立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16416
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:21 發表 o 記係咪都係返中多o架???? 如果真係...你又要返工.. 真係想見吓個老公都有困難喎!!
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:24 AM 發表 都唔係o架. 因為我又就快生.. 如果佢真係去o左呢o的部門.. 我又要湊住兩個.. 我諗我會癲都似!!! 你知啦...我又冇屋企幫手喎!!
侯爵府
積分: 20768
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:26 發表 我都唔知...因為佢夠期...又唔知去邊...可能O記有位掛....佢要手邊我都阻唔到佢....最夠要佢鍾意
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:23 發表 咁見面咪少左囉?mouth:mouth:" />
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:28 AM 發表 我都唔夠胆唸...煮到埋來遁就食....
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:27 發表 咁又矛盾d.....又唔可以睇住佢前途miss左機會...但自己湊兩個又會好辛苦
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:28 發表 我都唔夠胆唸...煮到埋來遁就食....
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:28 發表 好認真....我估我真係接受唔到!!
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:31 發表 可能我3個女大啦...有時做呢行都無計...最更要佢唔好埋d哀人堆就ok....係返工收工就得
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:31 AM 發表 可能我3個女大啦...有時做呢行都無計...最更要佢唔好埋d哀人堆就ok....係返工收工就得
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:29 發表 唉~ 所以我都唔講咁多了.. 要講o既...之前一早講晒.. 佢應該明白我o既處景... 如果佢真係要去..都係o個句.. 都要頂硬上... 睇佢點睇呢個家啦~
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:35 發表 我亞大亞二仲細時我c6都成日OT...但冇計...我又係要返工要湊2件...都過度左...而且而家d女都大小小...我唸我得ge!!
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:33 AM 發表 咁又係呀~ 成日聽我老公講, 話佢o的同事成日上去"按摩"... 問我比唔比佢去.. 我答佢唔比o架... 有時,我都驚佢會扼我,自己走o左上去..
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:33 發表 咁又係呀~ 成日聽我老公講, 話佢o的同事成日上去"按摩"... 問我比唔比佢去.. 我答佢唔比o架... 有時,我都驚佢會扼我,自己走o左上去..
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:36 AM 發表 咁又係...話晒你o的女都大個好多.. 起碼識得自理.. 唔似我...肚裡面o個個都未出世..
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:38 AM 發表 我c6琴日收工...我話來接佢好冇...佢話唔洗...我就話做咩今日咁快答我唔洗...佢話咁你就來啦!!費時我誤會...
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:37 發表 我同我老公一齊之後佢就比我keep回鄉card, 同埋佢申請左回鄉card之後未上過大6, 佢話唔識, 又驚....佢之前d伙記又唔會上, 不過依定呢度d伙記好多都住上水果d, 同埋守打鼓嶺呢, 咁近, 好多時收工都上去, 之後有次 ...
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:36 發表 咁又係...話晒你o的女都大個好多.. 起碼識得自理.. 唔似我...肚裡面o個個都未出世..
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:40 AM 發表 我老公咪又係因為o係上水返工.. 所以o的同事咪成日上去o羅. 又話邊度邊度o的野好抵食.. 成日引誘我老公上去食野喎!!!
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:38 發表 我c6琴日收工...我話來接佢好冇...佢話唔洗...我就話做咩今日咁快答我唔洗...佢話咁你就來啦!!費時我誤會...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy