烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2761#
發表於 12-8-16 21:24 |只看該作者
是因 發表於 12-8-16 17:56
今日整左古古力包,雪左兩三日既17小時中種,65%水,太濕又加左一大匙高粉。
又發到頂頂。下次記住唔好發到 ...
好軟呀....
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2762#
發表於 12-8-16 21:28 |只看該作者
是因 發表於 12-8-16 17:56
今日整左古古力包,雪左兩三日既17小時中種,65%水,太濕又加左一大匙高粉。
又發到頂頂。下次記住唔好發到 ...
價真隻粉...可唔可以影個包裝睇下, thx!!
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 11813


2763#
發表於 12-8-17 09:50 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-16+17:56+今日整左

原帖由 patpat234 於 12-08-16 發表
價真隻粉...可唔可以影個包裝睇下, thx!!
價真買既。
左邊朱古力奶粉,右邊可可粉。


而家用緊昭和高根粉。唔係價真買既。
1345168204139.jpg




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2764#
發表於 12-8-17 12:59 |只看該作者
是因 發表於 12-8-17 09:50
價真買既。
左邊朱古力奶粉,右邊可可粉。


隻隻可可粉用左未?? 香唔香??

價記有另外D 朱力粉, 細包D, $20/包, 無棉花糖, 都好正GA,


Stay Hungry , stay foolish !!


子爵府

積分: 11813


2765#
發表於 12-8-17 13:19 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-17+09:50+價真買既

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-17 發表
隻隻可可粉用左未?? 香唔香??

價記有另外D 朱力粉, 細包D, $20/包, 無棉花糖, 都好正GA,
我朱古力粉同可可粉一齊用,覺得好香呀,我冇試過其他可可粉,所以都唔知算唔算香。
但尋日出焗一陣間已經食左半個包唔係要食飯,可能我加兩個小朋友食晒成個lu.
好難得今朝大女飲完奶仲話要食朱古力包
個包到而家21 小時都仲好軟好好味,一 d 都唔覺乾




子爵府

積分: 11813


2766#
發表於 12-8-17 13:32 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-17+09:50+價真買既

原帖由 hinhin_ma 於 12-08-17 發表
隻隻可可粉用左未?? 香唔香??

價記有另外D 朱力粉, 細包D, $20/包, 無棉花糖, 都好正GA,
唔記得問你,隻細細包朱古力粉有冇相睇呀?
我呢隻朱古力粉記憶中都貴。。。對於我呢 d 生活喺赤貧線上既人嚟講

同埋重要係因為 d 棉花糖粒粒每次要隔,好煩呀




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2767#
發表於 12-8-17 13:48 |只看該作者
是因 發表於 12-8-17 09:50
價真買既。
左邊朱古力奶粉,右邊可可粉。
哈哈...我以為係講緊高粉.....

朱古力包我玩一兩次就好了....

我果2件唔可以食太多朱古力
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 11813


2768#
發表於 12-8-17 14:03 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

啱啱出爐提子核桃包,未切,
液種,發到八成几高,65%水分,
點解會爆頭呢? 好唔好呢?
T 大又話冇所謂,有美感喎
1345183414488.jpg




子爵府

積分: 11813


2769#
發表於 12-8-17 14:07 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-8-17+09:50+價真買既

原帖由 patpat234 於 12-08-17 發表
哈哈...我以為係講緊高粉.....

朱古力包我玩一兩次就好了....
價真買韓粉,高根,好好食,軟棉棉
1345183643390.jpg




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


2770#
發表於 12-8-17 14:14 |只看該作者
是因 發表於 12-8-17 14:03
啱啱出爐提子核桃包,未切,
液種,發到八成几高,65%水分,
點解會爆頭呢? 好唔好呢?
巧靚
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 11813


2771#
發表於 12-8-17 14:38 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

開刀了
1345185481667.jpg




男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


2772#
發表於 12-8-17 15:09 |只看該作者
本帖最後由 cfbb 於 12-8-17 15:10 編輯
是因 發表於 12-8-17 14:38
開刀了


伯爵府

積分: 15926


2773#
發表於 12-8-17 15:53 |只看該作者
是因 發表於 12-8-17 14:03
啱啱出爐提子核桃包,未切,
液種,發到八成几高,65%水分,
點解會爆頭呢? 好唔好呢?

手排..

你睇下爆頭位係咪交接位來..



水晶宮

積分: 56409


2774#
發表於 12-8-17 17:11 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

花面米奇。邊個要米奇頭?請揮手。
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


伯爵府

積分: 15926


2775#
發表於 12-8-17 17:37 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-8-17 17:11
花面米奇。邊個要米奇頭?請揮手。

好手功..



水晶宮

積分: 56409


2776#
發表於 12-8-17 17:54 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-8-17+17:11+

原帖由 柒子 於 12-08-17 發表
好手功..
好岩蠶架。



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


2777#
發表於 12-8-17 19:35 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

米奇去哂完太陽
myphoto.jpg



點評

KBIB2008    發表於 12-8-20 10:36
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2778#
發表於 12-8-17 21:50 |只看該作者
是因 發表於 12-8-17 13:32
唔記得問你,隻細細包朱古力粉有冇相睇呀?
我呢隻朱古力粉記憶中都貴。。。對於我呢 d 生活喺赤貧線上既人 ...


拆散左落樽啦....行過價記見到影你睇.....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2779#
發表於 12-8-17 21:52 |只看該作者
是因 發表於 12-8-17 13:19
我朱古力粉同可可粉一齊用,覺得好香呀,我冇試過其他可可粉,所以都唔知算唔算香。
但尋日出焗一陣間已經 ...


朱力味係小朋友恩物....你用朱力俾佢地當送,,,直頭會添飯.....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2780#
發表於 12-8-17 21:53 |只看該作者
是因 發表於 12-8-17 14:03
啱啱出爐提子核桃包,未切,
液種,發到八成几高,65%水分,
點解會爆頭呢? 好唔好呢?


好靚仔wor....爆頭..係髮型來GA, 平時係光頭...
Stay Hungry , stay foolish !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo