我覺得通常連拍都會有較快快門, 可以唔開VR都得. 聽你貢講,你咪有好多lens?
我都係用NX執raw, 好正, 不過仲學緊

如果諗住買支平價zoom黎做標準鏡, 18-70真係諗得過, 考唔考慮副廠, A16都好抵玩, 又有恆定2.8, 不過貴小小...
開VR一樣可以連拍, 開左VR會定d, 特別係長焦距, VR II相當於4級快門我覺得通常連拍都會有較快快門, 可以唔開VR都得. 梗係唔係啦,
我得三支, 50/1.4, 17-55, 70-300VR, 叫做有齊常用既range, 暫時夠用啦, d lens咁貴, 求其夠用就ok la影raw一時時啦, 平時多數jpg, 當影重要事件, "不容有失"既時候就實係raw
我都係用NX執raw, 好正, 不過仲學緊

)其它lens...
真係犀利...究竟點樣可以壓到咁細?
已經61%, 希望玩到啦![]()
一個字 --- 「近」!
}
,想睇番附近地形 / 邊樹漏左crystal{高空果d}未拎 / 周圍環境...都不得要領


攝影區的師兄師姐勁好多, 最正梗係上dchome啦
不過就真係要拍定幾樽牛王解毒片先好... 原文章由 嘿嘿 於 07-10-9 00:55 發表
咁靜局既?-(
bk尋晚又die左...真係...![]()
講到攝影我真係好屎架, 未必解答到你幾多, 小弟係長期新手一名攝影區的師兄師姐勁好多, 最正梗係上dchome啦
不過就真係要拍定幾樽牛王解毒片先好...
古惑狼搞掂啦, 試玩左, 我未玩過前作, 所以冇你講的感受!
玩左幾版, 跑, 跳, 碰...騎上去敵人頭頂控制敵人...施轉攻擊等等都試左...感覺都幾唔錯...節奏都好爽...不過真係唔多likey個camera, 郁得的屎咁多, 有等如冇, 不過我都未有機會認真玩, 因為俾大仔霸住黎玩, 佢好鐘意...
Spiderman咪搞喇, 試過第一隻(卡通版)賴哂野...唔信邪再試Spiderman3...玩左都唔知有冇3次就劈埋一邊...怕怕...反而有d想試小火龍...










:loveliness:
>> my :lol new :lol toys
原文章由 嘿嘿 於 07-10-10 02:54 發表
BK真係就屎架啦, 呢排晚晚都死...唉...
恭喜有新玩具玩, 等我仲睇錯以為新玩具係40GB PS3添...
D80+18-70+50/1.8...好機好鏡, 邊度買? 買左幾錢? 夠有排玩架啦(毒發例外), 屈左D乜野咁呀?
d濕星野買左未? 氣泵, 防潮櫃...etc?
我諗你未買神燈?! 下個目標應該係SB-800![]()
唔好影紙盒喇, 出去影o下啦, 爸打們等你出相...快d...快d



];果d鏡基本上係公價...埋單(我果part)都要成皮野落樓咁滯(同fd一齊去試機,佢幫手左試右試,佢仲買左支35 f2+hood,個sales見我可以用EPS先肯係咁易減我少少乍!頂
....[body原價^**)]




)
PS3 高 清 台 搶 閘 免 費 播
自 製 節 目 網 羅 最 新 電 影
【 本 報 訊 】 家 庭 遊 戲 機大 戰 進 入 埋 身 肉 搏 階 段 , 以 Blu-ray 高 清 電 影 光 碟 掛 帥 的 PlayStation3 搶 先 於 年底 才 播 的 數 碼 高 清 電 視 廣 播 , 推 出 「 HiTV 」 高 清 台 昨 播 , 讓 機 迷 免 費 收 看 最 新 的《 哈 利 波 特 》 、 《 蜘 蛛 俠 》 等 高 清 電 影 , 以 及 自 家 製 作 高 清 美 少 女 遊 戲 節 目 , 搶 奪高 清 巿 場 。 記 者 : 蔡 朗 清
由 Sony Computer Entertainment Hong KongLimited ( SCEH ) 公 司 投 資 以 千 萬 元 計 的 高 清 台 「 HiTV 」 昨 日 播 , 所 有 節 目 全 屬1080p 全 高 清 廣 播 。 巿 場 部 高 級 經 理 項 明 生 表 示 , PS3 用 戶 可 以免 費 登 記 成 為 HiTV用 戶 , 經 PS3 透 過 寬 頻 可 以 全 天 候 24 小 時 免 費 觀 賞 HiTV 的 高清 節 目 , 「 PS3 唔 單止 可 以 打 機 、 睇 高 清 碟 , 仲 可 以 係 『 機 頂 盒 』 ( 高 清 電 視 解 碼器 ) , 睇 到 高 清 廣 播。 」
40GB 機 下 月 賣 平 $1,000
項明 生 續 稱 , HiTV 內 容 包 括 遊 戲 情 報、 娛 樂 、 音 樂 、 電 影 等 , 如 早 前 公 映 的 《 哈 利波 特 》 及 《 蜘 蛛 俠 》 電 影 ; 另 有 自 家製 作 、 全 港 首 個 高 清 製 作 的 全 高 清 音 樂 影 片 ,以 及 即 將 推 出 的 12 集 高 清 遊 戲 節 目 《高 清 補 習 社 》 , 由 20 名 美 少 女 擔 綱 演 出 。
為 使 更 多 巿 民 可 以 觀 看 高 清 節 目 , 下 月 11 日 發 售 全 新 40GB 硬 碟 機 的 PS3 , 售 價 為 2,680 元 , 較 早 前 公 佈 的 歐 洲 版 便 宜 1,000 元 。
香港 電 腦 商 會 會 長 張 耀 成 表 示 , 家 庭 遊 戲 機 不 再 只 是 遊 戲 機 「 咁 簡 單 」 , 要 發 展 成 多媒 體 中 心 才 能 生 存 , 「 PS3 弱 項 係 高 清 遊 戲 碟 出 得 好 慢 , 家 可 以 免 費 睇 高 清 台 , 大大 增 加 吸 引 力 。 40GB PS3 仲 平 到 二 千 幾 蚊 , 幾 近 無 利 可 圖 , 相 信 微 軟 Xbox360 會被 受 壓 力 。 」 對 於 SCEH 推 出 高 清 台 搶 客 , Xbox360 直 至 截 稿 前 仍 未 回 應 。
......
BK...好快又會瓜柴...真係炳得小!!
睇下有無緣仲可以晌度同你吹啦,唉....

原文章由 嘿嘿 於 07-10-11 01:28 發表
bk都係間中死o下死o下咁o者, 應該唔會長眠既...話哂都有咁多廣告/rating...
唉!上BK真係上到心淡:tongue:......去dc胸果邊吹o下仲有滿足:lol:...
長痛不如...
你d code好深奧...睇唔明...快d解碼...
解碼就在keyboard既數字度(打橫果排),un唔un啊??
我o個時都係去萬成買, 其實成成買鏡幾好, 多存貨可以試多幾支, 不過就唔算平...
係!貨多到暈!平唔平就見仁見智la...{好多都係公價喎)
(但比起瘋宅/八老會/鐘圓/壘卸個d...)
防潮箱? 未買珠? 你都諗住買電子防潮櫃, 咁點解仲買防潮箱既? 防潮櫃好平喎, 去鴨記台隻40L番屋企, 幾舊水搞掂...
櫃會買;但未有time去ssp嘛!暫時用住箱頂住先囉(好過無掟擺,咁阿仔搞都唔怕丫嘛...)
尋晚去日本城...竟然無珠賣...頂!!:evil:
幫襯開果間百貨鋪又摺埋,天啊?搞咩架?
玩閃係Nikon強項, SB-800必入喇, 遲早問題! 盛惠$27xx![]()
唔使咁多!成成賣@^*)乍!之所以咪開頭整句sb800 vs 40gb ps3囉...(大家同價啊
),"下一步"典算??-(
你講o個個袋...我睇官網都見過, 但就真係唔知hk邊度有, 有都唔會平呀...不過睇落好細個喎, 睇佢1機連鏡+1鏡1閃都ok既, 不過dhood就唔知放邊...我o個時唔係送背囊, 係原裝斜咩袋, size同你呢個差唔多, 之前買左個大d既, 不過用落又發覺真係大左d,諗住遲d買多個細番小小既![]()
問過人周圍都話無啊!好在有個friend佢有同事遲兩日去japan玩,可以順便搭單買野乍!希望有good news came back~
暫時咪...無計用住個背囊先囉
呢個都好正呀, 名牌野, 有側袋, 有背帶, 不過二手都要$2700![]()
thx!!梗係正啦!呢個"比你含"貴到無倫...都係算把啦~
估唔到sony仲有呢一著, 呢個高清台實情係搞乜? 睇完都明唔哂喎,
貢$orry強項係AV方面嘛,食住個"高清廣播"個勢(年尾正式啟播),仲唔搞等幾時?+上又推40Gb PS3{唉!80Gb閹割版...睇你有無興趣啦)去擴大market...玩[高清台]仲唔捉住時下消費者心態?![]()
[quote]PS3 用 戶 可 以免 費 登 記 成 為 HiTV用 戶 , 經 PS3 透 過 寬 頻 可 以 全 天 候 24 小 時 免 費 觀 賞 HiTV 的 高清 節 目
