立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21473
原帖由 szeman1106 於 12-09-27 發表 Morning Blue
伯爵府
積分: 17635
原帖由 szeman1106 於 12-09-27 發表 咁你都要加大油吸盡c6D丁丁喇
原帖由 Vinkivan 於 12-09-27 發表 足夠睡眠好重要
原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表 早呀,越來越唔舒服啦。。。不過好開心。 今朝等車又作嘔又頭暈。。。。。。
男爵府
積分: 6981
原帖由 3妹 於 12-09-27 發表 唔知喎,我個中醫講既
原帖由 shutupmate415 於 12-09-27 發表 關㗎,我以前睇婦科佢幫我CHECK完子宮瘤就話,想生就要減下肥先會已啲有呀。。。 我無瘦過,咁係咪可以拆 ...
原帖由 幸福小師奶 於 12-09-27 發表 衰計,引c人了,我好好辣架,而家無得食
積分: 9601
Yeahly_ly 發表於 12-9-26 17:25 東型遊
KA-Kay 發表於 12-9-26 17:55 未定~ 就人時間都有排搞
子爵府
積分: 12087
原帖由 KA-Kay 於 12-09-27 發表 做乜now我喎~
litaitai 發表於 12-9-26 18:22 系啊, 等result 後, 就知道到底系真甲亢,要減藥, 等其實系甲狀腺炎,要轉食其它藥 ...
Vinkivan 發表於 12-9-26 22:05 其實我都係貪食啫 你有冇興趣要食譜呀?? 呢個COOKIE係我自己調份量整咖~ 味道有點似藍罐~!! ...
3妹 發表於 12-9-27 12:51 頭先之前睇開果個ec 打俾我問我做咩有左就唔睇醫生呀
幸福小師奶 發表於 12-9-27 13:11 衰計,引c人了,我好好辣架,而家無得食
禁止訪問
積分: 1401
原帖由 pcyan 於 12-09-27 發表 唔緊要啦, 人質緊要, 生左先再食過啦 我怕辣呀~~~
原帖由 ckydorothy 於 12-09-27 發表 Sorry, 我要今晚先有時間追post。如果我miss左任何好消息,記得通知我呀 ...
珍珠宮
積分: 32188
KA-Kay 發表於 12-9-27 13:52 咁你今個cycle做過d乜中左?好快d交份report出黎!
原帖由 KA-Kay 於 12-09-27 發表 哈哈哈⋯c6由d10已經話日日交功課⋯佢都short short地,我驚未到排8已經腳軟 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy