在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3207


261#
發表於 08-7-4 16:02 |只看該作者
PI clubhouse玩 + 天台野餐 好吸引呀!! 5個証, 係咪即係只可以5個成人+BB咋? 如果去playroom有冇限制架?


原文章由 HoiYauBB 於 08-7-3 23:48 發表
我同凱悠今日都好開心呀. 個場地真是不錯, 大人可以好放心傾, 小朋友又可以玩, 正. 

好期待下次再同大家見面呀. PI club house 個度, 我可以借用家人的証, 加埋都有5個 wor...鍾意的話仲可以上天台玩同野餐, ...


大宅

積分: 3207


262#
發表於 08-7-4 16:04 |只看該作者
等汶媽同甜媽得閒時, 我地一定要攪gathering聚聚!

原文章由 jjtseung 於 08-7-4 06:45 發表
又miss佐!


大宅

積分: 3207


263#
發表於 08-7-4 16:05 |只看該作者
數碼港10:30, 我得呀, 係咪下週三呀?

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 10:55 發表
我尋日返到屋企成個散晒呀,可能出左好多汗,very tired呀;酌b自從o係mtr lift醒左後就無再訓,一路玩到21:30先訓;酌媽就tired到寧願放棄自己free time,酌b訓左唔係好耐我就跟住訓喇

另外,數碼港果度我見佢地個website ...


大宅

積分: 3207


264#
發表於 08-7-4 16:10 |只看該作者
一齊玩多d就唔會自閉

生完bb, 好多時都係自己一個面對育兒既困難, 在職朋友未必明, 所以久而久之或會少咗出聲(冇共鳴嘛)...

原文章由 vane@nana 於 08-7-4 13:55 發表


哈哈哈! 我点會甘親善woo!!! 生完bb我變到自閉左..... 小講話左...... 我啲朋友都係甘話我ka......

禽曰個舊同事仲話唔認得我ah!!!! 閉家火 la!!! ...


大宅

積分: 3207


265#
發表於 08-7-4 16:14 |只看該作者
豬仔媽, 唔准咁客氣架, 朋友聚會傾吓偈、食吓野就好開心架嘞, 揾次可以坐低傾偈, 冇蚊蚊锡

原文章由 猪仔妈 於 08-7-4 14:34 發表

唔闷,见到咁多小朋友我好开心呀
有食好多野呀,你没看到而已,呵呵~~~
蚊蚊最钟意锡我架啦,无事既

昨天没什么准备,早上去做完检查回来,就和朋友去喝茶了
下次再见我会带点小礼物送给小宝B们 ...

[ 本文章最後由 CottonCandy 於 08-7-4 16:15 編輯 ]


侯爵府

積分: 20493


266#
發表於 08-7-4 16:34 |只看該作者
傻啦,點會自閉呢,一齊出黎玩多d就無事架喇,同我地傾多d計,講下舒發下真係會好好多架

原文章由 vane@nana 於 08-7-4 13:55 發表


哈哈哈! 我点會甘親善woo!!! 生完bb我變到自閉左..... 小講話左...... 我啲朋友都係甘話我ka......

禽曰個舊同事仲話唔認得我ah!!!! 閉家火 la!!! ...


侯爵府

積分: 20493


267#
發表於 08-7-4 16:41 |只看該作者
豬仔媽,你太客氣喇,唔好咁啦,大家出來一齊玩,傾下計就好開心架喇,我地班媽咪就志在出黎傾下8下,d小朋友就係志在有得出街玩下跑下跳下追下,唔需要禮物架喇 況且我地約出黎都係好即慶,唔需要準備喎

原文章由 猪仔妈 於 08-7-4 14:34 發表

唔闷,见到咁多小朋友我好开心呀
有食好多野呀,你没看到而已,呵呵~~~
蚊蚊最钟意锡我架啦,无事既

昨天没什么准备,早上去做完检查回来,就和朋友去喝茶了
下次再见我会带点小礼物送给小宝B们 ...


侯爵府

積分: 20493


268#
發表於 08-7-4 16:44 |只看該作者
梗係倦啦,我一個都倦成咁,你2 in 1添喎

哈哈,逸希真係好好笑,佢知道爸爸返工,所以代替爸爸陪你訓,保護你囉

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-4 15:35 發表
琴日真係玩到好倦, 返到屋企又煮飯, 所以成個人都散晒, 要逸希爸爸按摩下先好d, 不過逸希就好好咁10點左右瞓左同埋一夜都無醒過, 瞓到今朝爸爸起床, 佢就又靜雞雞咁走過來我地房一野就瞓係爸爸個位度玩 ...


侯爵府

積分: 20493


269#
發表於 08-7-4 17:01 |只看該作者
呵呵,似乎叫你3揀1,但係都揀唔到bor,樣樣都有興趣哩

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-4 15:44 發表
下星期三去數碼港都ok, 不過就要大家都可以咁勁早出門, 我地一向早起應該都可以, 看大家啦....
去elements個度....hee...可唔可以去埋nana度玩...
park island都好吸引喎....你地話事啦. ...


侯爵府

積分: 20493


270#
發表於 08-7-4 17:05 |只看該作者
係呀,下個星期三
暫時似乎vane,mavis,你同我都ok喎。

咁cottoncandy,不如麻煩你call呀hoiyau bb睇下佢會唔會太早o丫,如果都ok我就book囉,因為我無hoiyau bb電話呀,thanks

原文章由 CottonCandy 於 08-7-4 16:05 發表
數碼港10:30, 我得呀, 係咪下週三呀?


侯爵府

積分: 20493


271#
發表於 08-7-4 17:09 |只看該作者
mavis,去cyber port我地真係有d擔心你太遠,你真係睇睇你ok唔ok,唔好客氣,唔ok我地去過第2度玩囉,個playroom又唔會走左去,我地最多出年再同你地去玩過囉 因為怕你"的"住車仔上落車唔係咁方便;而且咁長途都會好疲倦下架。

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-4 15:44 發表
下星期三去數碼港都ok, 不過就要大家都可以咁勁早出門, 我地一向早起應該都可以, 看大家啦....
去elements個度....hee...可唔可以去埋nana度玩...
park island都好吸引喎....你地話事啦. ...

[ 本文章最後由 tupytupy 於 08-7-4 17:11 編輯 ]


大宅

積分: 1011


272#
發表於 08-7-4 17:12 |只看該作者
cottoncandy, 你的觀察力好強
睇到你話酌b掃地掃左一粒鐘, 好攪笑, 酌b 一定好鐘意齊整, 乾淨, 真係好好的習慣! le 樣野唔會係garrick身上見到!


原文章由 CottonCandy 於 08-7-2 23:36 發表
酌媽, 酌b真係勁乖, 完全冇扭過計, 叫佢食野/ 飲水, 佢就即食/ 飲。掃地又認真(真係掃足一粒鐘, 連門欄外、heiyee房及床底都掃埋)

今日証實酌b:
1. 鍾意排列 (佢幫一件件迷你傢俬排隊)
2. 鍾意圓形 (所有圓形都 ...

XXX

[]


侯爵府

積分: 20493


273#
發表於 08-7-4 17:16 |只看該作者
garrickmum,

cottoncandy真係觀察力好強呀,佢實在係一個好好o既媽咪

係呀酌b真係好鍾意乾淨架,所以佢唔like拎住野o係手食架,佢細d果真就直頭擰頭話唔要,到家下大個d就拎左上手之後拿拿聲塞入口,佢咁樣做唔係因為佢肚餓or好想食果樣野,而唔鍾意件食物逗留o係佢隻手度,就算好大舊佢都要塞晒入個口度

原文章由 garrickmum 於 08-7-4 17:12 發表
cottoncandy, 你的觀察力好強
睇到你話酌b掃地掃左一粒鐘, 好攪笑, 酌b 一定好鐘意齊整, 乾淨, 真係好好的習慣! le 樣野唔會係garrick身上見到!


侯爵府

積分: 20493


274#
發表於 08-7-4 17:18 |只看該作者
garrickmum,我地下個wed好大可能去cyber port呀,你ok唔ok呀?不過會早囉


大宅

積分: 3207


275#
發表於 08-7-4 17:38 |只看該作者
called HoiYau媽, 佢今晚會覆...

Garrickmum, 一齊玩呀!

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 17:18 發表
garrickmum,我地下個wed好大可能去cyber port呀,你ok唔ok呀?不過會早囉


大宅

積分: 1011


276#
發表於 08-7-4 17:47 |只看該作者
睇到你地d 相, 玩得好開心呀, 我星期三同朋友去左黃金海岸玩, 可能一冷一熱, 返屋企竟然發燒! 所以琴日在家休息, 今日好d 喇, 希望下星期可以join 到你地啦

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-3 23:48 發表
我同凱悠今日都好開心呀. 個場地真是不錯, 大人可以好放心傾, 小朋友又可以玩, 正. 

好期待下次再同大家見面呀. PI club house 個度, 我可以借用家人的証, 加埋都有5個 wor...鍾意的話仲可以上天台玩同野餐, ...

XXX

[]


大宅

積分: 1011


277#
發表於 08-7-4 18:03 |只看該作者
星期三我都ok 喎, 不過cyber port 係邊架?

原文章由 tupytupy 於 08-7-4 17:05 發表
係呀,下個星期三
暫時似乎vane,mavis,你同我都ok喎。

咁cottoncandy,不如麻煩你call呀hoiyau bb睇下佢會唔會太早o丫,如果都ok我就book囉,因為我無hoiyau bb電話呀,thanks

...

XXX

[]


大宅

積分: 2084


278#
發表於 08-7-4 18:58 |只看該作者
未有時間睇posts 住, 但好想講, 好多謝heiyee媽同酌媽救急扶危, 今日俾左d instant baby food 我, 唔使我咁苦惱.
仲多謝今日nancy託兒所既照顧, 可以俾懿懿玩得咁開心, 我又可以行開吓去攞野.
今日懿懿好玩, 返黎瞓到而家都未醒(成兩個鐘有多), 可以等我執好大部份行李.

酌媽, 今日講起俾d 空間小朋友發揮. 我覺得真係好重要, 仲會有好多驚喜. 我走左之後, 上左百佳買d 野. 我見懿懿臨入扶手電梯想落地, 咪入左先俾佢自己企. 跟住臨到頂就提提佢, 再數123, 結果佢輕易腳踏實地. 之後再上多層, 我索性入扶手電梯嗰吓都同佢數123, 結果佢又成功踏入去. 我自己都好驚喜. 有時, 真係唔試過, 都唔知自己個女咁得. 何況成功左之後, 更加會增加佢自信心.

懿懿近期最鍾意做既手勢就係舉起手指講”叻叻”讚自己

各位媽咪, 
好開心呢個月個個禮拜有機會見面. 所以都有d唔捨得呢兩個月冇得見. 你地玩得開心d. 兩個見後再見!
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


279#
發表於 08-7-4 21:56 |只看該作者
請問懿媽去邊呢


大宅

積分: 3207


280#
發表於 08-7-4 22:21 |只看該作者
代答: 去Canada探親... 唔知係咪呢排見面多咗, 知佢地要個半月後先返, 今日見面時有d唔捨得

原文章由 joannelai930 於 08-7-4 21:56 發表
請問懿媽去邊呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo