想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2776


2741#
發表於 12-10-17 00:54 |只看該作者

Quote:MISMIS+發表於+12-10-16+22:55+好似

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
對於sick leave我好樂觀, 3-4日都ok, 返幾日又再拎過都得, 咁就唔會太悶, 又有人工, 又休息到, hahaha ...
但咁樣果3,4日有無薪架?




大宅

積分: 2776


2742#
發表於 12-10-17 00:57 |只看該作者

Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
佢係全病假,全部有人工的!
放幾個月都可以有人工咁好?但我好似記得。。。一個月得兩日有薪病假咋喎。。。




大宅

積分: 2776


2743#
發表於 12-10-17 01:01 |只看該作者

Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表其

原帖由 siujanjan 於 12-10-16 發表
我晌超市買,沖沖水就蒸得呀。如果我一個人食我諗我多數食粉麵。
粉麵都係煮魚呀?




大宅

積分: 2776


2744#
發表於 12-10-17 01:03 |只看該作者

Quote:siujanjan+發表於+12-10-16+23:10+我

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
我頭先就食左烏冬, 整左10粒灣仔碼頭小雲吞, 食左7粒已經食唔到, 掉左3粒仔 ...
好似我呀如果叫我唔落街買我都係煮d類似咁既野,或者烚多條菜,烚下牛丸,貢丸咁





大宅

積分: 2776


2745#
發表於 12-10-17 01:04 |只看該作者

Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表我

原帖由 siujanjan 於 12-10-16 發表
我都係九龍人,不過唔知你近唔近,我住荔枝角
唔知哩到有無上水人呢




大宅

積分: 2776


2746#
發表於 12-10-17 01:05 |只看該作者

Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表其

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
我每個月產檢都唔止請1日SL,所以無假再請了,再請就no pay
咁請no pay病假,產假有無薪架?




大宅

積分: 2776


2747#
發表於 12-10-17 06:47 |只看該作者

版主 的帖子

我想話,我今朝仰睡左,俾個女吠醒時,隻左手係痺哂,如果唔係個女吠人,我一d感覺都無




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2748#
發表於 12-10-17 07:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-10-16+發表盧乃本

原帖由 MISMIS 於 12-10-16 發表
呢位Dr都好出名啊!唔知我呢個W數book唔book到佢
你打去佢診所book咗先,係尖沙咀27231199(逢二四六),你可以同姑娘講你個case問下有無得快D,一般特別case佢地可排快D㗎


大宅

積分: 3724


2749#
發表於 12-10-17 07:21 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

早晨呀




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2750#
發表於 12-10-17 07:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表22W

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
我個朋友好曳的。自己有左3個月都唔知,頭3個月仲要食中藥通經知道有左去醫生到一check就已經14周有 ...
你個朋友真係好幸運,難為有D媽咪只係想要個B都難呀


伯爵府

積分: 15109


2751#
發表於 12-10-17 08:17 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

各位早晨!




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2752#
發表於 12-10-17 08:25 |只看該作者

引用:各位早晨! +

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
各位早晨!
班長早晨


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2753#
發表於 12-10-17 08:31 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

尋日99過咗嚟,夜晚食埋飯先走,我就唔多鐘意咁,不過佢唔係日日就算喇。始終屋企多個人,都要招呼吓。我諗緊第時生完十二朝先比佢哋上嚟,唔知得唔得。

上胎62嚟同我一齊出院添,不過阿囡瞓晒,佢都同唔到佢玩啦 變相又阻住我休息。


大宅

積分: 4195


2754#
發表於 12-10-17 08:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
你個朋友真係好幸運,難為有D媽咪只係想要個B都難呀
係呀! 佢就係太好彩唔識驚,所以第二胎就…
不過我仲有個朋友第一胎五個幾月就生左,現在都好健康,第二胎,瞓足9個月床,因為都係宮縮問題,所以佢瞓足呀,BB足月出世。所以瞓床係真係有用的。




伯爵府

積分: 15109


2755#
發表於 12-10-17 08:39 |只看該作者

引用:尋日99過咗嚟,夜晚食埋飯先走,我就唔多鐘

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
尋日99過咗嚟,夜晚食埋飯先走,我就唔多鐘意咁,不過佢唔係日日就算喇。始終屋企多個人,都要招呼吓。我諗 ...
到時生左我唔理架,佢地要黎我唔會特招呼佢,到時咁攰佢地都應該識做啦,如果99識得幫手揍吓換吓片都ok,如果只係諗住見吓個孫玩吓就唔好嘞




大宅

積分: 4195


2756#
發表於 12-10-17 08:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misstree+於+12-10-16+發表我

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
其實我一日三餐通常都係街食 。。。好小自己煮,尤其宜家好鍾意食肉醬意粉,咕嚕肉。。。



...
唔好食咁多肉醬意粉呀,唔知佢係咪用新鮮肉整。




大宅

積分: 4195


2757#
發表於 12-10-17 08:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siujanjan+於+12-10-17+發表

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
到時生左我唔理架,佢地要黎我唔會特招呼佢,到時咁攰佢地都應該識做啦,如果99識得幫手揍吓換吓片都ok,如 ...
其實剛剛出世都唔識同你玩啦。
唉!我越來越煩呀!我都唔知點好…




大宅

積分: 3853


2758#
發表於 12-10-17 08:45 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

各位同學早晨,我今朝feel到個肚有氣泡,而家食緊早餐,仲多左氣泡,唔知係咪阿b呢不過先就黎16週咋喎




大宅

積分: 2040


2759#
發表於 12-10-17 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-10-16+發表十

原帖由 BigBear2011 於 12-10-16 發表
咁多張?!我都無DVD ar.... 咁佢話得清唔清楚呀?
咁佢真係當做結構呀
可能真係啦有數手腳趾,鼻骨手臂骨大腿骨,睇器官正唔正常,都好詳細,我估佢係當結構咁睇,都好既,佢一句ok good都放心好多




大宅

積分: 2040


2760#
發表於 12-10-17 08:47 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-10-16+23:06+初

原帖由 misstree 於 12-10-16 發表
講真, 問都係咁, 佢講左係2k 就2k 嫁, check 到check左啦, 而家睇親醫生我都拎定多d錢, 我真係唔知佢地點 ...
係架,我都要帶多啲,因為多數收cash,唔夠就肉酸喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo