跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7224


261#
發表於 08-1-1 19:09 |只看該作者
我都試過同99住,真係好慘架!
o個陣時放工都唔想返屋企,多數都係商場逛到老公放工先返。如果老公唔返黎食飯,我就一定約人食飯,唔想返去對住我的野蠻奶奶。最慘係間屋係我兩公婆o架,因為99有病,老公的家姐們就將佢推左比我地....
最後都係炒大鑊收場,佢先搬走!
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-1 16:56 發表


有乜好羨慕喎!!
我岩岩搵到份新工就知自己有左
0個份工...工作壓力大..時間又長
加上初初有左...個人好攰
返左幾日...已經疲勞過渡要睇醫生 !
之後...做左個幾月...頂唔順就冇做野一路等生
悶ka...0個時大肚...
又 ...


男爵府

積分: 7224


262#
發表於 08-1-1 19:14 |只看該作者
我亞b琴日(32days)去健康院磅重。
佢而家有4.42kg啦!(出生時3.38kg)
出生時佢既體重係growth chart 既25線,滿月就升到75線啦!
開心c我,做奶媽既信心返黎啦!


複式洋房

積分: 322


263#
發表於 08-1-1 20:57 |只看該作者

回覆 #1 余魚媽 的文章

恭喜恭喜~
見到bb上磅後既磅數簡直係努力的泉源~


男爵府

積分: 6482


264#
發表於 08-1-1 22:04 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-1 18:05 發表

努力加油呀.. 呢幾日會過得好快.. 唔駛驚..
我好少少.. 猛長期我多數餵樽.. 阿囡每次食得多d.. 每2個鐘食一次.. 係夜晚我先會埋身食.. 咁我就可以朝早瞓多少少.. 晚上同佢搏命.. ...


你多奶咪ok low
我呢d岩岩好夠...所以都係埋身多
比佢啜多d...等我可以多d奶low
你就好啦...真係好羨慕呀


男爵府

積分: 6482


265#
發表於 08-1-1 22:05 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-1 18:07 發表

我都試過瞓係度餵.. 但阿囡唔識.. 如果食到佢成身我成身同成床都係.. 最多野做過我起身餵佢.. 唉..
呢家只好訓練自己坐係度"合".. 有時"合"醒佢已經食完.. ...


我都係...坐係度餵都可以合著
實在太眼訓


男爵府

積分: 6482


266#
發表於 08-1-1 22:08 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-1 18:10 發表

你有無試過餵完佢後抱佢15至30分鐘先瞓落床呀? 咁就會吐少d架..


有呀
我通常都會抱佢15分鐘先放佢落床ka
日頭仲會打斜佢訓
但係都仲會吐...
不過就吐小d


男爵府

積分: 6482


267#
發表於 08-1-1 22:09 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-1 19:09 發表
我都試過同99住,真係好慘架!
o個陣時放工都唔想返屋企,多數都係商場逛到老公放工先返。如果老公唔返黎食飯,我就一定約人食飯,唔想返去對住我的野蠻奶奶。最慘係間屋係我兩公婆o架,因為99有病,老公的家姐們就將佢推左比我地. ...


唉...總之同99住就麻煩啦


男爵府

積分: 6482


268#
發表於 08-1-1 22:17 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-1 19:14 發表
我亞b琴日(32days)去健康院磅重。
佢而家有4.42kg啦!(出生時3.38kg)
出生時佢既體重係growth chart 既25線,滿月就升到75線啦!
開心c我,做奶媽既信心返黎啦! ...



重得好好喎~~
我個仔滿月0既時候都重左1.1幾kg..
做奶媽最開心就係見到個仔重左


大宅

積分: 3548


269#
發表於 08-1-2 00:03 |只看該作者
大家好~!!
我餵人奶... (但有補奶粉)
囡囡個半月大, 聽日返工啦... 發覺奶量少左
有咩方法... ... 我都有pump奶, 但係衣兩日開始, 每次pump 極都得1.5 oz

有咩方法...???


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


270#
發表於 08-1-2 08:33 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-1 20:57 發表
恭喜恭喜~
見到bb上磅後既磅數簡直係努力的泉源~


冇錯,我個女滿月時重左3磅...即時乜鬼辛苦都唔記得晒!!
而家次次同佢換片時,見到佢對耶魯象腿,真係抹緊c都會由個心度笑出黎~!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


271#
發表於 08-1-2 08:51 |只看該作者
re: 訓向度餵

呢樣野好easy傢咋,先自己打則身,bb又打則身,肚仔貼住自己,等佢張口時用手扶佢頭仔埋胸就得,又其實,我地d bb埋身食奶都已經有番1-2個月時間,大家有冇番意到佢地已經好識食?三妹而家唔使引佢都識自己烏埋黎食...所以唔使太擔心bb會唔識食或成個動作好難攪。至於被壓住果隻手,可以舉起用黎枕住個頭,或者打橫向前伸直都ok,唔會痺傢~~~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


272#
發表於 08-1-2 08:55 |只看該作者
唔知係咪天氣太乾燥,定係我食鬼錯d乜...三妹呢幾日塊面仔起晒粒粒,真係見到都心痛~~~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


273#
發表於 08-1-2 09:05 |只看該作者
突然少左奶?會唔會受到"要番工"呢件事影響左心情呢?另我見有d媽咪講,黎m果幾日都會少奶。

你可以試下:
1. 飲多d水
2. 魚湯
3. 多奶茶
4. 通草奶
5. 黑豆漿

因為我懶&冇時間攪煲湯呢d野,我係飲黑豆漿&多奶茶&水去增加奶量,加左幾多我唔知,但至少夠呀囡全日埋身食之餘,仲每次每邊泵到3-4安奶去做冰奶。你可以試試~

不過講到底,最幫到手既都係bb,俾佢埋身啜多d啦,真係會多奶d傢!

原文章由 gogoMa 於 08-1-2 00:03 發表
大家好~!!
我餵人奶... (但有補奶粉)
囡囡個半月大, 聽日返工啦... 發覺奶量少左
有咩方法... ... 我都有pump奶, 但係衣兩日開始, 每次pump 極都得1.5 oz

有咩方法...??? ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


274#
發表於 08-1-2 10:06 |只看該作者
HA! HA! AGREE!
見到佢對耶魯象腿,真係抹緊c都會由個心度笑出黎~!
原文章由 tsznok 於 08-1-2 08:33 發表


冇錯,我個女滿月時重左3磅...即時乜鬼辛苦都唔記得晒!!
而家次次同佢換片時,


男爵府

積分: 6482


275#
發表於 08-1-2 11:21 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-2 08:33 發表


冇錯,我個女滿月時重左3磅...即時乜鬼辛苦都唔記得晒!!
而家次次同佢換片時,見到佢對耶魯象腿,真係抹緊c都會由個心度笑出黎~!



haha...講起c...
我個仔今朝...去左臭臭..
我幫佢清潔緊0既時候...
佢冇la la標c...
攪到成張墊都係...
haha...笑死我...
幾驚自己個身都有呀 !!
好彩有張墊咋...如果唔係...張床唔要得la


男爵府

積分: 6482


276#
發表於 08-1-2 11:26 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-2 08:51 發表
re: 訓向度餵

呢樣野好easy傢咋,先自己打則身,bb又打則身,肚仔貼住自己,等佢張口時用手扶佢頭仔埋胸就得,又其實,我地d bb埋身食奶都已經有番1-2個月時間,大家有冇番意到佢地已經好識食?三妹而家唔使引佢都識自己烏 ...

好詳細...唔該晒...
等我都試下先 !

我呀b係比以前識食左
但係都仲係爭d...
佢以前個咀仔勁細...點整佢都張唔大咁
成日都會啜損我個nipple
e ka..因為一日有一餐係用奶樽餵
咁佢又好似好左d...
個口張得大左...冇咁易整損low
不過有時...食食下都會整返細個咀..
攪到我好痛 !

我個仔都唔洗引...
一抱埋去佢就識搵食
因為次次佢要食都係好餓好餓先食
所以一抱就識搵食...haha


男爵府

積分: 6482


277#
發表於 08-1-2 11:26 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-2 08:55 發表
唔知係咪天氣太乾燥,定係我食鬼錯d乜...三妹呢幾日塊面仔起晒粒粒,真係見到都心痛~~~

試下同佢查d lotion la


大宅

積分: 3548


278#
發表於 08-1-2 13:07 |只看該作者

回覆 #5 tsznok 的文章

3寶媽媽...多謝你既回覆...
我會試下飲多d你介紹既野... 希望有返奶...

但係我要返工啦... 日頭無辦法比bb啜多d, 咁我係唔係應該係放工之後全人奶呢?? 以我而家既奶量, 會唔會夜晚餓親佢?? (佢好懶, 啜10分鐘就瞓, 依個都係我當初要補奶粉既原因)
另外, 我返工既時候應該要幾耐pump 一次呢??

thanks a lot~!!:-(


別墅

積分: 764


279#
發表於 08-1-2 13:57 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-1 19:14 發表
我亞b琴日(32days)去健康院磅重。
佢而家有4.42kg啦!(出生時3.38kg)
出生時佢既體重係growth chart 既25線,滿月就升到75線啦!
開心c我,做奶媽既信心返黎啦! ...

無錯.. 做人奶媽最開心的就係見到阿b增磅得好..
我阿b出世時好細粒同瘦.. 滿月重左3磅多.. 開心到我暈.. 真係感動到想抱住佢喊..
係呢.. 其實個d 25線.. 75線.. 係咩黎架?點睇的?


別墅

積分: 764


280#
發表於 08-1-2 14:03 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-2 08:55 發表
唔知係咪天氣太乾燥,定係我食鬼錯d乜...三妹呢幾日塊面仔起晒粒粒,真係見到都心痛~~~

我阿b都出左好多.. 我無理佢.. 但見係會慢慢退的.. 應該無事啩..
同資料話係bb hormones變所以會出粒粒喎..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo