影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


珍珠宮

積分: 43437


2741#
發表於 15-4-23 14:41 |只看該作者

引用:見到啦!終於等到啦!不如一齊去呀!

原帖由 babybabywanted 於 15-04-23 發表
見到啦!終於等到啦!不如一齊去呀!
真定假 o架?

係就好啦


珍珠宮

積分: 43437


2742#
發表於 15-4-23 14:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 queenS999 於 15-04-23 發表

原帖由 Puffyy 於 15-04-23 發表
本帖最後由 Puffyy 於 15-4-23 14:38 編輯
FM 多數係九展 bor


男爵府

積分: 6390


2743#
發表於 15-4-23 14:46 |只看該作者
CherylMaMa 發表於 15-4-23 14:42
FM 多數係九展 bor
最緊要真係黎先好


侯爵府

積分: 22849


2744#
發表於 15-4-23 14:48 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

寫明係asia world expo wor! 係同人撞期,但asia world expo好大架喎!如果買飛應該跟LJSHK買團飛好,定自己上網搶好呢?

我而家好開心呀!我地可以幾多個一齊去呀?

要坐近d! 難得一次!





珍珠宮

積分: 43437


2745#
發表於 15-4-23 15:04 |只看該作者

引用:寫明係asia world expo wor! 係同人撞期,

原帖由 babybabywanted 於 15-04-23 發表
寫明係asia world expo wor! 係同人撞期,但asia world expo好大架喎!如果買飛應該跟LJSHK買團飛好,定自 ...
團飛位,係唔係會令啲?


侯爵府

積分: 22849


2746#
發表於 15-4-23 15:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-04-23+

原帖由 CherylMaMa 於 15-04-23 發表
團飛位,係唔係會令啲?
呢個我都唔清楚,puffy上次睇敏鎬係點買飛架?

但我成日擔心,佢地會唔會俾晒d靚位識既人,最後先俾我地架?




男爵府

積分: 6390


2747#
發表於 15-4-23 15:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babybabywanted 於 15-04-23

原帖由 CherylMaMa 於 15-04-23 發表
團飛位,係唔係會令啲?
我唔知LJSHK係咪直接搵主辦單位Ltwo Entertainment攞團飛啦?我上次敏鎬佢地自己有個正式fans club代購團飛, 結果起碼包哂最前所有部份位,去到公開發售就完全無得買果D vvip位, 但當然價錢仲貴過公開發售最前果價錢,但就要博睇佢點分位啦~

越講越期待添~搞到人做唔到野
我都希望坐到最近睇碩碩,咁難得


男爵府

積分: 6390


2748#
發表於 15-4-23 15:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CherylMaMa 於 15-04-23 發表

原帖由 babybabywanted 於 15-04-23 發表
呢個我都唔清楚,puffy上次睇敏鎬係點買飛架?

但我成日擔心,佢地會唔會俾晒d靚位識既人,最後先俾我地架 ...
呢個問題係會,佢一定比哂熟人先,如果佢地真係直接問佢地公司攞飛搞團購既話....


侯爵府

積分: 22849


2749#
發表於 15-4-23 15:50 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-4-23 15:36
呢個問題係會,佢一定比哂熟人先,如果佢地真係直接問佢地公司攞飛搞團購既話....

...
咁點算好呢?如果咁講,佢係直接攞飛,咁點都好過自己買喎……但我點先知佢地係咪直接攞呢?

係啦,我係咁update睇下你地有無 reply,搞到我都無心情做野!
貴少少都唔緊要,最緊要係靚位!唔好淨係得個側面睇……

好緊張呀!咁我地呢度又點安排?係咪要gather左先?


侯爵府

積分: 22849


2750#
發表於 15-4-23 15:57 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

碩呀!我要見你呀!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


2751#
發表於 15-4-23 15:58 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

唉...幾十歲人,而家先黎追星....

我真係無諗過自己會咁...太失禮....




侯爵府

積分: 21214


2752#
發表於 15-4-23 16:00 |只看該作者

引用:大家知唔知碩碩係咪5月30係香港有fan meeti

原帖由 queenS999 於 15-04-23 發表
大家知唔知碩碩係咪5月30係香港有fan meeting? In asia world expo wor...


我唔係香港


侯爵府

積分: 21214


2753#
發表於 15-4-23 16:00 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

點會咁,撞晒期


侯爵府

積分: 22849


2754#
發表於 15-4-23 16:02 |只看該作者

引用:點會咁,撞晒期

原帖由 Dot0716 於 15-04-23 發表
點會咁,撞晒期
下!咁難得!工作?定自己旅行?
唉...好可惜呀!




男爵府

積分: 6390


2755#
發表於 15-4-23 16:46 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-4-23 15:50
咁點算好呢?如果咁講,佢係直接攞飛,咁點都好過自己買喎……但我點先知佢地係咪直接攞呢?

係啦,我係咁 ...
再留意下Ltwo Entertainment 同LJSHK 睇下有咩UPDATE 先??

如果真係有團購就可以保證一定買到飛....唔洗博囉.....
不過BEAST 果日應該係大場, 如果係真係細HALL 我諗應該起碼無山頂位先啦?
側唔側面就好難講......我都想好近望到佢正面...


睇下仲有冇人會報到想一齊去??? 可能最尾得番我地2條冷
到時我地或者開返個whatapps group 睇下點安排下...
DOT 好慘喎...咁岩撞期都有既...好可憐呀, 無得一齊去癲



侯爵府

積分: 22849


2756#
發表於 15-4-23 16:53 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-4-23+15:5

原帖由 Puffyy 於 15-04-23 發表
再留意下Ltwo Entertainment 同LJSHK 睇下有咩UPDATE 先??

如果真係有團購就可以保證一定買到飛....唔洗博 ...
兩條冷都唔緊要,最緊要有人陪!




男爵府

積分: 6390


2757#
發表於 15-4-23 16:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Puffyy 於 15-04-23 發表再留

原帖由 babybabywanted 於 15-04-23 發表
兩條冷都唔緊要,最緊要有人陪!
都係

突然無左個post既 佢自己delete左
1429779473277.jpg


侯爵府

積分: 22849


2758#
發表於 15-4-23 17:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-04-23+

原帖由 Puffyy 於 15-04-23 發表
都係

突然無左個post既 佢自己delete左
頭先都見有人話佢微博delete左... 唔通係流料?




男爵府

積分: 6390


2759#
發表於 15-4-23 17:03 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

唔好玩野好喎
1429779813360.jpg


侯爵府

積分: 22849


2760#
發表於 15-4-23 17:08 |只看該作者

引用:唔好玩野好喎+

原帖由 Puffyy 於 15-04-23 發表
唔好玩野好喎
但佢講得出話週末發售...唔會係假啩.....

假的話,我喊架!人地頭先開心到死...




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo