跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


261#
發表於 08-8-27 01:15 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-8-27 01:12 AM 發表

係呀個阿sir咁衰o架...咁點算呀到時邊個帶阿女返學呀...




唔得一早講嘛...呢頭ok果頭又唔比人放...玩野咩個阿sir:;pppp: :;pppp:


禁止訪問

積分: 7207


262#
發表於 08-8-27 01:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


263#
發表於 08-8-27 01:15 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-8-27 01:11 AM 發表

我唸打左一歲針好d!!你要煲d涼野比佢飲左先去打呀!!無咁辛苦ga...



點解既?


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


264#
發表於 08-8-27 01:16 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-8-27 01:12 發表

係呀個阿sir咁衰o架...咁點算呀到時邊個帶阿女返學呀...

咁c6都返吓中返吓早,到時咪搵亞媽帶law...


伯爵府

積分: 18922


265#
發表於 08-8-27 01:17 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-8-27 01:14 AM 發表

大唔大問題呀!!咁你會唔會帶佢睇E生...再唔係打1歲針時同E生講埋...



都唔係大問題既....不過就唔好咁早比佢佞奶類, 牛肉, 花生呢d易敏感既野....同埋盡量格開佢同隻狗狗....


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


266#
發表於 08-8-27 01:18 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 01:15 發表



點解既?

因為1yr同1.5yr枝針好勁...我d女一定發燒..飲定d涼野會無咁燒...


伯爵府

積分: 18922


267#
發表於 08-8-27 01:18 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-8-27 01:15 AM 發表

唔知呢應該唔駛呀...因為我琴日o係診所見到佢寫明最細既年齡係7個月起呀....不過你最好都係問聲喇但係就要打兩針咁多囉...




咁又係...到時我問清楚先....
依家流感好勁...打左好d~


伯爵府

積分: 18922


268#
發表於 08-8-27 01:19 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-8-27 01:18 AM 發表

因為1yr同1.5yr枝針好勁...我d女一定發燒..飲定d涼野會無咁燒...




咁煲d咩比佢地先岩飲呀? 五花茶果d??


禁止訪問

積分: 7207


269#
發表於 08-8-27 01:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


270#
發表於 08-8-27 01:22 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 01:17 發表



都唔係大問題既....不過就唔好咁早比佢佞奶類, 牛肉, 花生呢d易敏感既野....同埋盡量格開佢同隻狗狗....

我亞二有次間屋轉野..跟住就皮膚敏感...E生話有時係搵唔到原因..佢都發左幾次,有時成個星期..我又同佢睇中E又睇西E...都好煩,但而家又無事喎


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


271#
發表於 08-8-27 01:23 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 01:19 發表




咁煲d咩比佢地先岩飲呀? 五花茶果d??

開奶茶,竹借水個d...


伯爵府

積分: 18922


272#
發表於 08-8-27 01:25 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-8-27 01:20 AM 發表

都唔怪得你既..你都唔想o架嘛咁你有冇帶佢去見吓醫生咁呀俾醫生睇吓好D既...你有鼻敏感呀我睇過報紙報導話針灸可以醫到噃




因為今次佢身又有dd, 手腳又有dd...我驚又出疹咪帶佢睇醫生, 之後醫生話佢係濕疹, 我就話佢一個月時都睇過...又係濕疹...之後佢就話呢d好難斷尾...好似我鼻敏感咁都係一樣, 所以我明白係點慘...點知個仔又比我遺傳左....希望佢唔會好犀利啦...我有個朋友, 依家廿幾歲, 佢成日都比濕疹攪到條頸又痕又損....
我上網見到有隻中藥叫紫雲膏, 有d人比濕疹煩左好多年, 搽左佢又真係好左, 所以我早幾日都有買黎試下....仲買埋比我朋友, 希望幫到忙啦


伯爵府

積分: 18922


273#
發表於 08-8-27 01:26 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-8-27 01:22 AM 發表

我亞二有次間屋轉野..跟住就皮膚敏感...E生話有時係搵唔到原因..佢都發左幾次,有時成個星期..我又同佢睇中E又睇西E...都好煩,但而家又無事喎




係呀...可能係大塵, 又dirty...攪到d皮膚痕呀


伯爵府

積分: 18922


274#
發表於 08-8-27 01:26 |只看該作者
jenny,
但針灸會唔會好得人驚架


禁止訪問

積分: 7207


275#
發表於 08-8-27 01:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7207


276#
發表於 08-8-27 01:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7207


277#
發表於 08-8-27 01:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


278#
發表於 08-8-27 01:32 |只看該作者
我c6返黎喇...我去整返熱d野食比佢....聽日再同大家傾過啦


禁止訪問

積分: 7207


279#
發表於 08-8-27 01:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


280#
發表於 08-8-27 01:34 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-8-27 01:31 AM 發表

吓你屋企有養狗狗o架...我o個時都有養o架之後尾抽到宿舍同埋我又有左喇就要放棄喇俾左我家姐養...



答埋先~ 有架...不過一直都係我媽咪屋企, 係依家我地暫時搬過黎, 所以無得避...到時我地搬去宿舍就好d, 屋企無狗狗都乾淨d嘛~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo