想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


伯爵府

積分: 15109


2761#
發表於 12-10-17 08:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-10-17+發表到

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
其實剛剛出世都唔識同你玩啦。
唉!我越來越煩呀!我都唔知點好…
我知我99一定黎,只係我住得遠佢無咁方便就未必日日黎,係好難避免架嘞,我都怕日日見到但老人家就係咁,反而我自己媽咪未必係咁,始終佢比較99懶d




大宅

積分: 3571


2762#
發表於 12-10-17 08:51 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 00:54
但咁樣果3,4日有無薪架?

有嫁, 梗係有啦, 琴晚一訓低就肚實實, 好短時間, 同埋冇之前果晚咁實, 一次咁多, 唔知點解訓唔著, 成2點先訓到, 我結果今日都請左假了, 我所有產檢都係星期六做, 所以我每個月都唔算請得多, 真係要訓多D, 就算唔訓底, o係屋企咁樣坐下上網relax下, 同返工點都唔同, 琴日我真係想去睇急証, 不過我又唔算嚴重o既, 就費事行


大宅

積分: 3571


2763#
發表於 12-10-17 08:55 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 08:49
我知我99一定黎,只係我住得遠佢無咁方便就未必日日黎,係好難避免架嘞,我都怕日日見到但老人家就係咁,反 ...

自己媽咪點同, 我對住我阿媽, 我想食就食, 我想訓就訓, 野都唔使講就走去訓, 阿爸阿媽就醒水嫁啦, 有咩唔like都可以出聲, 6299, 就算佢地真係唔係衰, 我都唔可以係咁啦, 不過我都算有guts 嫁啦, 而家上到去, 冇野攪, 訓左o係sofa, 唔理咁多了, 好彩佢地都由得我冇出聲, 其實佢地都知我辛苦o既


男爵府

積分: 5259


2764#
發表於 12-10-17 08:56 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

各位同學早晨!





大宅

積分: 3571


2765#
發表於 12-10-17 08:57 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-17 00:57
放幾個月都可以有人工咁好?但我好似記得。。。一個月得兩日有薪病假咋喎。。。



...

我諗doris 係special case, 同埋睇老細, 佢老細對佢都好好咁, home office 加sick leave, 好睇boss o既, 佢果時都有話去見下客同埋做下office的野


伯爵府

積分: 15109


2766#
發表於 12-10-17 08:58 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-10-17+08:49+我

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
自己媽咪點同, 我對住我阿媽, 我想食就食, 我想訓就訓, 野都唔使講就走去訓, 阿爸阿媽就醒水嫁啦, 有咩唔l ...
咁佢地唔多煩你咪ok囉,我99都好少直接打俾我,佢次次都打俾c6問候我




大宅

積分: 3571


2767#
發表於 12-10-17 09:01 |只看該作者
minny125 發表於 12-10-17 08:47
係架,我都要帶多啲,因為多數收cash,唔夠就肉酸喇

所以次次睇親醫生都預3000左右啦, 點鬼知會唔會又話驗一驗血, d錢真係唔知去左邊


伯爵府

積分: 15109


2768#
發表於 12-10-17 09:02 |只看該作者

引用:Quote:Fi.+發表於+12-10-17+00:57+放幾個月

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
我諗doris 係special case, 同埋睇老細, 佢老細對佢都好好咁, home office 加sick leave, 好睇boss o既, ...
係呀,doris個老細唔同既,而且佢唔係完全無做嘢,間中出去見客又番吓公司咁,唔同一般公司揸正黎做




大宅

積分: 3571


2769#
發表於 12-10-17 09:03 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 08:58
咁佢地唔多煩你咪ok囉,我99都好少直接打俾我,佢次次都打俾c6問候我

62就一定唔會打比我, 99呢, 而家有左佢打多左, 都係問要唔要幫我整野食呀, 果d, 佢又唔會真係打得密, so far 都ok o既, 媽咪就日日打, 不過我有方法對付我阿媽, 煩唔到我

點評

Purybaby  我媽咪都好少打俾我既  發表於 12-10-17 09:33


大宅

積分: 4804


2770#
發表於 12-10-17 09:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表係啊

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
俾多d信心自己同bb,放鬆心情,多d同bb傾計,會無事既,我地全班陪住你,就算無實質嘢做到,但相信我地精神 ...
我見到大家的支持,真係好感動,眼濕濕架




大宅

積分: 4804


2771#
發表於 12-10-17 09:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表我每

原帖由 Fi. 於 12-10-17 發表
咁請no pay病假,產假有無薪架?
我都唔知,無fd做HR可以問下!如果no pay就無產假,咁我同辭左無分別,我打算生完好大機會唔做,專心照顧阿B幾年先!




大宅

積分: 4804


2772#
發表於 12-10-17 09:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-16+發表呢位

原帖由 雨嫣 於 12-10-17 發表
你打去佢診所book咗先,係尖沙咀27231199(逢二四六),你可以同姑娘講你個case問下有無得快D,一般特別case ...
我下星期一政府產檢,11月6號去劉子健做結構,諗緊咁密,再sip邊段時間去睇好呢!




大宅

積分: 4804


2773#
發表於 12-10-17 09:20 |只看該作者

引用:尋日99過咗嚟,夜晚食埋飯先走,我就唔多鐘

原帖由 siujanjan 於 12-10-17 發表
尋日99過咗嚟,夜晚食埋飯先走,我就唔多鐘意咁,不過佢唔係日日就算喇。始終屋企多個人,都要招呼吓。我諗 ...
我會自己走去休息,一定唔會招呼佢地,再叫老公同佢地講細聲D,唔好吵到我訓覺,因為我屋企超細,講野成屋都聽到的!




大宅

積分: 4195


2774#
發表於 12-10-17 09:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-16+發

原帖由 minny125 於 12-10-17 發表
可能真係啦有數手腳趾,鼻骨手臂骨大腿骨,睇器官正唔正常,都好詳細,我估佢係當結構咁睇,都好既, ...
咁咪好咯… 我26/11 又去政府做產檢,3/12做結構,你呢?
麻煩班長幫我update




珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2775#
發表於 12-10-17 09:24 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-10-17 08:39
到時生左我唔理架,佢地要黎我唔會特招呼佢,到時咁攰佢地都應該識做啦,如果99識得幫手揍吓換吓片都ok,如 ...
上一胎嘅經驗係, 頭一個月阿囡兩個鐘食一次人奶呀嘛, 同佢玩一陣就差唔多食, 99就話, "又要食呀?" , 佢以前係餵奶粉, 所以都唔識呢d


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2776#
發表於 12-10-17 09:25 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-17 08:44
其實剛剛出世都唔識同你玩啦。
唉!我越來越煩呀!我都唔知點好…
抱吓, "撩:吓佢咁0架咋, BB都會笑嘅


大宅

積分: 4195


2777#
發表於 12-10-17 09:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-17+發

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
我知我99一定黎,只係我住得遠佢無咁方便就未必日日黎,係好難避免架嘞,我都怕日日見到但老人家就係咁,反 ...
其實懶有懶好… 尋日我同我媽嘈左幾句呀。我家姐話,這個只係開始呀




大宅

積分: 3571


2778#
發表於 12-10-17 09:26 |只看該作者
我想問, whatsapp果個group度, 點解你地個電話後面都有個名o既?
係唔係班長整嫁?


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2779#
發表於 12-10-17 09:27 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 08:55
自己媽咪點同, 我對住我阿媽, 我想食就食, 我想訓就訓, 野都唔使講就走去訓, 阿爸阿媽就醒水嫁啦, 有咩唔l ...
就係囉, 自己父母, 想點都得, 人哋父母, 點都要比少少面, 一陣又話冇禮貌


大宅

積分: 2040


2780#
發表於 12-10-17 09:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-10-17+發表可

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
咁咪好咯… 我26/11 又去政府做產檢,3/12做結構,你呢?
麻煩班長幫我update



...
我26/11去做結構,27/11係去健康院




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo