立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 812
原文章由 失望 於 08-1-23 03:07 發表 22/1終於可以睇到自己揀個間屋, 嘩~~~~~睇完只係講左一句"超級大反(整)屋",希望快d收key,要開始整野啦:-( :-( http://www.flickr.com/photos/14075468@N03/
男爵府
積分: 6636
原文章由 renocheung 於 08-1-23 09:44 發表 嘩......好大呀,4人咁大,我個時睇唔到架,我都係4人架:cry: :cry:
積分: 5098
禁止發言
積分: 2093
原文章由 ivysham 於 08-1-23 13:13 發表 hi all, 今日收到信派第4次樓,好開心ar,派到美田村,美滿樓2房單位~
積分: 847
原文章由 fungfungmami 於 08-1-23 13:20 發表 恭喜晒..咁佑佑未要轉校囉
原文章由 ivysham 於 08-1-23 13:27 發表 多謝:mrgreen: 我仲諗緊...其實唔係太想佢轉校, 我想佢響香港果邊返學.
大宅
積分: 2015
子爵府
積分: 12427
原文章由 poo_law 於 08-1-23 10:14 AM 發表 Lovely_PC, 黎緊市區應該真係會派彩盈村, as彩盈會o係2月初起好~ 不過我收到風, 而家係派緊比d分戶同擠迫戶先呢~ 全村有5座~ 我派盈安樓, 都唔知邊座打邊座呢~ 希望到時呢喥會有好多媽媽派去果喥, 可以同我做街坊啦~ ...
積分: 3248
原文章由 fungfungmami 於 08-1-23 12:46 發表 我o係第二個網 d人已經收到信派去彩盈村呀...唉.唔知我有無份呢?..其實打去27122712知唔知?
積分: 1056
積分: 805
原文章由 cubixluk 於 08-1-23 11:51 發表 唔係化 ... 2-3 人單位點可能 19.79 呀.... 好細喎.. 仲細過我吔21.85 呢個應該係 1-2 人喎 ?-( ?-(
原文章由 cubixluk 於 08-1-23 11:59 發表 今日 look 清楚封信... 原來係電腦抽揀樓次序 then 按 no 去揀自己 like 單位, 我到時會實地考察, 務求揀到最好... 沉日問咗區議員, 佢話雖然咁多條村, 但真係走既已經走晒 so 多數都 only 係我吔咁囉... now 希 ...
侯爵府
積分: 22443
原文章由 LittleXStar 於 08-1-23 14:11 發表 你真係有所不知! 我見房署份資料, 呢隻單位真係show 2-3人! 好恐怖呀! 我唔生仔住, 真係驚派呢隻!
原文章由 天真快樂 於 08-1-23 14:10 發表 彩盈村係邊架?
積分: 11870
積分: 1011
原文章由 patpat234 於 08-1-23 10:54 發表 失望 你打算自己搵裝修整定係搵房署翻新? 我見個地板都仲好新淨, 不過廚廁就麻煩d... 你就好啦,唔洗鋪地,換窗,間房 我淨係呢3樣野都洗左4,5萬 ...
積分: 6332
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy