想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2761#
發表於 12-9-22 13:13 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-22 13:00
咁快?勁呀

見得班長多...痴咗D食力呀


男爵府

積分: 5210


2762#
發表於 12-9-22 13:48 |只看該作者

引用:有個唔識既人send+msg俾我....話佢媽係陪月

原帖由 mavisingi 於 12-09-22 發表
有個唔識既人send msg俾我....
話佢媽係陪月員.....sale 服務....
我都收到呀!




大宅

積分: 3853


2763#
發表於 12-9-22 14:06 |只看該作者

引用:Quote:misstree+發表於+12-9-22+12:03+咪我

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
咁妳有無重番少少呀我開始回升啦
仲有我呀,我總共輕左17磅,而家上返1磅



點評

doristws  嘩...咁妳要追番快D先得啦  發表於 12-9-22 14:27


大宅

積分: 3853


2764#
發表於 12-9-22 14:07 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

Doris,我係公司買左綠寶石呀,比你睇
myphoto.jpg



點評

doristws  嘩...正呀...多謝晒  發表於 12-9-22 14:29


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2765#
發表於 12-9-22 14:28 |只看該作者
大豆芽 發表於 12-9-22 14:07
Doris,我係公司買左綠寶石呀,比你睇

嘩...真係好正呀...妳點知我鍾意食綠寶石架....仲有恐龍蛋我都鍾意架...不過尋日都買咗巨峰提子/水晶梨同埋楊桃呀


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2766#
發表於 12-9-22 14:30 |只看該作者
嘻嘻...今日C6陪我去行街街...等我出去睇下有無好嘢買俾亞B先


大宅

積分: 3853


2767#
發表於 12-9-22 14:34 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-9-22+14:07+Doris,

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
嘩...真係好正呀...妳點知我鍾意食綠寶石架....仲有恐龍蛋我都鍾意架...不過尋日都買咗巨峰提子/水晶梨同 ...
不過我覺得好貴囉,要5.5一粒,我地要左一箱幾個同事分咋



點評

doristws  宜家買個橙都要成四蚊啦  發表於 12-9-22 18:38


大宅

積分: 3724


2768#
發表於 12-9-22 14:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-09-22+發表嘩

原帖由 大豆芽 於 12-09-22 發表
不過我覺得好貴囉,要5.5一粒,我地要左一箱幾個同事分咋
我同事識個朋友訂梨,唔記得叫咩梨,一箱箱咁訂,尋日成10箱送嚟學校,好攪笑,咩幾12頭,14頭,一箱10零個,每個真係人頭咁大,好誇張,都係$368一箱,如果唔係唔拎得重嘢都會訂,老公又唔得閒車番屋企,見到都想食



點評

doristws  一定好好食架  發表於 12-9-22 18:37


大宅

積分: 3853


2769#
發表於 12-9-22 14:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豆芽+於+12-09-22+發表不過

原帖由 tungkiu 於 12-09-22 發表
我同事識個朋友訂梨,唔記得叫咩梨,一箱箱咁訂,尋日成10箱送嚟學校,好攪笑,咩幾12頭,14頭,一箱10零個 ...
12頭,14頭即係代表一箱有幾多個咁解,頭數愈大,即係愈大個




大宅

積分: 3853


2770#
發表於 12-9-22 14:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豆芽+於+12-09-22+發表不過

原帖由 tungkiu 於 12-09-22 發表
我同事識個朋友訂梨,唔記得叫咩梨,一箱箱咁訂,尋日成10箱送嚟學校,好攪笑,咩幾12頭,14頭,一箱10零個 ...
咩梨咁犀利,12/14頭1箱,仲要3百幾蚊,一定好好食架喇




大宅

積分: 3853


2771#
發表於 12-9-22 14:53 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-9-22+14:07+Doris,

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
嘩...真係好正呀...妳點知我鍾意食綠寶石架....仲有恐龍蛋我都鍾意架...不過尋日都買咗巨峰提子/水晶梨同 ...
送多張比你睇,尋日公司新鮮運到既黃金水蜜桃,訂100合,日本供應商比得19合,老闆唔比員工內部認購,激死我!
myphoto.jpg



點評

doristws  嘩....好正呀...勁想食呢個呀  發表於 12-9-22 18:37


大宅

積分: 4195


2772#
發表於 12-9-22 14:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-09-22+發表嘩

原帖由 大豆芽 於 12-09-22 發表
送多張比你睇,尋日公司新鮮運到既黃金水蜜桃,訂100合,日本供應商比得19合,老闆唔比員工內部認購,激死 ...
好好味呀!我地食唔食得ga?




大宅

積分: 4195


2773#
發表於 12-9-22 15:05 |只看該作者

引用:Quote:大豆芽+發表於+12-9-22+14:07+Doris,

原帖由 doristws 於 12-09-22 發表
嘩...真係好正呀...妳點知我鍾意食綠寶石架....仲有恐龍蛋我都鍾意架...不過尋日都買咗巨峰提子/水晶梨同 ...
我尋日食左巨鋒提子啦。




大宅

積分: 3853


2774#
發表於 12-9-22 15:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豆芽+於+12-09-22+發表送多

原帖由 BigBear2011 於 12-09-22 發表
好好味呀!我地食唔食得ga?
食得掛,不過呢合野超貴,來貨價300蚊,仲未計飛機運費,伕力費,睇黎呢5粒桃老闆定價一定好高




大宅

積分: 4195


2775#
發表於 12-9-22 15:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-09-22+發

原帖由 大豆芽 於 12-09-22 發表
食得掛,不過呢合野超貴,來貨價300蚊,仲未計飛機運費,伕力費,睇黎呢5粒桃老闆定價一定好高



...
嘩!好想食呀!




伯爵府

積分: 15109


2776#
發表於 12-9-22 15:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-09-22+發表嘩

原帖由 大豆芽 於 12-09-22 發表
送多張比你睇,尋日公司新鮮運到既黃金水蜜桃,訂100合,日本供應商比得19合,老闆唔比員工內部認購,激死 ...
唔知點解見到呢隻色我諗起蛋撻




男爵府

積分: 5210


2777#
發表於 12-9-22 16:06 |只看該作者

引用:Doris,我係公司買左綠寶石呀,比你睇+ +

原帖由 大豆芽 於 12-09-22 發表
Doris,我係公司買左綠寶石呀,比你睇
咁橋!
岩岩食咗粒




大宅

積分: 2776


2778#
發表於 12-9-22 16:13 |只看該作者

版主 的帖子

食左五香肉丁炒米粉,1包卡樂B薯圈,KFC格格翠。。。 。。。 宜家好罪過,罪過。。。



點評

mtlai    發表於 12-9-22 16:17


伯爵府

積分: 15109


2779#
發表於 12-9-22 16:36 |只看該作者

引用:食左五香肉丁炒米粉,1包卡樂B薯圈,KFC格

原帖由 Fi. 於 12-09-22 發表
食左五香肉丁炒米粉,1包卡樂B薯圈,KFC格格翠。。。 。。。 宜家好罪過,罪過。。。



...
嘩,你今日垃圾食物超標喎,要戒番幾日嘞,仲有鹽分太多要飲番好多好多水先得。

唔係完全唔食得但唔可以貪心食太多嘛




大宅

積分: 3571


2780#
發表於 12-9-22 16:46 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

啱啱去吉之島買左BB床, 而家有85折, 即時申請j card, 有2個95折, 又買左床上套裝, 床蓆, 車蓆, 睇中左aprica 的high chair, 返屋企諗下先, 可能一陣落去再買過




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo