立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16171
sabina_bb 寫道: 但做咩唔見佢既 ?-(
侯爵府
積分: 21322
sabina_bb 寫道: ”禮拜”點打呀 我一星期日定去我奶奶樹因bunbun放假無飯食而且去奶奶度佢幫我睇仔我就好free. 去我亞媽樹我亞媽唔理架, 而且好夜食飯. 但因collins好少見我父母所以佢好驚我父母, 所以我想帶collins返多d咁等佢無咁驚囉. 咁宜家咪想每星期都兩邊都去囉.
大宅
積分: 4515
sabina_bb 寫道: 你真係好大膽 今次算你好彩. 醫生講小朋友一”luck”交要即刻去攪掂架, 如果唔係好大鑊.
cherly 寫道: 頭先婆婆打電話報告最新消息:佢用沖涼嚟 “dum” 住 Bebe ,用咗一個小時同 Bebe 慢慢按摩,後來有一聲 “卜”一聲,Bebe 隻手就郁番啦! Yeah ~ 婆婆真係勁!!
sabina_bb 寫道: 捨得返黎啦
積分: 15050
cherly 寫道: 我上個 WEEK 去過星期日 12:00 果班 ~ 結論係:好亂、好亂、好好亂 [quote] 聰明豆 寫道: sunday好咩?? ?-( ?-( 我以前都返sunday 12:00, 但好麻煩, 攪到d時間吾好用!!
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 喂你地兩個衰婆去左邊呀 醒未呀 夠鍾起身啦唔好瞓啦
sabina_bb 寫道: 你地兩個都食拉麵咁夾既 ?-(
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 荃灣那間"藤一番"有無地址呀 等我去試下有幾好食
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 你扮咩呀, 緊係你同+wai啦
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 我噖日好想買hkbk股喎, 不過我無account今早叫我老公睇如果好價就入.
sabina_bb 寫道: 緊係叫你啦 儀態我不嬲都無架啦
cherly 寫道: 你有大又有細就唔好走去做埋 D 剌激活動啦 [quote] sabina_bb 寫道: [quote] cherly 寫道: He …. 我覺得 d $$ 賺番嚟有血有汗,所以我唔捨得攞去投機架!驚… 驚 …
Ka_wai 寫道: [quote] 聰明豆 寫道: 我無扮丫??? ?-( ?-( 我一早入左黎啦! 妳吾知啫! 喂喂! 我襯家好少lunch 架喎?? ?-(
sabina_bb 寫道: 你咪 你地兩個係文人 我今日先知咋
sabina_bb 寫道: 你頭先去左邊呀
聰明豆 寫道: it, hj 少見係咁架喇!!
cherly 寫道: 好大鑊 ~ 即係會點呀? [quote] sabina_bb 寫道: 你真係好大膽 今次算你好彩. 醫生講小朋友一”luck”交要即刻去攪掂架, 如果唔係好大鑊.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy