跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21537


2761#
發表於 04-11-11 15:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Elaine,
芷晴對眼仔好大好靚,佢瞓覺個樣都好可愛,真係想錫佢幾啖!


男爵府

積分: 6998


2762#
發表於 04-11-11 15:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

今朝早去咗搵師傅改名,好緊張,星期一就有結果!


男爵府

積分: 6998


2763#
發表於 04-11-11 15:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

elaine...你個囡越大越醜樣呀!(反話)


伯爵府

積分: 18746


2764#
發表於 04-11-11 15:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

好靜


子爵府

積分: 12555


2765#
發表於 04-11-11 15:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hi,

倦得制去咗眠一眠,返嚟啦。

依家一路上bk,一路食龜伶膏。好味 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2766#
發表於 04-11-11 15:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle女 寫道:
mamajoe,
係lu, 之前無嘜架, 我仲將d乳墊比晒我弟婦添, 宜家係咁流添架 ?-( ?-( 點解呢 ?-(

你有無飲過OR食過乜野呀??定係------攪過佢呀,(必過)


侯爵府

積分: 24274


2767#
發表於 04-11-11 15:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Pekkle:
仲有奶,你都堅喎!
我有日係度試下吱,都冇 lu.... :cry:

Elaine:
我同你一樣都係趕住入院一族,當時係唔會記得自己買左呢樣野!所以自從未生之前飲過一包之後,就未掂過喇!
依家仲比埋KoKo添!

Waylie:
等你喜訊,你個為食婆!!

雪人:
等你個好名來聽聽先!!


子爵府

積分: 12555


2768#
發表於 04-11-11 15:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
你產後檢查,返嚟啦! :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


2769#
發表於 04-11-11 15:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

講起滿月,自己d憂慮症又返哂黎!
以前去人地d滿月酒,覺得抱下人地個bb好似好好玩咁.

月尾到自己擺滿月,都至少有十圍八圍,每人就算摸佢面珠一下,都有幾百幾下,好擔心唔衛生,亦擔心bb早出世,抵抗力差,人地咳多兩聲都理唔到,點先可以relax D呢? ?-(
因為呢兩日小寶寶食奶可能太急,所以有D He He聲,我今日產後檢查同醫生講,佢話BB早出世,氣管同食道都較為窄,所以唔好比佢太狼咁食.
我好驚佢氣管唔好.因為我同老公都有鼻敏感,所以驚小寶寶都會呼吸道差少少..... ?-( ?-(


男爵府

積分: 6152


2770#
發表於 04-11-11 15:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car_pretty 寫道:
joe
見到你開心就好 lu, 駛鬼理你奶奶咩, 你都預咗你點做佢都有嘢講... 下次唔 all like 潤番佢一句: "係呀! 剩係奶奶你先生過仔, 先識湊 bb 咋!!!" 肯定佢冇聲出...我係咪好衰呢?

係呀,佢成日講個句,"我生過咁多個,你驚整死佢咩(同我老公都係咁講架"我成日都想潤佢"吾通我生佢出黎會整死佢"
今日攪到好似我囉左佢個仔去湊咁,不過算啦,BB健康咪得囉,


珍珠宮

積分: 33190


2771#
發表於 04-11-11 15:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

豬ma,
唔係, 係肚鵝, 佢有時1oz, 有時2oz, 半夜要2小時餵1次囉 :cry:


男爵府

積分: 6998


2772#
發表於 04-11-11 15:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle...你就好啦,仲有奶,我餵極最多都係2oz(兩邊加埋),可能我埋身唔夠多啦!事關我想阿b黃快d退,食多咗奶粉,的確d黃退得快,但係就....恐怕我都好快冇得餵人奶囉!

奀豬ma...發覺已經唔再谷奶!但係又唔係冇奶,不過唔夠奶,都唔知點好? ?-( ?-(


子爵府

積分: 12555


2773#
發表於 04-11-11 16:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
你放鬆D啦,到時情況可能唔係你想像咁呢,'煩'事向好諗。 :mrgreen:

Joe,
係呀,重之BB健康咪得囉,奶奶講嘅嘢咪當佢唱歌。
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2774#
發表於 04-11-11 16:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,,,,,我呀B食奶個陣啜幾下,又her幾下,有時好似"被寒"咁既聲架,我問醫生佢又話正常既,原來你地吾係架 有D怛心TIM,,,滿月個日我都好驚,一黎驚奶奶抱住吾於,當正自己擺酒,二黎又驚D人個個抱下呀B,(點得架),咁污嘈, ,,又驚個個我都吾識,又係自己一個坐係度,

點解我必下個乳頭都仲有奶BOR,不過吾谷咋BOR,,同埋一早都打回原形LO<,,


男爵府

積分: 6152


2775#
發表於 04-11-11 16:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

snowman ,,,你情況同我差吾多,咪攪到無得餵囉,你要吾要多奶茶,我有呀,我飲左幾包咋,


男爵府

積分: 6998


2776#
發表於 04-11-11 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我都有飲多奶茶,但係冇谷奶,又唔多奶?有時仲打孖嚟添!個胸底部間中都會實一實!莫非過咗谷奶期之後唔再番谷?
MaMaJOE 寫道:
snowman ,,,你情況同我差吾多,咪攪到無得餵囉,你要吾要多奶茶,我有呀,我飲左幾包咋,


子爵府

積分: 12555


2777#
發表於 04-11-11 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol, joe,
BB飲奶'her' 下唔怕,因為佢飲奶要用力嘛,只係飲到索氣,唔好太擔心,放鬆D。
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


2778#
發表於 04-11-11 16:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

snowman ,,,,我個陣時比呀B啜個邊就好少會谷架,不過必極都重有奶,(不過二邊加埋都係得二安)吾知BB啜個陣會吾會多D架,因為此終都係啜大力過自己必加嘛,不過你成日都係埋身餵,應認吾會谷架啦,你呀B夠吾夠食呀??


男爵府

積分: 6152


2779#
發表於 04-11-11 16:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada ,,,,,我都係咁諗咋,不過佢有時飲完奶訓個陣都會有"被寒",,吾知係咪有啖,,又吾識點同佢整,,其實我吾明呢,湊呀B都係開奶,餵佢飲奶,沖涼,同佢玩,都無乜野要做架啦,點解會有D人湊得好,有D人湊得吾好既???


男爵府

積分: 6998


2780#
發表於 04-11-11 16:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

就係唔夠食嘛!試過食咗兩個鐘都唔夠,之後開兩安俾阿b,佢只係要多半安,激水!

MaMaJOE 寫道:
snowman ,,,,我個陣時比呀B啜個邊就好少會谷架,不過必極都重有奶,(不過二邊加埋都係得二安)吾知BB啜個陣會吾會多D架,因為此終都係啜大力過自己必加嘛,不過你成日都係埋身餵,應認吾會谷架啦,你呀B夠吾夠食呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo