跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 769


2741#
發表於 09-5-18 09:56 |只看該作者
原帖由 pangchaimami 於 09-5-15 17:28 發表

至於幼稚園… 我本人都係like小時候, 乾淨+老師有愛心+小人所以老師跟得好貼, 特別係如果讀n1就更加係小時候啦, 因為d自理能力train得好好 (如自己食飯, 下午nap, 去shi shi), 不過真係太細&貴, 表下態先, 我個呀臭 ...


臭臭媽,多謝你的分享啊,我之前一直對呢幾間1516,而家清楚好多了...


別墅

積分: 769


2742#
發表於 09-5-18 09:59 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-16 10:20 發表
靈光係23號open day呀!!!


我好期待果日啊,因為我都幾鐘意靈光,好想快d去體下...是啦,果日會唔會有讀緊的小朋友返去參加活動啊....焯然會唔會返去呀?


大宅

積分: 2224


2743#
發表於 09-5-18 10:08 |只看該作者
我地會去,因果日係會有遊戲玩..但就會上完興趣班先返學校,太約12點前上到去...

原帖由 stellarlj 於 09-5-18 09:59 發表


我好期待果日啊,因為我都幾鐘意靈光,好想快d去體下...是啦,果日會唔會有讀緊的小朋友返去參加活動啊....焯然會唔會返去呀?


別墅

積分: 630


2744#
發表於 09-5-18 11:15 |只看該作者
我仍會早餐和下午茶讓他飲兩餐,有時睡前會飲半樽才睡,但有時見他太飽便索性唔飲就咁睡。看看歲半回健康院時姑娘怎樣說吧~ ^^

原帖由 pangchaimami 於 09-5-17 14:14 發表

嘩... 正正就是這樣~~"奶的營養都在平時飲食上吸收到!! " 其實hk都有呢d信息架, 係威院d姑娘都係咁講架, 果時呀臭一歲上威院d育嬰堂都係咁講, 所以一歲就喊到兩餐.... 哎呀 呀臭醒左啦 bye ...


大宅

積分: 2224


2745#
發表於 09-5-18 14:08 |只看該作者
好唔開心..今日收到學校電話話亞仔係學校推人,又話佢有攻擊性..聽到真係有D嬲

其實我對依間學校都好有好感,但自從(轉左班主任之後亞仔(依個幾月)就成日都唔要返學,都唔明點解,問老師老師就張個問題比返我地...都試過2次叫我接返佢,今日就無叫但就話佢有攻擊性同埋無可能1對1咁睇住佢(因我叫佢諗下),我問佢可以點做佢又答唔到我,咁我問佢咩意思係咪要接佢走,我同佢講婆婆今日放假都可以,佢答得好快話:咁叫婆婆12:30嚟接佢走啦!!!真係好無奈...


大宅

積分: 3513


2746#
發表於 09-5-18 14:44 |只看該作者
原帖由 FANNYLAI 於 09-5-16 09:42 發表






我都係呁諗,希望bb日日有大大
但係我奶奶話 : 食奶粉係咁~
我話唔係wo,最好日日有.
佢好似唔鍾意咁.
我叫奶奶有空比d水水bb飲,
佢又話比bb飲都未必飲,之後索性水都唔比~ =_=
其實我覺得係奶奶唔想做多一樣野,因為佢 ...

同聲同氣呀… 我又係成日同99你睇我唔順我睇你唔順, 好似鬧交, 但又其實冇咩嘅, 大家都係想小朋友好…. 如果bb唔飲水, 都可以煲下庶水, 蘋果水… 唔好落糖都ok!


大宅

積分: 3513


2747#
發表於 09-5-18 14:47 |只看該作者
vo
原帖由 ^.^morris 於 09-5-16 10:20 發表
靈光係23號open day呀!!!

我成日以為剛剛個sat係23號tim...


大宅

積分: 3513


2748#
發表於 09-5-18 14:57 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-16 10:31 發表
亞仔而家每日都會飲2柸奶,早晚一次,太約4-6安左右啦!!!佢既飲食都好平均,而我都開始慢慢同佢減晚上果柸奶..等佢每日飲一柸早奶+個包做早餐..跟住先返學..

**pangchaimami 你覺得飲鮮奶定羊奶好呀!!!

...

一句講晒羊奶貴囉, 仲有, 此終粉狀都係熱氣… 其實我都冇咩研究, 不過到呀臭差不多歲半, 我就開始比鮮奶佢try啦, 因為諗住有咩事, 如買唔到奶粉呀, 去旅行呀都方便, 其實好多人奶mami到餵唔到都比鮮奶小朋友飲, 真係一淡奶粉都冇飲過, 都冇咩問題既….
我都想同呀臭介奶, 不過佢係一個可以唔食野嘅bb, 有時可以一日全日絕食, 所以c6實唔放過我, 一日一奶都ok…


大宅

積分: 3513


2749#
發表於 09-5-18 14:59 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-16 10:35 發表
但為何,我係街成日都見到d外藉人士既小朋友,6-7歲都揸住個奶瓶係街都飲奶既...真係唔明(正係見人見至)

係呀… 我個同事個小朋友都小一啦, 仍堅持一日3杯奶, 我話我個仔一歲只飲兩杯, 佢都覺得我好出奇呀…


大宅

積分: 3513


2750#
發表於 09-5-18 15:09 |只看該作者
原帖由 margelee 於 09-5-17 18:01 發表
Milk powder is sweet, not good for children. Fresh milk is very good for children and teenagers. However, bb before 1 yr old can't drink fresh milk. This is the theory from Canada.

係呀… 驚敏感! 同d鮮奶有d唔知咩蛋白係小朋友難d吸收架!!!


大宅

積分: 3513


2751#
發表於 09-5-18 15:27 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-18 14:08 發表
好唔開心..今日收到學校電話話亞仔係學校推人,又話佢有攻擊性..聽到真係有D嬲

其實我對依間學校都好有好感,但自從(轉左班主任之後亞仔(依個幾月)就成日都唔要返學,都唔明點解,問老師老師就張個問題比返我地...都試 ...

你又唔洗太唔開心…. 老實講教小朋友係老師嘅責任, 家長係協助, 如果個小朋友有問題係應該大家想辦法去教, 唔係就咁話接走佢, 所以有時真係睇好唔好彩, 幾好嘅學校都可能有d唔好嘅老師…
今日先同個同事分享, 我個仔原來起初都好曳, 但老師都冇用個"曳" 字, 亦冇同我投訴… 有一段時間呀臭都話返學唔開心 (但佢初初好鐘意返學架), 我同老師講, 佢話因為初初d小朋友係適應期, 所以都比較寬鬆, 一個月後就要佢地守規矩, 可能呀臭唔係好識守規矩, 有時老師會罪下佢, 校長會捉佢講下道理, 可能咁個小朋友就唔慣所以唔開心, 個老師仲叫我比d耐性tim…. 不過呀臭真係好曳, 排隊永遠得佢一個唔排, 又咬人, 又爭玩具…. 老實講如果唔係個老師講, 我都唔知佢咁曳呀…. 以前呀臭話郭老師最惡, 但e+佢最鐘意郭老師!!!


別墅

積分: 704


2752#
發表於 09-5-18 15:34 |只看該作者
吓....2個星期先好返?

BB今朝4:30大哭, 以為肚痛, 原來要食奶...攪到我地訓得唔好, 我訓左幾個鐘, 因佢時常踢我pat pat

原帖由 zoesychan 於 09-5-16 22:36 發表
唔使擔心, 係痾甘多日架 ..
你阿b早起都係都算好啦 ..
我果次阿女連續成個星期半夜係甘叫媽媽, 原來痾左便便 ..
果次阿女都真係成2個星期先好返哂架
唔好心急呀 ~


...


大宅

積分: 2224


2753#
發表於 09-5-18 15:42 |只看該作者
頭先校長又打比我,因我老公去左學校同佢傾左,開頭諗住退學,後嚟我見意不如轉組睇下點..跟住校長打比我講想了解下件事,我都同佢講左所有野,開頭我都好客氣,亦都幫個老師講好說話..但講講下火都嚟,佢張所有野轉晒去我到,之後我同佢講今次唔係第一次而係第三次要我接佢走,問你地點解決問題,又答唔到,張個問題比返我,,
最好笑之前係咁SALE我留底讀k1(又話點好點好),而家又同我講,你諗住唔做野,我以為你唔留底,比佢係出面讀half day(因我學校無half day),其實你都諗住唔做野,不如出去搵一間half day既學校比亞仔重好啦!!!
你話佢咩意思呀!!!
有好多野我都唔出聲,而家佢同我咁講,真係火都嚟.....


大宅

積分: 3513


2754#
發表於 09-5-18 17:37 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-18 15:42 發表
頭先校長又打比我,因我老公去左學校同佢傾左,開頭諗住退學,後嚟我見意不如轉組睇下點..跟住校長打比我講想了解下件事,我都同佢講左所有野,開頭我都好客氣,亦都幫個老師講好說話..但講講下火都嚟,佢張所有野轉晒去我 ...

嘩... 比我都真係扯火呀, 點呀乖嘅細佬就可以留低, 曳嘅就要走呀.... 你都已經同老師講好說話同提意轉組啦... 咁就真係麻麻啦...


大宅

積分: 2224


2755#
發表於 09-5-18 17:54 |只看該作者
我都唔知佢地想點...我個仔言語發展比同年少朋友遲(6-9個月左右),但唔係傻亞麻..無可能張所有野推晒去家長同小朋友身上,之前佢地剛轉班主任已經成日出錯我都唔出聲(試過3個星期無比手冊,一係唔比一比又比左其他小朋友既手冊(內有個人資料),又比錯書包),諗住新老師比d時間佢,點知..........發生d咁既事..好無奈
而家同校長講返手冊同書包既事,佢話依d係老師既問題同埋都係好小事,嘩咩校長咁講野都得....

原帖由 pangchaimami 於 09-5-18 17:37 發表

嘩... 比我都真係扯火呀, 點呀乖嘅細佬就可以留低, 曳嘅就要走呀.... 你都已經同老師講好說話同提意轉組啦... 咁就真係麻麻啦...

[ 本帖最後由 ^.^morris 於 09-5-19 11:22 編輯 ]


大宅

積分: 2224


2756#
發表於 09-5-19 11:21 |只看該作者
依個我都有聽過


原帖由 pangchaimami 於 09-5-18 15:09 發表

係呀… 驚敏感! 同d鮮奶有d唔知咩蛋白係小朋友難d吸收架!!!


大宅

積分: 3513


2757#
發表於 09-5-19 17:37 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-18 17:54 發表
我都唔知佢地想點...我個仔言語發展比同年少朋友遲(6-9個月左右),但唔係傻亞麻..無可能張所有野推晒去家長同小朋友身上,之前佢地剛轉班主任已經成日出錯我都唔出聲(試過3個星期無比手冊,一係唔比一比又比左其他小朋 ...

算啦… 起碼比個機會你想清楚係咪係到讀k1!
不過我想問下...你話"我個仔言語發展比同年少朋友遲(6-9個月左右) " 係醫生講架? 可以唔答, 只係因為e+睇梗一本書都有講語言發展, 所以棍了解下, 因為好似一般要大d先決定到係咪發展遲緩...


大宅

積分: 3513


2758#
發表於 09-5-19 17:40 |只看該作者
介紹下比大家知...一浸今個sun 24/5 2:00-4:00 有個 talk 講 "6A品德教育", 有興趣可以去聽下...


大宅

積分: 2224


2759#
發表於 09-5-19 23:35 |只看該作者
係醫生講,同埋而家都做緊言語治療...


原帖由 pangchaimami 於 09-5-19 17:37 發表

算啦… 起碼比個機會你想清楚係咪係到讀k1!
不過我想問下...你話"我個仔言語發展比同年少朋友遲(6-9個月左右) " 係醫生講架? 可以唔答, 只係因為e+睇梗一本書都有講語言發展, 所以棍了解下, 因為好似一般要大d先決 ...


大宅

積分: 3513


2760#
發表於 09-5-21 10:33 |只看該作者
原帖由 ^.^morris 於 09-5-20 10:25 發表
有心啦Preschool2009,去完旅行都唔休息下先....你都真係好掛住bk喎..哈

我當然有同亞仔係出面做評估啦,唔通我自己話個仔有問題咩,私人既同政府的評估中心都有去到...而家係私家做緊言語治療.而政府果邊就評估左,但 ...

^.^morris ... 如果有醫生follow 都好, 努力d啦, 同多d 小朋友傾多d計, 可能有改善.
有書講過語言嘅學習真係唔可以靠dvd之類, 父母多d同小朋友傾計, 親子之如又可訓練語言學習, 可以講下周圍佢有興趣嘅事, 就算佢唔識答, 咪自問先答囉, 等佢聽多d詞彙, eg 講個橙, 唔好就話係橙, 可以講下係圓, 係橙色, 味道好甜, 係生果, 咳咳唔可以食, 外面有皮…. 唔怕講得多, 小朋友會記係個腦到, 當佢一識講野, 就會係個腦到搵番呢d詞彙…
E+呢度好多幾個月大嘅bb嘅mami, 把握機會同佢地傾多d計, 冇需要特別教材or什麼dvd, 大家努力啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo