想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 2776


2741#
發表於 12-9-22 11:36 |只看該作者

版主 的帖子

哩幾晚訓到半夜都自己醒一醒,你地之前有無咁呀




大宅

積分: 4195


2742#
發表於 12-9-22 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-21+發

原帖由 mavisingi 於 12-09-21 發表
痴鬼線。。當晚我整喊晒四大長老,哈哈!
因為我都無乜野可以多謝6299,因為我99一向都唔係好like 我。所以只係講多謝佢教左個咁好的仔俾我…
我99好挑"take\",但是又扮無所謂,問佢想點就會無所謂。叫我幫佢諗,幫佢諗完又話咁又話咁。




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2743#
發表於 12-9-22 11:46 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-9-22 11:28
回覆 doristws 的帖子

你輕左好多磅?但上次9WEEKS睇醫生都比生前輕左4磅,不過我覺得我依家應該重番好多 ...

我輕咗11磅...宜家重番9磅...重差兩磅就返番去未陀B前既重量啦


大宅

積分: 4195


2744#
發表於 12-9-22 11:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-21+發

原帖由 minny125 於 12-09-21 發表
我買左兩套比佢,一套話唔啱,之後佢要我地再租二晚裝一裙褂,所以同我差不多換咁多套

...

好在我媽唔係咁,因為我同家姐會話我啊媽,如果佢對我地嫂多多要求,我地會話佢。因為自己都係做人新抱。我地唔准我媽係咁。我地幾兄弟姐妹會串我啊媽同爸。等佢地明白。





大宅

積分: 1692


2745#
發表於 12-9-22 11:51 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

飲多D暖水,休息多D,好快就無事架喇


大宅

積分: 1692


2746#
發表於 12-9-22 11:54 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

嘩..你好誇張呀,咁我O個4-5磅真係濕濕碎..


男爵府

積分: 7065


2747#
發表於 12-9-22 11:54 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-22 11:31
我仲未開始揾呀!

我都未開始揾呀...其實諗諗下都要揾架LA...攪得來都要3個月先來到再教埋佢做野都已生得了...


男爵府

積分: 7065


2748#
發表於 12-9-22 11:56 |只看該作者
doristws 發表於 12-9-22 10:48
嘩...啱啱磅重...好開心呀...重番好多啦...仲差兩磅就返番去未陀B前既重量啦...唔驚再俾醫生話啦 ...

好開心呀..你終於重番LA...唔使再擔心了...可能真係初初扯得你太多營養了....


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2749#
發表於 12-9-22 11:58 |只看該作者
carmenyung629 發表於 12-9-22 11:54
回覆 doristws 的帖子

嘩..你好誇張呀,咁我O個4-5磅真係濕濕碎..


我記得呢個班房仲有個同學都係輕咗十磅架

點評

mavisingi  o個個咪係我囉, 我而家得100lbs~  發表於 12-9-22 12:16


男爵府

積分: 7065


2750#
發表於 12-9-22 12:02 |只看該作者
其實胎動既意思係咪感覺好似個肚痛一下咁呀...我就快19周都好似無咩FEEL到咁既? 只係好似感覺到有時有一下個子宮痛一痛咁...夠竟係有咩感覺架?


大宅

積分: 3571


2751#
發表於 12-9-22 12:03 |只看該作者

引用:Quote:carmenyung629+發表於+12-9-22+11:54

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
我記得呢個班房仲有個同學都係輕咗十磅架
咪我o羅




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2752#
發表於 12-9-22 12:06 |只看該作者
misstree 發表於 12-9-22 12:03
咪我o羅

咁妳有無重番少少呀我開始回升啦


伯爵府

積分: 15109


2753#
發表於 12-9-22 12:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mavisingi+於+12-09-21+發表

原帖由 BigBear2011 於 12-09-22 發表
因為我都無乜野可以多謝6299,因為我99一向都唔係好like 我。所以只係講多謝佢教左個咁好的仔俾我…
我99好 ...
最怕呢d假民主




伯爵府

積分: 15109


2754#
發表於 12-9-22 12:13 |只看該作者

引用:回覆+Purybaby+的帖子 飲多D暖水,休息多D,

原帖由 carmenyung629 於 12-09-22 發表
回覆 Purybaby 的帖子

飲多D暖水,休息多D,好快就無事架喇
呢兩日都瞓左好多




大宅

積分: 1685


2755#
發表於 12-9-22 12:14 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-22 11:46
因為我都無乜野可以多謝6299,因為我99一向都唔係好like 我。所以只係講多謝佢教左個咁好的仔俾我…
我99好 ...

99喊可能係"咁就冇左個仔", 62喊"以後唔駛理個仔"
媽喊"冇左個管家婆睇住屋企", 爸喊"我最錫個女就咁嫁左俾人"


大宅

積分: 1685


2756#
發表於 12-9-22 12:21 |只看該作者
有個唔識既人send msg俾我....
話佢媽係陪月員.....sale 服務....

我覆返佢....我媽都係陪月+幼兒護理+家務助理....有晒所有牌!!!:;pppp:


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2757#
發表於 12-9-22 12:29 |只看該作者

引用:其實胎動既意思係咪感覺好似個肚痛一下咁呀

原帖由 moledy 於 12-09-22 發表
其實胎動既意思係咪感覺好似個肚痛一下咁呀...我就快19周都好似無咩FEEL到咁既? 只係好似感覺到有時有一下 ...
唔係痛架。廿幾週先感覺到都唔奇呀,唔一定早。


大宅

積分: 4195


2758#
發表於 12-9-22 12:45 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-9-22+11:31+

原帖由 moledy 於 12-09-22 發表
我都未開始揾呀...其實諗諗下都要揾架LA...攪得來都要3個月先來到再教埋佢做野都已生得了... ...
我諗我都要開始揾。等我過左12 w 就要揾啦。




大宅

積分: 3724


2759#
發表於 12-9-22 13:00 |只看該作者

引用:嘩...啱啱磅重...好開心呀...重番好多啦...

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
嘩...啱啱磅重...好開心呀...重番好多啦...仲差兩磅就返番去未陀B前既重量啦...唔驚再俾醫生話啦 ...
咁快?勁呀



點評

doristws    發表於 12-9-22 13:12


大宅

積分: 3724


2760#
發表於 12-9-22 13:09 |只看該作者

引用:其實胎動既意思係咪感覺好似個肚痛一下咁呀

原帖由 moledy 於 12-09-22 發表
其實胎動既意思係咪感覺好似個肚痛一下咁呀...我就快19周都好似無咩FEEL到咁既? 只係好似感覺到有時有一下 ...
係郁咖,唔係痛,好似有嘢喺肚裡面彈彈下




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo