興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


2741#
發表於 15-1-26 10:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kiki.kiki+於+15-01-26+發表

原帖由 MYLIM 於 15-01-26 發表
尋日出院 燒下退下 但呢家個人精神既, 但返吾到學 我就好忙囉。

...
辛苦你呀!要保重呀!




珍珠宮

積分: 34910


2742#
發表於 15-1-26 10:46 |只看該作者

引用:本來見到張相好驚comment \"有冇人做好心...

原帖由 A_lcy 於 15-01-26 發表
本來見到張相好驚
comment "有冇人做好心...夾佢中指啦..."
笑屎禾
係咪改圖黎咖?定係佢真心喜歡呢個姿態?


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


2743#
發表於 15-1-26 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Pleasure+於+15-01-26+發表pr

原帖由 MYLIM 於 15-01-26 發表
靚女發生咩事? 點解
吳豬




子爵府

積分: 14671

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


2744#
發表於 15-1-26 10:50 |只看該作者
M.I.L.L. 發表於 15-1-26 10:45
咁又可以揀選一杯適合自己嘅咖啡
咖啡禾好想飲, 但奈可禾對咖啡有過敏吾飲得.


珍珠宮

積分: 34910


2745#
發表於 15-1-26 10:52 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 10:45 咁又

原帖由 cwpe12 於 15-01-26 發表
咖啡禾好想飲, 但奈可禾對咖啡有過敏吾飲得.
會過敏。。咁飲左會點咖


子爵府

積分: 14671

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


2746#
發表於 15-1-26 11:03 |只看該作者
M.I.L.L. 發表於 15-1-26 10:52
會過敏。。咁飲左會點咖
禾會有頭痛, 胃气, 心悸等等問題.


伯爵府

積分: 15750


2747#
發表於 15-1-26 11:03 |只看該作者
cwpe12 發表於 15-1-26 10:50
咖啡禾好想飲, 但奈可禾對咖啡有過敏吾飲得.
我都係飲低咖啡因咋


伯爵府

積分: 15750


2748#
發表於 15-1-26 11:04 |只看該作者
M.I.L.L. 發表於 15-1-26 10:46
係咪改圖黎咖?定係佢真心喜歡呢個姿態?
我響facebook hk magazine 見到佢d 模相
有幾張都面容扭曲, 好驚嚇


禁止訪問

積分: 73


2749#
發表於 15-1-26 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34910


2750#
發表於 15-1-26 11:49 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 10:52 會過

原帖由 cwpe12 於 15-01-26 發表
禾會有頭痛, 胃气, 心悸等等問題.
咁就冇辦法啦,你一定唔可以飲咖啡。。。
飲其它嘢啦,呢個世界有好多嘢可以飲


珍珠宮

積分: 34910


2751#
發表於 15-1-26 11:51 |只看該作者

引用:大家小心不要飲太多咖啡. 我女兒長年經痛兼

原帖由 ngcdef 於 15-01-26 發表
大家小心不要飲太多咖啡. 我女兒長年經痛兼且來經前鼻頭必定爆火山瘡! 睇中醫加天灸幾年都唔得, 點知一介了 ...
我都認同唔可以飲太多,間中一杯就好了,我之前都飲得太密,結果辛苦自己,咖啡真係唔係人人都受得。


珍珠宮

積分: 34910


2752#
發表於 15-1-26 11:55 |只看該作者

引用:Quote:M.I.L.L. 發表於 15-1-26 10:46 係咪

原帖由 A_lcy 於 15-01-26 發表
我響facebook hk magazine 見到佢d 模相
有幾張都面容扭曲, 好驚嚇
頭先過去望下。。。啲相真係有點兒驚嚇。。其實佢做返過正常嘅model會好啲。。。今次實激死佢老豆


子爵府

積分: 14496


2753#
發表於 15-1-26 13:38 |只看該作者

回覆:勿忘棵蔥~(-第2章-有聚有傘)~志在吹水聯誼會

呢兩日忙,今日得閒d整佐芋頭糕
myphoto.jpg



點評

tcmsung    發表於 15-1-26 15:10
珍貴的并唔喺苦難本身,而喺我地對苦難如同珍珠般的包容.


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


2754#
發表於 15-1-26 13:38 |只看該作者
M.I.L.L. 發表於 15-1-26 10:45
咁又可以揀選一杯適合自己嘅咖啡
Thanks for sharing!!!


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


2755#
發表於 15-1-26 13:39 |只看該作者
miss_u 發表於 15-1-26 13:38
呢兩日忙,今日得閒d整佐芋頭糕


子爵府

積分: 14496


2756#
發表於 15-1-26 13:43 |只看該作者

引用:Quote:miss_u+發表於+15-1-26+13:38+呢兩日

原帖由 Pleasure 於 15-01-26 發表
hello



珍貴的并唔喺苦難本身,而喺我地對苦難如同珍珠般的包容.


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


2757#
發表於 15-1-26 13:44 |只看該作者
miss_u 發表於 15-1-26 13:43
hello
Hello!!!!


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


2758#
發表於 15-1-26 14:00 |只看該作者

回覆:勿忘棵蔥~(-第2章-有聚有傘)~志在吹水聯誼會

唔明。呢個帖點解要搬?邊part唔得?
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 34910


2759#
發表於 15-1-26 14:05 |只看該作者

引用:呢兩日忙,今日得閒d整佐芋頭糕

原帖由 miss_u 於 15-01-26 發表
呢兩日忙,今日得閒d整佐芋頭糕
你搞到我想食蘿蔔糕,好肚餓呀。


珍珠宮

積分: 34910


2760#
發表於 15-1-26 14:08 |只看該作者

引用:唔明。呢個帖點解要搬?邊part唔得?

原帖由 Pleasure 於 15-01-26 發表
唔明。呢個帖點解要搬?邊part唔得?
淨係亜視(共產台)都夠曬政治啦

不過我都睇唔明個定點位,
咁咪有好多舖都要搬囉。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo