跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


2741#
發表於 05-10-13 14:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
但做咩唔見佢既 ?-(


我食飽去咗bank搞嘢,結果等咗我成20分鐘,side哂我d時間。


侯爵府

積分: 21322


2742#
發表於 05-10-13 14:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
”禮拜”點打呀
我一星期日定去我奶奶樹因bunbun放假無飯食而且去奶奶度佢幫我睇仔我就好free. 去我亞媽樹我亞媽唔理架, 而且好夜食飯. 但因collins好少見我父母所以佢好驚我父母, 所以我想帶collins返多d咁等佢無咁驚囉. 咁宜家咪想每星期都兩邊都去囉. 


it, hj

少見係咁架喇!!


大宅

積分: 4515


2743#
發表於 05-10-13 14:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

好大鑊 ~ 即係會點呀?

sabina_bb 寫道:
你真係好大膽 今次算你好彩. 醫生講小朋友一”luck”交要即刻去攪掂架, 如果唔係好大鑊.
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


2744#
發表於 05-10-13 14:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
頭先婆婆打電話報告最新消息:佢用沖涼嚟 “dum” 住 Bebe ,用咗一個小時同 Bebe 慢慢按摩,後來有一聲 “卜”一聲,Bebe 隻手就郁番啦! Yeah ~ 婆婆真係勁!!


我覺得好 呀~~ 係唔係甩開會好易甩架?


伯爵府

積分: 16171


2745#
發表於 05-10-13 14:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
捨得返黎啦


唔使做咩? :tongue: 我去咗bank等咗好屎耐呀! :evil:


伯爵府

積分: 15050


2746#
發表於 05-10-13 14:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
我上個 WEEK 去過星期日 12:00 果班 ~ 結論係:好亂、好亂、好好亂

[quote]
聰明豆 寫道:
sunday好咩?? ?-( ?-( 我以前都返sunday 12:00, 但好麻煩, 攪到d時間吾好用!!
[/quote]
嘜咁差呀


伯爵府

積分: 15050


2747#
發表於 05-10-13 14:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
喂你地兩個衰婆去左邊呀 醒未呀 夠鍾起身啦唔好瞓啦


你叫梗邊兩個衰婆呀?物你咁無儀態架? [/quote]
緊係叫你啦 儀態我不嬲都無架啦


伯爵府

積分: 16171


2748#
發表於 05-10-13 14:57 |只看該作者

Re: ~~~傖N得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:

你地兩個都食拉麵咁夾既 ?-(


我仲食咗"小籠包"tim呀。


伯爵府

積分: 15050


2749#
發表於 05-10-13 14:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
荃灣那間"藤一番"有無地址呀 等我去試下有幾好食


個人口味吾同掛?? 我鐘意佢夠味啫! 不過阿婆同我都吾係咁"好"麵既黎講, 都覺得幾好食咁囉!

衆安街2-8號周合成大廈地下6號舖 (近千色店)[/quote]
我一定會去試下.


伯爵府

積分: 16171


2750#
發表於 05-10-13 14:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
我上個 WEEK 去過星期日 12:00 果班 ~ 結論係:好亂、好亂、好好亂

[quote]
聰明豆 寫道:
sunday好咩?? ?-( ?-( 我以前都返sunday 12:00, 但好麻煩, 攪到d時間吾好用!!
[/quote]

jeffrey以前都係返sun 12點架,一個字形容....就係"亂",因為試過最多係有15個小朋友。


伯爵府

積分: 15050


2751#
發表於 05-10-13 14:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:

你扮咩呀, 緊係你同+wai啦


喂.....唔該斯文d啦,我同我襯家都係文人嚟架。 [/quote]
你咪 你地兩個係文人 我今日先知咋


伯爵府

積分: 15050


2752#
發表於 05-10-13 14:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
我噖日好想買hkbk股喎, 不過我無account今早叫我老公睇如果好價就入.


妳又話吾玩既?? :tongue: :tongue: [/quote]
呢隻野好安全, 我想買好耐


伯爵府

積分: 16171


2753#
發表於 05-10-13 15:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
緊係叫你啦 儀態我不嬲都無架啦


19兄真係幸福...有位咁正斗既老婆。


伯爵府

積分: 15050


2754#
發表於 05-10-13 15:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
你有大又有細就唔好走去做埋 D 剌激活動啦

[quote]
sabina_bb 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
He …. 我覺得 d $$ 賺番嚟有血有汗,所以我唔捨得攞去投機架!驚… 驚 …

我噖日好想買hkbk股喎, 不過我無account今早叫我老公睇如果好價就入. [/quote][/quote]
買呢隻野係long term架. 我覺得值架.


伯爵府

積分: 15050


2755#
發表於 05-10-13 15:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

我無扮丫??? ?-( ?-(

我一早入左黎啦! 妳吾知啫!

喂喂! 我襯家好少lunch 架喎?? ?-(


無錯....我情願行街都唔會 ,除非係我病啦。 [/quote]
你頭先去左邊呀


伯爵府

積分: 16171


2756#
發表於 05-10-13 15:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你咪 你地兩個係文人 我今日先知咋


ok啦~~你反應係比較慢架啦~~


伯爵府

積分: 16171


2757#
發表於 05-10-13 15:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你頭先去左邊呀


去咗bank~


伯爵府

積分: 15050


2758#
發表於 05-10-13 15:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
it, hj

少見係咁架喇!!

我都係咁打, 但唔得既 等我再try下先


伯爵府

積分: 15050


2759#
發表於 05-10-13 15:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
好大鑊 ~ 即係會點呀?

[quote]
sabina_bb 寫道:
你真係好大膽 今次算你好彩. 醫生講小朋友一”luck”交要即刻去攪掂架, 如果唔係好大鑊.
[/quote]
我唔想打咁多字, 不過我同事個老公讀緊醫, 佢都識整返”lcuk’交. 咁有一次我同事同佢個女出街”luck’交咁佢老公都叫佢即刻去睇醫生整返好, 因為俞耐俞難好返仲好易再”luck”過.  anyway下次再係咁要即刻睇唔好等.


大宅

積分: 4515


2760#
發表於 05-10-13 15:08 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

Dear all,

正 ~

very good website - songs

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo