興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 52056


261#
發表於 14-6-16 15:18 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 13:18 我

原帖由 wonderlulu 於 14-06-16 發表
瞓幾多?
夜晚九點幾到第朝七點幾八點
午睡兩粒中

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


水晶宮

積分: 52056


262#
發表於 14-6-16 15:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 蕃茄薯仔湯 於 14-06-16 發表

原帖由 kokobear 於 14-06-16 發表
試吓燉肉汁丫
有燉呀
不過我覺得好難飲我要溝埋當日煲湯先夠膽比佢飲

一星期一次會否太少?

點評

kokobear  應該夠架喇  發表於 14-6-16 15:27
我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


版主

積分: 81034

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


263#
發表於 14-6-16 15:21 |只看該作者

引用:Quote:超級特務+發表於+14-6-16+14:03+冇波

原帖由 亞貴 於 14-06-16 發表
打腫咗咪有d dum the 玩下囉
至敝唔平衡



生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


水晶宮

積分: 52056


264#
發表於 14-6-16 15:24 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 13:18 我

原帖由 魚毛媽2008 於 14-06-16 發表
係咪瞓得少/唔好?
一覺天光,OK架!
我先前睇公海個舖,話戒片都唔好特登半夜巢人柯 大人細路都辛苦,我覺得有道理 冒住半夜飲茶風險由佢訓
好在成功


我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


珊瑚宮

積分: 112006


265#
發表於 14-6-16 15:25 |只看該作者
sfll 發表於 14-6-16 15:21
至敝唔平衡
仲會有高低


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


266#
發表於 14-6-16 15:28 |只看該作者

回覆:羊棧嘩鬼樂園~第九十七回~~

藥力發作,午睡去



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


水晶宮

積分: 52056


267#
發表於 14-6-16 15:29 |只看該作者

引用:藥力發作,午睡去

原帖由 kokobear 於 14-06-16 發表
藥力發作,午睡去
早日康復

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


侯爵府

積分: 22898


268#
發表於 14-6-16 15:32 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:24
一覺天光,OK架!
我先前睇公海個舖,話戒片都唔好特登半夜巢人柯 大人細路都辛苦,我覺得有道理 冒住半夜 ...

我條毛同佢阿媽一樣,瞓好鬼多.....
            


水晶宮

積分: 52056


269#
發表於 14-6-16 15:43 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:24 一

原帖由 魚毛媽2008 於 14-06-16 發表
我條毛同佢阿媽一樣,瞓好鬼多.....
我果兩隻晏覺有人陪訓就好訓得

姐姐放假我三仔乸嘆住冷气,由一點訓到五點

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


270#
發表於 14-6-16 15:48 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:21
有燉呀
不過我覺得好難飲我要溝埋當日煲湯先夠膽比佢飲
應該係似老豆瘦底浸油都唔肥果隻


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


271#
發表於 14-6-16 15:49 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:43
我果兩隻晏覺有人陪訓就好訓得

姐姐放假我三仔乸嘆住冷气,由一點訓到五點爽


水晶宮

積分: 52056


272#
發表於 14-6-16 15:55 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:21 有

原帖由 RSG媽媽 於 14-06-16 發表
應該係似老豆瘦底浸油都唔肥果隻
係囉!唉!
薯佬尋日先話做乜一屋都肥妹/肥婆(連埋隻肥花)
我話真慘!個女似老豆面細又食唔肥咪好
至衰似我 光酥大面,食風都肥

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


珊瑚宮

積分: 112006


273#
發表於 14-6-16 16:02 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:43
我果兩隻晏覺有人陪訓就好訓得

姐姐放假我三仔乸嘆住冷气,由一點訓到五點爽
到胡典 小朋友夜晚咪眼光光?


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


274#
發表於 14-6-16 16:11 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:55
係囉!唉!
薯佬尋日先話做乜一屋都肥妹/肥婆(連埋隻肥花)
我話真慘!個女似老豆面細又食唔肥咪 ...
一肥一瘦 襯到絕

點評

蕃茄薯仔湯    發表於 14-6-16 16:51


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


275#
發表於 14-6-16 16:35 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:55 係

原帖由 RSG媽媽 於 14-06-16 發表
一肥一瘦 襯到絕
轉轉,禾剛才發雀禾張入台千正填漏左航班,貢有茅問題

典解茅lala又要禾千名


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


276#
發表於 14-6-16 16:43 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:24
一覺天光,OK架!
我先前睇公海個舖,話戒片都唔好特登半夜巢人柯 大人細路都辛苦,我覺得有道理 冒住半夜 ...
咩呀......d大肚婆生完瞓床咪有d 吸水床墊賣既,

呢....防漏姨媽嗰d呀,

嗰時我買最大size 嗰d床墊比貴仔介夜片架,

touch wood 無嘢,

嗰d我墊幾塊喺佢個位度咁都好安全既


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


277#
發表於 14-6-16 16:45 |只看該作者
三順 發表於 14-6-16 16:35
轉轉,禾剛才發雀禾張入台千正填漏左航班,貢有茅問題
貴佬每樣嘢都填漏過....茅嘢喎,

最多咪去到櫃位叫你寫番



水晶宮

積分: 52056


278#
發表於 14-6-16 16:50 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:24 一

原帖由 亞貴 於 14-06-16 發表
咩呀......d大肚婆生完瞓床咪有d 吸水床墊賣既,

呢....防漏姨媽嗰d呀,
至弊我隻薯晚晚打功夫葉問上身,而且勁中意訓我張被上面
有尿墊都無用

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


水晶宮

積分: 52056


279#
發表於 14-6-16 16:51 |只看該作者

引用:Quote:蕃茄薯仔湯 發表於 14-6-16 15:43 我

原帖由 bing-jing 於 14-06-16 發表
到胡典 小朋友夜晚咪眼光光?
唔會架,照訓,最多遲半粒鐘

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


280#
發表於 14-6-16 16:52 |只看該作者
三順 發表於 14-6-16 16:35
轉轉,禾剛才發雀禾張入台千正填漏左航班,貢有茅問題

唔緊要架..我MM睇番上次我去台灣既VISA, 都係冇填航班資料架...因為我上次係跟團, 好遲先知搭邊班FLIGHT, 我申請時都冇填到
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo