跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3361


261#
發表於 08-4-20 08:30 |只看該作者
PARTY 收費 UPDATE on 20/4

[1] mmak (2a1c)
[2]
懿琳媽媽(2a1c1b) $40 (扣回租場費$210)
[3] Cindy
媽咪(1a1c) $150
[4] Candybb (2a1c)
[5] xanthe
[6] dorismama(2a2c)
[7] babydoris(2a1c1b) ---
[8] Icycream(2a1c1b)
[9] fion88(2a1c)
[10]
彤彤媽(2a2c)
[11] ladybird (2a2c)
[12] meowross (2a1c) $250
[13] kahobb (2a1c)
$250
[14] shanshan (2a2c)
[15]
嘉理子 (2a1c)
[16]
臻臻媽 (2a1c) $250
[17] jocool (2a1c1b)

[ 本文章最後由 KAHOBB 於 08-4-21 09:56 編輯 ]
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


大宅

積分: 3423


262#
發表於 08-4-20 22:26 |只看該作者
all,

請問蛋糕上寫什麼???

babydoris:5歲醒目仔女生日會

shanshan, cindyma: 0304精靈小朋友5歲生日會

KAHOBB, 彤彤媽, mmak:0304 開心5歲生日會

臻臻媽咪, Fion 88:0304叻仔叻女生日快樂


男爵府

積分: 5053


263#
發表於 08-4-20 23:08 |只看該作者
all,

請問蛋糕上寫什麼???

babydoris:5歲醒目仔女生日會

shanshan, cindyma: 0304精靈小朋友5歲生日會

KAHOBB, 彤彤媽, mmak,Dorismama:0304 開心5歲生日會

臻臻媽咪, Fion 88:0304叻仔叻女生日快樂 ...


大宅

積分: 3348


264#
發表於 08-4-21 14:57 |只看該作者
all,

請問蛋糕上寫什麼???

babydoris:5歲醒目仔女生日會

shanshan, cindyma: 0304精靈小朋友5歲生日會

KAHOBB, 彤彤媽, mmak,Dorismama, Candybb:0304 開心5歲生日會

臻臻媽咪, Fion 88:0304叻仔叻女生日快樂 ...


大宅

積分: 3348


265#
發表於 08-4-21 14:59 |只看該作者
Kahobb,
下午2:30 transfer左$250.-去hong kong bank, pls check!


原文章由 KAHOBB 於 08-4-20 08:30 發表
PARTY 收費 UPDATE on 20/4

[1] mmak (2a1c)
[2] 懿琳媽媽(2a1c1b) $40 (扣回租場費$210)
[3] Cindy媽咪(1a1c) $150
[4] Candybb (2a1c)
[5] xanthe
[6] dorismama(2a2c)
[7] babydoris(2a1c1b) ---
[8] Icycream(2 ...


男爵府

積分: 9540


266#
發表於 08-4-21 15:10 |只看該作者
原文章由 KAHOBB 於 20/4/08 08:30 AM 發表
PARTY 收費 UPDATE on 20/4

[1] mmak (2a1c)
[2] 懿琳媽媽(2a1c1b) $40 (扣回租場費$210)
[3] Cindy媽咪(1a1c) $150
[4] Candybb (2a1c)
[5] xanthe
[6] dorismama(2a2c)
[7] babydoris(2a1c1b) ---
[8] Icycream(2 ...


KAHOBB
剛剛過咗數啦, pls check.


大宅

積分: 3361


267#
發表於 08-4-21 19:11 |只看該作者
PARTY 收費 UPDATE on 22/4

[1] mmak (2a1c)
[2]
懿琳媽媽(2a1c1b) $40 (扣回租場費$210)
[3] Cindy
媽咪(1a1c) $150
[4] Candybb (2a1c) $250
[5] xanthe
[6] dorismama(2a2c)
[7] babydoris(2a1c1b) $250
[8] Icycream(2a1c1b) $250
[9] fion88(2a1c) $250
[10]
彤彤媽(2a2c) $300
[11] ladybird (2a2c) $300
[12] meowross (2a1c) $250
[13] kahobb (2a1c)
$250
[14] shanshan (2a2c) $300
[15]
嘉理子 (2a1c)
[16]
臻臻媽 (2a1c) $250
[17] jocool (2a1c1b)

[ 本文章最後由 KAHOBB 於 08-4-22 16:18 編輯 ]
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


子爵府

積分: 13826


268#
發表於 08-4-21 20:41 |只看該作者
all,

如收足錢... 我地應有 約 $125.- 餘款, 有無mami 會幫手去買D 小禮物 給小朋友 ??

約 $125.-

child :22 = 17(5Y), 3 (6-8Y), 2(3Y)
baby :4 (1-2Y)



提議: 平均每人$5.-
(1) 可買些便携式袋裝餅仔... 如disney 1條5包的公主餅 ??
(2) 或買些party小玩意, 如: 帽仔, 吹BB ...



大家有無其他心水 ??


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2) 收費

我預大人 $100/, 小童$50/, BB (免費)..

32 大人x $100 + 22小童 x $50 $4300

(
)
場租:210
遊戲:1400 (當日表演完畢才付款的)
食物:2010
蛋糕:135 (3lbs黑森林)

飲品270
fruit punch:150
~~~~~~~~~~~
total: 4,175.-

剩餘: 4300-4175 = $125






[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-21 20:51 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


269#
發表於 08-4-21 20:49 |只看該作者
懿琳媽媽 & ross,

係咪 你地負責 飲品??

飲品:
32a+22c =54人, 預每人2包250ml @ $2.5 紙包飲品 = $270.-,

請預一些 清水 & 小朋友 飲品, 不要全部買晒for大人紙包飲品, thanks !


懿琳媽媽:
fruit punch. ($150) >> 夠用嗎 ??
(1) 將D 罐頭什果 & 橙汁汽水 雪凍,
(2) 罐頭什果 (隔水)去掉水份
(3) 罐頭什果 & 橙汁汽水 溝埋1齊, 就得... (大人飲 會加些 gin 酒, 我地有小朋友 就不用加了)

要什麼用具 >>

- 1個盛器 (如: 大 salad Bowl / 大湯煲) 如果用真空煲 仲好, 可保持冰涼, 無咁快變暖...

- 1個 大湯羹 , 用嚟 "筆" 入杯....

- 飲時 用 膠杯, 飲管, 茶羹

** 加冰麻煩D... 或者到時按個人口味, 而自行加水...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

babydoris,

飲fruit punch 時用的 膠杯, 飲管, 茶羹... 你可提供嗎 ??


[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-21 21:08 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


270#
發表於 08-4-21 21:07 |只看該作者
懿琳媽媽,

地點: 將軍澳中心-Club House 

點去丫 ???... 我要講俾表演個哥哥聽 ...
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3011


271#
發表於 08-4-21 21:56 |只看該作者
KAHOBB
今日4pm過咗$300數去HK bank, pls check!!


男爵府

積分: 7071


272#
發表於 08-4-22 00:22 |只看該作者
買野飲, OK! 懿琳媽如果您多其他野攞去咁我一個人負責都可以掛? (無問過ah SIR 當佢得架啦!)

原文章由 mmak 於 08-4-21 20:49 發表
懿琳媽媽 & ross,

係咪 你地負責 飲品??

飲品:
32a+22c =54人, 預每人2包250ml @ $2.5 紙包飲品 = $270.-,
請預一些 清水 & 小朋友 飲品, 不要全部買晒for大人紙包飲品, thanks !


懿琳媽媽:
整fruit punch. ( ...


男爵府

積分: 9540


273#
發表於 08-4-22 09:49 |只看該作者
原文章由 meowross 於 22/4/08 12:22 AM 發表
買野飲, OK! 懿琳媽如果您多其他野攞去咁我一個人負責都可以掛? (無問過ah SIR 當佢得架啦!)


ross & 懿琳媽
記得如果要買野, 分多幾張單 for car park 呀, ok?

我係咪都應該 park 係平時個 car park 行過去呀? otherwise, 我真係唔多識其他 TKO 路+.


子爵府

積分: 10240


274#
發表於 08-4-22 10:29 |只看該作者
mmak,

我有好多party小玩意, 如: 帽仔, 吹BB etc... 我會帶去.


子爵府

積分: 10240


275#
發表於 08-4-22 10:36 |只看該作者
原文章由 ShanShan 於 08-4-21 15:10 發表


KAHOBB
剛剛過咗數啦, pls check.



me too. thanks.


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


276#
發表於 08-4-22 11:12 |只看該作者
Dear all,
見最多人選這個, 咁蛋糕上就寫上 :
0304 開心5歲生日會(如5字可加大些,就加大些,好嗎?


mmak
好呀,我包膠杯, 飲管, 茶羹 (共60份)
另到會餐廳會提供55份 (膠叉,膠飯匙,紙碟,紙巾) 及 大食物夾

Kahobb
我好似不見妳的e-mail 妳的戶口號碼, 可否再給我一次, 或者我唔過數給妳,妳到時扣給我,我付了($2010+$135)-($250)=$1625. 妳那樣方便計數?


大宅

積分: 3361


277#
發表於 08-4-22 14:14 |只看該作者
babydoris

不如我開定cross cheque 給妳工人this TUE/THU帶走, 我唔想到時帶住咁多$找贖, 請PM我妳的full name. OK?

原文章由 babydoris 於 08-4-22 11:12 發表
Dear all,

Kahobb
我好似不見妳的e-mail 妳的戶口號碼, 可否再給我一次, 或者我唔過數給妳,妳到時扣給我,我付了($2010+$135)-($250)=$1625. 妳那樣方便計數?


我好似不 ...
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


男爵府

積分: 9540


278#
發表於 08-4-22 14:14 |只看該作者
懿琳媽

Many thanks for .

你同 ross decide 啦, 最緊要係方便你哋做野, ok?


大宅

積分: 3348


279#
發表於 08-4-22 14:31 |只看該作者
me too!! 我都會帶去, 仲有好多sticker.

原文章由 Icycream 於 08-4-22 10:29 發表
mmak,

我有好多party小玩意, 如: 帽仔, 吹BB etc... 我會帶去.


大宅

積分: 3348


280#
發表於 08-4-22 14:35 |只看該作者
babydoris,
唔該pm pick up birthday cake 地址&tel比我, 我會around12点去pick up.

[ 本文章最後由 CandyBB 於 08-4-22 14:58 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo