跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2741#
發表於 09-2-5 01:26 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:21 發表

o 記係咪都係返中多o架????

如果真係...你又要返工..
真係想見吓個老公都有困難喎!!
我都唔知...因為佢夠期...又唔知去邊...可能O記有位掛....佢要手邊我都阻唔到佢....最夠要佢鍾意


伯爵府

積分: 18922


2742#
發表於 09-2-5 01:27 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:24 AM 發表

都唔係o架.
因為我又就快生..
如果佢真係去o左呢o的部門..
我又要湊住兩個..
我諗我會癲都似!!!
你知啦...我又冇屋企幫手喎!!



咁又矛盾d.....又唔可以睇住佢前途miss左機會...但自己湊兩個又會好辛苦


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2743#
發表於 09-2-5 01:28 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:26 發表
我都唔知...因為佢夠期...又唔知去邊...可能O記有位掛....佢要手邊我都阻唔到佢....最夠要佢鍾意

好認真....我估我真係接受唔到!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2744#
發表於 09-2-5 01:28 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:23 發表



咁見面咪少左囉?mouth:mouth:" />
我都唔夠胆唸...煮到埋來遁就食....


伯爵府

積分: 18922


2745#
發表於 09-2-5 01:29 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:28 AM 發表
我都唔夠胆唸...煮到埋來遁就食....




侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2746#
發表於 09-2-5 01:29 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:27 發表
咁又矛盾d.....又唔可以睇住佢前途miss左機會...但自己湊兩個又會好辛苦

唉~
所以我都唔講咁多了..
要講o既...之前一早講晒..
佢應該明白我o既處景...

如果佢真係要去..都係o個句..
都要頂硬上...
睇佢點睇呢個家啦~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2747#
發表於 09-2-5 01:30 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:28 發表
我都唔夠胆唸...煮到埋來遁就食....

me too~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2748#
發表於 09-2-5 01:31 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:28 發表

好認真....我估我真係接受唔到!!
可能我3個女大啦...有時做呢行都無計...最更要佢唔好埋d哀人堆就ok....係返工收工就得


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2749#
發表於 09-2-5 01:33 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:31 發表
可能我3個女大啦...有時做呢行都無計...最更要佢唔好埋d哀人堆就ok....係返工收工就得

咁又係呀~
成日聽我老公講,
話佢o的同事成日上去"按摩"...
問我比唔比佢去..
我答佢唔比o架...
有時,我都驚佢會扼我,自己走o左上去..


伯爵府

積分: 18922


2750#
發表於 09-2-5 01:34 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:31 AM 發表
可能我3個女大啦...有時做呢行都無計...最更要佢唔好埋d哀人堆就ok....係返工收工就得



我都係咁同自己講, 佢埋果d唔係衰人就得喇, 總知佢返工放工返屋企就得喇.....始終佢地個職業真係唔同d, 忙起上黎真係好忙, 走唔到!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2751#
發表於 09-2-5 01:35 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:29 發表

唉~
所以我都唔講咁多了..
要講o既...之前一早講晒..
佢應該明白我o既處景...

如果佢真係要去..都係o個句..
都要頂硬上...
睇佢點睇呢個家啦~
我亞大亞二仲細時我c6都成日OT...但冇計...我又係要返工要湊2件...都過度左...而且而家d女都大小小...我唸我得ge!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2752#
發表於 09-2-5 01:36 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:35 發表
我亞大亞二仲細時我c6都成日OT...但冇計...我又係要返工要湊2件...都過度左...而且而家d女都大小小...我唸我得ge!!

咁又係...話晒你o的女都大個好多..
起碼識得自理..
唔似我...肚裡面o個個都未出世..


伯爵府

積分: 18922


2753#
發表於 09-2-5 01:37 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:33 AM 發表

咁又係呀~
成日聽我老公講,
話佢o的同事成日上去"按摩"...
問我比唔比佢去..
我答佢唔比o架...
有時,我都驚佢會扼我,自己走o左上去..



我同我老公一齊之後佢就比我keep回鄉card, 同埋佢申請左回鄉card之後未上過大6, 佢話唔識, 又驚....佢之前d伙記又唔會上, 不過依定呢度d伙記好多都住上水果d, 同埋守打鼓嶺呢, 咁近, 好多時收工都上去, 之後有次我老公同我講返, 佢d伙記叫佢上去, 之後我老公話回鄉card老婆keep住, 之後d伙記笑佢"係咪男人黎架, 呢d都比老婆keep" 之後我老公答佢地"有咩問題, 比老婆keep我覺得無問題"


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2754#
發表於 09-2-5 01:38 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:33 發表

咁又係呀~
成日聽我老公講,
話佢o的同事成日上去"按摩"...
問我比唔比佢去..
我答佢唔比o架...
有時,我都驚佢會扼我,自己走o左上去..
我c6琴日收工...我話來接佢好冇...佢話唔洗...我就話做咩今日咁快答我唔洗...佢話咁你就來啦!!費時我誤會...


伯爵府

積分: 18922


2755#
發表於 09-2-5 01:39 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:36 AM 發表

咁又係...話晒你o的女都大個好多..
起碼識得自理..
唔似我...肚裡面o個個都未出世..


到時要發生既, 點都一定有辦法攪掂既~
唔好咁快就諗到唔好啦, 到時可能唔係你咁諗咁亂呢~


伯爵府

積分: 18922


2756#
發表於 09-2-5 01:40 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:38 AM 發表
我c6琴日收工...我話來接佢好冇...佢話唔洗...我就話做咩今日咁快答我唔洗...佢話咁你就來啦!!費時我誤會...


哈哈~ 比我都會誤會, 平時就ok, 無啦啦話唔洗....你地既對答好攪笑~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2757#
發表於 09-2-5 01:40 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:37 發表
我同我老公一齊之後佢就比我keep回鄉card, 同埋佢申請左回鄉card之後未上過大6, 佢話唔識, 又驚....佢之前d伙記又唔會上, 不過依定呢度d伙記好多都住上水果d, 同埋守打鼓嶺呢, 咁近, 好多時收工都上去, 之後有次 ...

我老公咪又係因為o係上水返工..
所以o的同事咪成日上去o羅.
又話邊度邊度o的野好抵食..
成日引誘我老公上去食野喎!!!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2758#
發表於 09-2-5 01:41 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:36 發表

咁又係...話晒你o的女都大個好多..
起碼識得自理..
唔似我...肚裡面o個個都未出世..
到時你可能應付到唸...再唔係請個工人得唔得


伯爵府

積分: 18922


2759#
發表於 09-2-5 01:42 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:40 AM 發表

我老公咪又係因為o係上水返工..
所以o的同事咪成日上去o羅.
又話邊度邊度o的野好抵食..
成日引誘我老公上去食野喎!!!


我老公都係話d伙記話食野抵, 不過我老公係話"老婆, 搵日一齊去咯" 佢會咁講囉~

當然唔係同佢d伙記啦, 只係我同佢或叫埋我妹果d~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2760#
發表於 09-2-5 01:42 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:38 發表
我c6琴日收工...我話來接佢好冇...佢話唔洗...我就話做咩今日咁快答我唔洗...佢話咁你就來啦!!費時我誤會...

哈~
我都試過呀!!!
佢都係答我唔好...我又係好似你咁答..
跟住佢話,佢成日臨時唔走得..
費時我拖住個仔o係條街等佢..
我見佢答得我咁有point..就信佢啦!!哈!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo