立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
原帖由 楊桃 於 09-2-20 14:10 發表 我未去過大陸旅行呀, 真係唔知 ........... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 14:12 發表 仲要記到好錯果隻 .......... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 14:14 發表 唔會喎, 我對德文冇興趣, 佢唔駛學日文, 我識, 到時幫佢就得喎 ............ @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 14:15 發表 响我呢間公司, 底薪確係唔錯, 據我所知, 平均都有 2 萬以上架 ........... @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 14:17 發表 佢一路都想學德文同二胡, 我只俾佢學一樣 ............ 佢話勁難呀 ........ @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 14:18 發表 我其實好多年前都學過一段時間, 講到啲好簡單既句語, 但放低咁多年已經唔記得哂啦 ......... @@ ...
翡翠宮
積分: 75475
原帖由 laamling 於 09-2-20 21:44 發表 你對劇既歷史都好熟喎~~~
原帖由 laamling 於 09-2-20 21:45 發表 你都好呀, 有個副校長, 我真係唔記得有邊個老師係有咁深既印象~~~
原帖由 laamling 於 09-2-20 21:47 發表 咁你廣州果次唔係旅行呀~~~
原帖由 laamling 於 09-2-20 21:50 發表 咁你話有時佢會自己行架嘛, 咁佢識咪方便啲囉~~~
原帖由 laamling 於 09-2-20 21:52 發表 嘩~~~咁真係幾好喎, 如果加埋commission咪真係好溶~~~
原帖由 laamling 於 09-2-20 21:57 發表 吓~~~二胡, 好少咁後生既想學 lee 樣架喎, 佢真係一個非一般既男人, 點解只可以學一樣呀, 兩樣加埋好多錢架~~~
原帖由 laamling 於 09-2-20 21:58 發表 咁你今次應該好易記得番架喎~~~
原帖由 楊桃 於 09-2-20 23:31 發表 如果考試, 我一定攞滿分啫 ............ @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 23:31 發表 真係咁岩咋, 原先唔係佢教我地架 ............. @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 23:35 發表 短線 2 日 1 夜果種咋, 我唔當係架 .............. @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 23:35 發表 佢都冇興趣學 ................ @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 23:36 發表 可以買舖囉, 你諗下 ............. @@
原帖由 楊桃 於 09-2-20 23:37 發表 係哩, 我聽到後呆左囉 ............... 學二胡好平啫, 但我唔鍾意, 咪局佢只准學一樣囉 ......... @@
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy