自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 812


2761#
發表於 08-1-23 12:45 |只看該作者
失望,

今次睇左間屋咁正都唔使"失望"啦!!
康和3房個廳咁大, 同康和2房係咪一樣定差好遠架?有沒mami知道呀, 我之前特快4人揀左2房的, 但去我表弟間居屋(嘉峰台)睇間屋好細(除左廚廁大外)...因為我見第2輪沒拎返出來比人揀, 可能留返第1次派返呢!!
我好想知康和2房個廳有幾大呀!!!




原文章由 失望 於 08-1-23 03:07 發表
22/1終於可以睇到自己揀個間屋, 嘩~~~~~睇完只係講左一句"超級大反(整)屋",希望快d收key,要開始整野啦:-( :-(

http://www.flickr.com/photos/14075468@N03/


男爵府

積分: 6636


2762#
發表於 08-1-23 12:46 |只看該作者
我o係第二個網 d人已經收到信派去彩盈村呀...唉.唔知我有無份呢?..其實打去27122712知唔知?


別墅

積分: 812


2763#
發表於 08-1-23 12:55 |只看該作者
因為康和3房唔係好多單位拎出黎"特快", 好早就沒晒啦 !!
而且通常係"番新"的, 東涌樓d人多數要新的又有免租呢!!
我最後1日揀新的(十字型3房)得返1樓咋, 所以都只揀到2房2手康和10樓以下...不過審查衰左咋!!:-(



原文章由 renocheung 於 08-1-23 09:44 發表


嘩......好大呀,4人咁大,我個時睇唔到架,我都係4人架:cry: :cry:


男爵府

積分: 5098

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2764#
發表於 08-1-23 13:13 |只看該作者
hi all,
今日收到信派第4次樓,好開心ar,派到美田村,美滿樓2房單位~


禁止發言

積分: 2093


2765#
發表於 08-1-23 13:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6636


2766#
發表於 08-1-23 13:20 |只看該作者
原文章由 ivysham 於 08-1-23 13:13 發表
hi all,
今日收到信派第4次樓,好開心ar,派到美田村,美滿樓2房單位~

恭喜晒..咁佑佑未要轉校囉


別墅

積分: 847


2767#
發表於 08-1-23 13:22 |只看該作者
原文章由 失望 於 08-1-23 03:07 發表
22/1終於可以睇到自己揀個間屋, 嘩~~~~~睇完只係講左一句"超級大反(整)屋",希望快d收key,要開始整野啦:-( :-(

http://www.flickr.com/photos/14075468@N03/

你間屋都好大 ,不過之前果家人住得咁污糟:tongue: ,你有排攪呀:-( :-( !


男爵府

積分: 5098

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2768#
發表於 08-1-23 13:27 |只看該作者
原文章由 fungfungmami 於 08-1-23 13:20 發表

恭喜晒..咁佑佑未要轉校囉


多謝:mrgreen:
我仲諗緊...其實唔係太想佢轉校,
我想佢響香港果邊返學.


男爵府

積分: 6636


2769#
發表於 08-1-23 13:40 |只看該作者
原文章由 ivysham 於 08-1-23 13:27 發表


多謝:mrgreen:
我仲諗緊...其實唔係太想佢轉校,
我想佢響香港果邊返學.

咁又係..如果我搬左..我都唔會同仔仔轉校,因為哥哥依間太好喇!!我都會比細佬繼續讀,但咁點返學呀?


大宅

積分: 2015


2770#
發表於 08-1-23 13:44 |只看該作者
我沒住元洲村架?????


子爵府

積分: 12427


2771#
發表於 08-1-23 13:47 |只看該作者
原文章由 poo_law 於 08-1-23 10:14 AM 發表
Lovely_PC, 黎緊市區應該真係會派彩盈村, as彩盈會o係2月初起好~ 不過我收到風, 而家係派緊比d分戶同擠迫戶先呢~ 全村有5座~ 我派盈安樓, 都唔知邊座打邊座呢~ 希望到時呢喥會有好多媽媽派去果喥, 可以同我做街坊啦~ ...

想請教下:
我的no:G1136XXX.已通過入息審查,正在輪侯配房,會否有機會做你街坊呢?如果唔要彩盈村,第二次會否派元州村二期[因都是在二月初起好],我自己比較喜愛西kowloon,.....你有內幕, 請指教


大宅

積分: 3248


2772#
發表於 08-1-23 14:03 |只看該作者
pat, 好呀, 搵日殺上你屋企睇睇先, 跟住叫晴晴康康倒亂你屋企, hahahaha~~~

fungfungmami, 係? 邊個網呀? 快d介紹我去, 等我識定返幾個街坊先啦嘛~~~

原文章由 fungfungmami 於 08-1-23 12:46 發表
我o係第二個網 d人已經收到信派去彩盈村呀...唉.唔知我有無份呢?..其實打去27122712知唔知?


大宅

積分: 1056


2773#
發表於 08-1-23 14:10 |只看該作者
彩盈村係邊架?

原文章由 fungfungmami 於 08-1-23 12:46 發表
我o係第二個網 d人已經收到信派去彩盈村呀...唉.唔知我有無份呢?..其實打去27122712知唔知?


別墅

積分: 805


2774#
發表於 08-1-23 14:11 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-23 11:51 發表


唔係化 ... 2-3 人單位點可能 19.79 呀.... 好細喎.. 仲細過我吔21.85

呢個應該係 1-2 人喎 ?-( ?-(


你真係有所不知!
我見房署份資料, 呢隻單位真係show 2-3人!
好恐怖呀! 我唔生仔住, 真係驚派呢隻!

[ 本文章最後由 LittleXStar 於 08-1-23 14:20 編輯 ]


別墅

積分: 805


2775#
發表於 08-1-23 14:12 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-23 11:59 發表


今日 look 清楚封信... 原來係電腦抽揀樓次序 then 按 no 去揀自己 like 單位, 我到時會實地考察, 務求揀到最好...
沉日問咗區議員, 佢話雖然咁多條村, 但真係走既已經走晒 so 多數都 only 係我吔咁囉...
now 希 ...


咁都好d!
GOOD LUCK!


侯爵府

積分: 22443


2776#
發表於 08-1-23 15:01 |只看該作者
原文章由 LittleXStar 於 08-1-23 14:11 發表


你真係有所不知!
我見房署份資料, 呢隻單位真係show 2-3人!
好恐怖呀! 我唔生仔住, 真係驚派呢隻!


唔係呀化 ???? 2-3 人我吔€果隻都比人嘈到拆天... 3 個人配呢隻真係 c 得.... 真係配到都一定唔要啦 :tongue: :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 22443


2777#
發表於 08-1-23 15:02 |只看該作者
原文章由 天真快樂 於 08-1-23 14:10 發表
彩盈村係邊架?

响九龍灣淘大後面 ??


子爵府

積分: 11870


2778#
發表於 08-1-23 15:17 |只看該作者
我岩岩先寄表, No. 都未有 , 我諗我等到頸都長呀


大宅

積分: 1011


2779#
發表於 08-1-23 15:31 |只看該作者
原文章由 patpat234 於 08-1-23 10:54 發表
失望

你打算自己搵裝修整定係搵房署翻新?
我見個地板都仲好新淨,
不過廚廁就麻煩d...

你就好啦,唔洗鋪地,換窗,間房
我淨係呢3樣野都洗左4,5萬

...


我自己整咋,拎翻新津貼


男爵府

積分: 6332


2780#
發表於 08-1-23 15:34 |只看該作者
元州村...我老公想囉, 因為我地住開九龍西的. 又近佢亞媽哩

我就冇所謂, 至緊要快D 有樓, 仲要大間D 的就得架啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo