影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5979


261#
發表於 15-1-11 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yomin0718+於+15-01-11+發表

原帖由 ccdccl 於 15-01-11 發表
我C6都只中意睇配音,跟播唔洗預佢,佢之前中意睇running man, 而家睇大陸版奔跑吧兄弟

展望今年,由於已 ...
我都係呀,來年主力睇跟播




伯爵府

積分: 17856


262#
發表於 15-1-12 00:00 |只看該作者

引用:Quote:yomin0718+發表於+15-1-11+21:51+點

原帖由 MC1128 於 15-01-11 發表
佢唔睇,話韓星個個一樣樣(激死)

又話劇情老土(其實佢無睇過)
我c6又係唔睇韓劇,佢只睇美劇、港產片同剛啓播HKtv ,仲勁彈我like嗰D男神
話雖如此,佢又肯陪我上廣州睇我頭號男神fan meeting, 不過佢冇入場




子爵府

積分: 10329


263#
發表於 15-1-12 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MC1128 於 15-01-11 發表佢唔

原帖由 JP 於 15-01-12 發表
我c6又係唔睇韓劇,佢只睇美劇、港產片同剛啓播HKtv ,仲勁彈我like嗰D男神
話雖如此,佢又肯陪我 ...
我發覚好多男人鐘意看HKTV,一D甚至平時不看電視的都看。而我全家當然也捧埸,因水準好高,除了缺乏了俊男。


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


264#
發表於 15-1-12 20:39 |只看該作者

引用:我都總結下先:秀賢的1-星星2-Dream High3-

原帖由 familyking 於 15-01-11 發表
我都總結下先:

秀賢的
我想問下,你有冇男神架:? wahaha:



子爵府

積分: 10329


265#
發表於 15-1-13 10:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 familyking 於 15-01-11 發表

原帖由 cocok 於 15-01-12 發表
我想問下,你有冇男神架:? wahaha:
看時好喜歡,但過後便不再沉迷。可以說是欣賞,但不是他所有都必看或一定鐘意。如秀man已看得比較多,趙寅成,李真旭,苏志燮等,曾一度喜愛,但不算\'神\'。我著重好戲好看多些,當然男女主角養眼會加分。


珍珠宮

積分: 48170

Poo得好勳章 笑得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


266#
發表於 15-1-13 16:23 |只看該作者


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


267#
發表於 15-1-13 19:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-12 發表我想

原帖由 familyking 於 15-01-13 發表
看時好喜歡,但過後便不再沉迷。可以說是欣賞,但不是他所有都必看或一定鐘意。如秀man已看得比較多,趙寅 ...
咁理智點得架 你鍾意d演技派喎


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


268#
發表於 15-1-13 19:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cocok+於+15-01-12+發表我想

原帖由 familyking 於 15-01-13 發表
看時好喜歡,但過後便不再沉迷。可以說是欣賞,但不是他所有都必看或一定鐘意。如秀man已看得比較多,趙寅 ...
你係理智型,我係浪漫型




子爵府

積分: 10329


269#
發表於 15-1-13 20:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 familyking 於 15-01-13 發表

原帖由 ccdccl 於 15-01-13 發表
你係理智型,我係浪漫型
吾知呢,看時明明好投入,但過多一回便忘了那些情懷,又再尋找新目標,新劇目了。要我浪費咁多錢同時间去咩fans meeting, 其他產品等真的好難揾我錢!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo