烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


侯爵府

積分: 23315


2741#
發表於 13-10-28 18:08 |只看該作者
MaiGao 發表於 13-10-28 17:05
我都未見過嘔像
我見過siubsaisai, babyjean同man

我都未見過首領呀,包友只見過pris & yaya_c


大宅

積分: 1633


2742#
發表於 13-10-28 18:08 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

放Core Leave 先可以week day 交功課
粟米吐司(鮮粟米榨汁 加 部份粟米渣 減糖)

一出爐就要速遞給媽媽
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2743#
發表於 13-10-28 18:20 |只看該作者

引用:放Core+Leave+先可以week+day+交功課粟米吐

原帖由 waiwaiwan 於 13-10-28 發表
放Core Leave 先可以week day 交功課
粟米吐司(鮮粟米榨汁 加 部份粟米渣 減糖)
包包個色好靚喎




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2744#
發表於 13-10-28 18:20 |只看該作者

引用:放Core+Leave+先可以week+day+交功課粟米吐

原帖由 waiwaiwan 於 13-10-28 發表
放Core Leave 先可以week day 交功課
粟米吐司(鮮粟米榨汁 加 部份粟米渣 減糖)
包包個色好靚喎





男爵府

積分: 5203

大廚勳章


2745#
發表於 13-10-28 18:24 |只看該作者

回覆:waiwaiwan 的帖子

好正咁




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2746#
發表於 13-10-28 18:25 |只看該作者

引用:+本帖最後由+MiuMiuChow+於+13-10-28+17:21

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-28 17:21 編輯
我估會整到豬版kitty出嚟




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2747#
發表於 13-10-28 18:27 |只看該作者

引用:想請教下大家焗造型包嘅時候,應該用錫紙好

原帖由 nainaitze 於 13-10-28 發表
想請教下大家焗造型包嘅時候,應該用錫紙好d定用呢種焗爐紙好d?焗之際有dd膠味,焗完之後見d膠有少少pop起 ...
我怕層膠,吾會用紙托,只在焗盤上鋪一張鍚紙或者造形兜;我見好多人會用牛油紙,其實我都想知有咩分別、用錫紙定牛油紙好





珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2748#
發表於 13-10-28 18:27 |只看該作者

引用:Quote:MaiGao+發表於+13-10-28+17:05+我都

原帖由 eunice23 於 13-10-28 發表
我都未見過首領呀,包友只見過pris & yaya_c
大家大曬冷
我好幸運見過嘔像,好似見過明星咁




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2749#
發表於 13-10-28 18:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MiuMiuChow+於+13-10-28+發表

原帖由 tensi819 於 13-10-28 發表
我估會整到豬版kitty出嚟
過2日試完話你知




珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


2750#
發表於 13-10-28 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nainaitze+於+13-10-28+發表

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
我怕層膠,吾會用紙托,只在焗盤上鋪一張鍚紙或者造形兜;我見好多人會用牛油紙,其實我都想知有咩分別、用 ...
我都好想知用邊種好d




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2751#
發表於 13-10-28 18:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+eunice23+於+13-10-28+發表我

原帖由 tensi819 於 13-10-28 發表
大家大曬冷
我好幸運見過嘔像,好似見過明星咁
我新仔,邊個都未見過




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2752#
發表於 13-10-28 18:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nainaitze+於+13-10-28+發表

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
我怕層膠,吾會用紙托,只在焗盤上鋪一張鍚紙或者造形兜;我見好多人會用牛油紙,其實我都想知有咩分別、用 ...
焗包應該用牛油紙好d,錫紙會阻咗d熱力? 焗日式芝士蛋糕後期要來鋪面免燶嘛




別墅

積分: 775


2753#
發表於 13-10-28 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nainaitze+於+13-10-28+發表

原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-28 發表
我怕層膠,吾會用紙托,只在焗盤上鋪一張鍚紙或者造形兜;我見好多人會用牛油紙,其實我都想知有咩分別、用 ...
我用牛油紙噃,用親錫紙都燶底


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2754#
發表於 13-10-28 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MiuMiuChow+於+13-10-28+發表

原帖由 kokovic 於 13-10-28 發表
我用牛油紙噃,用親錫紙都燶底





大宅

積分: 1633


2755#
發表於 13-10-28 18:45 |只看該作者

回覆:MiuMiuChow 的帖子

我估係因為我用粟米汁代水所以佢黃黃地




大宅

積分: 4212


2756#
發表於 13-10-28 18:46 |只看該作者

引用:放Core+Leave+先可以week+day+交功課粟米吐

原帖由 waiwaiwan 於 13-10-28 發表
放Core Leave 先可以week day 交功課
粟米吐司(鮮粟米榨汁 加 部份粟米渣 減糖)
可以分享食譜嗎?我前日整就咁放左d粟米粒落去,結果係完全無味


大宅

積分: 1633


2757#
發表於 13-10-28 18:49 |只看該作者

回覆:Pinga4321 的帖子

我估粟米汁幫到手,加左小小粟米渣佢有小小黃点架




大宅

積分: 1633


2758#
發表於 13-10-28 18:54 |只看該作者

回覆:Naxos 的帖子

其實我都係新手,晏d打個食譜出黎大家指教下{:1_1:}




伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2759#
發表於 13-10-28 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MiuMiuChow+於+13-10-28+發表

原帖由 kokovic 於 13-10-28 發表
我用牛油紙噃,用親錫紙都燶底
我用錫紙燶底就冇,不過吾撒少少高粉就會有少少痴底





伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2760#
發表於 13-10-28 19:00 |只看該作者

引用:我估係因為我用粟米汁代水所以佢黃黃地 +

原帖由 waiwaiwan 於 13-10-28 發表
我估係因為我用粟米汁代水所以佢黃黃地
靚靚呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo