 太aggressive丫!

Charles學左兩年(?)有3級都好好喇,唔好太pushy/aggressive,打好個基礎好!


大宅

積分: 3888


2739#
發表於 05-8-17 18:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP
咁可能徐sir覺得James & Peter得...比佢地試下都好架...有能力嗎!

Charles已經學足2年喇...今日去徐sir到上堂又遊雲喇...比我話到佢飛起 ,我同佢講唔該上堂留心d啦...唔好浪費我同爸爸d錢呀...唔該大少???睇怕佢都唔知我講嘜lo...唉...而家d細路...物質實在太好喇...想當年我細個呀爸呀媽要做工...邊有錢比我去學野呀...唉...sorry...有感而發...見諒...見諒!


伯爵府

積分: 17856


2740#
發表於 05-8-18 11:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪,

"James & Peter有能力"?我真係唔多覺bor, 尤其是Peter,仲未開竅咁款!

Charles上堂遊雲---咁你要

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo