立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21537
男爵府
積分: 6998
伯爵府
積分: 18746
子爵府
積分: 12555
積分: 6152
pekkle女 寫道: mamajoe, 係lu, 之前無嘜架, 我仲將d乳墊比晒我弟婦添, 宜家係咁流添架 ?-( ?-( 點解呢 ?-(
積分: 24274
car_pretty 寫道: joe 見到你開心就好 lu, 駛鬼理你奶奶咩, 你都預咗你點做佢都有嘢講... 下次唔 all like 潤番佢一句: "係呀! 剩係奶奶你先生過仔, 先識湊 bb 咋!!!" 肯定佢冇聲出...我係咪好衰呢?
珍珠宮
積分: 33190
MaMaJOE 寫道: snowman ,,,你情況同我差吾多,咪攪到無得餵囉,你要吾要多奶茶,我有呀,我飲左幾包咋,
MaMaJOE 寫道: snowman ,,,,我個陣時比呀B啜個邊就好少會谷架,不過必極都重有奶,(不過二邊加埋都係得二安)吾知BB啜個陣會吾會多D架,因為此終都係啜大力過自己必加嘛,不過你成日都係埋身餵,應認吾會谷架啦,你呀B夠吾夠食呀??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy