跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


2761#
發表於 05-10-13 15:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
頭先婆婆打電話報告最新消息:佢用沖涼嚟 “dum” 住 Bebe ,用咗一個小時同 Bebe 慢慢按摩,後來有一聲 “卜”一聲,Bebe 隻手就郁番啦! Yeah ~ 婆婆真係勁!!


我覺得好 呀~~ 係唔係甩開會好易甩架? [/quote]
係甩開好易再甩. 宜家bebe兩隻手都甩過真係要好好好小心.


伯爵府

積分: 15050


2762#
發表於 05-10-13 15:09 |只看該作者

Re: ~~~傖N得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:

你地兩個都食拉麵咁夾既 ?-(


我仲食咗"小籠包"tim呀。 [/quote]
呵你食左亞豆個兩個小籠包


伯爵府

積分: 15050


2763#
發表於 05-10-13 15:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
緊係叫你啦 儀態我不嬲都無架啦


19兄真係幸福...有位咁正斗既老婆。 [/quote]
客氣啦你


大宅

積分: 4515


2764#
發表於 05-10-13 15:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

i c i c ~ thanks!

sabina_bb 寫道:
我唔想打咁多字, 不過我同事個老公讀緊醫, 佢都識整返”lcuk’交. 咁有一次我同事同佢個女出街”luck’交咁佢老公都叫佢即刻去睇醫生整返好, 因為俞耐俞難好返仲好易再”luck”過.  anyway下次再係咁要即刻睇唔好等.

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


2765#
發表於 05-10-13 15:15 |只看該作者

Re: ~~~傖N得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
呵你食左亞豆個兩個小籠包


我襯家好似係[size=large]雞包仔喎~


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


2766#
發表於 05-10-13 15:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
Dear all,

正 ~

very good website - songs


我同煒良一次過聽晒要2 hrs


侯爵府

積分: 21322


2767#
發表於 05-10-13 15:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
而家我新抱好差咩? 佢係比較cool啫~


係幾差架! cool 就當然啦!


侯爵府

積分: 21322


2768#
發表於 05-10-13 15:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
頭先婆婆打電話報告最新消息:佢用沖涼嚟 “dum” 住 Bebe ,用咗一個小時同 Bebe 慢慢按摩,後來有一聲 “卜”一聲,Bebe 隻手就郁番啦! Yeah ~ 婆婆真係勁!!


yeah!! bebe吾好成日動武喇!!


侯爵府

積分: 21322


2769#
發表於 05-10-13 15:35 |只看該作者

Re: ~~~傖N得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你地兩個都食拉麵咁夾既 ?-(


襯家成日都食日式架喇!! 我就真係無嘜幾何囉!

無計啦! 兩襯家係夾d架喇!!


伯爵府

積分: 16171


2770#
發表於 05-10-13 15:35 |只看該作者

Re: ~~~傖N得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

襯家成日都食日式架喇!! 我就真係無嘜幾何囉!

無計啦! 兩襯家係夾d架喇!!


如果唔係點做兩襯呀~


侯爵府

積分: 21322


2771#
發表於 05-10-13 15:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
襯家, 無所謂啦,最緊要係食得 嗎?


麻麻地啦! lunch得o個兩舊叉燒??


侯爵府

積分: 21322


2772#
發表於 05-10-13 15:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你咪 你地兩個係文人 我今日先知咋


咁妳真係見人見得少喎?? ?-( ?-(


伯爵府

積分: 16171


2773#
發表於 05-10-13 15:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

麻麻地啦! lunch得o個兩舊叉燒??


其實我對味千麻麻地咋,我都係鍾意去city super入面食拉麵多d,d湯真係正好多。


侯爵府

積分: 21322


2774#
發表於 05-10-13 15:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
Dear all,

正 ~

very good website - songs



thank you!!


侯爵府

積分: 21322


2775#
發表於 05-10-13 15:42 |只看該作者

Re: ~~~傖N得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
呵你食左亞豆個兩個小籠包


小籠包好多人都有架啦! 何況我係雞包仔呀!


侯爵府

積分: 21322


2776#
發表於 05-10-13 15:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
其實我對味千麻麻地咋,我都係鍾意去city super入面食拉麵多d,d湯真係正好多。


吾係味千呀, 係別府呀! 襯家!!


伯爵府

積分: 15050


2777#
發表於 05-10-13 15:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
你咪 你地兩個係文人 我今日先知咋


咁妳真係見人見得少喎?? ?-( ?-( [/quote]
咁又係, 好似你地自認為文人而又唔係真係文人, 我真係少見


伯爵府

積分: 16171


2778#
發表於 05-10-13 15:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

吾係味千呀, 係別府呀! 襯家!!


哎呀~~~痴呆症又發作tim~唔好意思~ 咦...."別府"我都好少食喎~


伯爵府

積分: 16171


2779#
發表於 05-10-13 15:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:

咁又係, 好似你地自認為文人而又唔係真係文人, 我真係少見


咩態度呀?


伯爵府

積分: 15050


2780#
發表於 05-10-13 15:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)~出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
其實我對味千麻麻地咋,我都係鍾意去city super入面食拉麵多d,d湯真係正好多。


吾係味千呀, 係別府呀! 襯家!! [/quote]
豆你去別府食到幾多隻chili架 我好似3/4隻唔記得添

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo