立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16416
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:37 發表 我同我老公一齊之後佢就比我keep回鄉card, 同埋佢申請左回鄉card之後未上過大6, 佢話唔識, 又驚....佢之前d伙記又唔會上, 不過依定呢度d伙記好多都住上水果d, 同埋守打鼓嶺呢, 咁近, 好多時收工都上去, 之後有次 ...
侯爵府
積分: 20768
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:41 發表 到時你可能應付到唸...再唔係請個工人得唔得
積分: 18922
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:43 AM 發表 我地一家都冇回鄉咭
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:42 發表 我老公都係話d伙記話食野抵, 不過我老公係話"老婆, 搵日一齊去咯" 佢會咁講囉~ 當然唔係同佢d伙記啦, 只係我同佢或叫埋我妹果d~
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:44 發表 申請定啦, 10年架嘛~ 有時去macau又可以去埋珠海~
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:45 發表 要等d女再大d先...我怕帶佢地返大6
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:45 AM 發表 我老公成日都咁講.. 但一plan話去...佢又驚皓皓咁細.. 上大陸唔好喎!!! 比佢吹帳!!
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:45 AM 發表 要等d女再大d先...我怕帶佢地返大6
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:46 發表 其實我都怕.. 大陸人好恐怖.. 尤其係去廁所... 聽得太多呢o的新聞了...
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:48 發表 我都唔敢呀....不過我想同wallace去澳門玩呀~
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:46 AM 發表 其實我都怕.. 大陸人好恐怖.. 尤其係去廁所... 聽得太多呢o的新聞了...
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:48 AM 發表 但wallace 咁細.. 去澳門有咩玩呀????
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:49 發表 係呀, 入得唔出得呀...好得人驚! 唔好講呢d喇, 一講就好得人驚, 唔岩你聽呀....你快d唔好諗呢d野添呀!
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:50 發表 我d女都係用特區加身份証渣
原帖由 vkk 於 09-2-5 01:50 AM 發表 我d女都係用特區加身份証渣
原帖由 ChristieMing 於 09-2-5 01:50 AM 發表 哈~你好搞笑呀~ 放心啦..我冇幻想個畫面出o黎... 所以唔驚!!!
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:50 發表 都係想行下食下野影下相咋....不過都係得個諗囉, 無實行過~ 因為一諗到拎好多野, 就唔想去
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:51 發表 我都check過, 可以用特區加身份証, 一係只係用回港証都夠, 不過成日都得個諗囉....因為帶wallace去真係拎好多野.....
原帖由 julieann 於 09-2-5 01:52 發表 大肚婆唔好聽埋呢d野, 都係聽d好笑野好d~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy