在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2664


261#
發表於 08-11-30 21:27 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-29 09:45 發表
hihi ..all ...我返黎喇....
丫b 係25號出左世了... 重8.1 bls ..
男仔黎嫁...
早兩日冇咩時間上網 ...所以遲左呀....

8lbs好犀利呀..我丫b出世得6lbs咋
弓喜你呀


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


262#
發表於 08-12-2 13:11 |只看該作者
原文章由 emma_lws 於 08-11-30 03:27 AM 發表

8lbs好犀利呀..我丫b出世得6lbs咋
弓喜你呀

我囡囡果陣,差唔多5磅2咋!!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


263#
發表於 08-12-2 15:34 |只看該作者
好多日無上黎喇.....
唉~好煩惱.....啊仔好情緒化,連老師琴日都捉住我問我屋企呢排發生過d咩,唔知啊仔做咩日日係學校喊,一日喊幾次,次次都為左好小事喊.....
啊仔係屋企又無咩特別,係有時叫佢做d野,例如叫佢去著鞋啦,佢未著就話定唔識著,教佢著佢肯跟我做,但一做錯左佢就即喊.....唉~做功課又係咁,出小小界又喊,又話唔識做......成日都要拎第1,鬥快,同佢玩uno成日一輸就發din...... 都唔知點搞好喇~~


禁止發言

積分: 700


264#
發表於 08-12-2 18:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


265#
發表於 08-12-2 19:09 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-12-2 18:54 發表


哩D係咪控制情緒既問題..?(我唔識GA..八掛問下係唔係咋 )

我都覺得係,因為佢一喊就唔識收聲,唔識自己停,我記得有次佢唔知咩事喊,我同佢講,你試下唔喊先啦,我唔鐘意喊既小朋友,,佢就聽我講想試下唔喊,索兩下鼻水,但都係忍唔住再喊過~跟住佢竟然喊住咁同我講..."我唔識唔喊呀!".....之後愈喊愈大聲 mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" />


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


266#
發表於 08-12-8 20:37 |只看該作者

回覆 #260 omoe0309 的文章

嘩~好重呀,,而家你要小心身體呀~!唔好冷親


禁止發言

積分: 700


267#
發表於 08-12-9 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


268#
發表於 08-12-10 16:40 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-12-8 20:37 發表
嘩~好重呀,,而家你要小心身體呀~!唔好冷親


係呀好重- - 抱多陣都手軟...
遲D都唔知點算...


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


269#
發表於 08-12-10 21:02 |只看該作者

回覆 #268 omoe0309 的文章

咁咪好囉~吸收麻~!好過我個仔..愈大愈瘦..我覺得bb肥無所謂因為到兩,三歲會自己瘦番..哈哈


複式洋房

積分: 208


270#
發表於 08-12-12 19:23 |只看該作者
HIHI ..我想問下你地呢...
我丫B 佢E家1日都嘔1次奶..有時..之後又嘔痰出黎... 你地果時BB會唔會咁呀..


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


271#
發表於 08-12-12 21:17 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-12-12 19:23 發表
HIHI ..我想問下你地呢...
我丫B 佢E家1日都嘔1次奶..有時..之後又嘔痰出黎... 你地果時BB會唔會咁呀..

會,我仔好易嘔奶嫁,可能胃淺,要小食多餐,如果唔係一日嘔幾次都得- -"你try下餵奶分3次餵,中間同佢so下風,出左啖胃氣先再餵,奶搵暖水坐住先,小食多餐會好d~~小b仲細,嘔奶好正常,唔使緊張


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


272#
發表於 08-12-12 21:20 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-12-9 00:58 發表


咁有冇同佢睇過醫生問下點解會咁呀?
佢係由幾時開始ga?係由細到大都係咁定係大大下突然係咁?

無啊......都唔知睇咩醫生.....同埋佢時好時壞,呢排又好左好多,少喊左,可能因為我用獎貼紙方式鼓勵佢,著鞋唔喊/番學唔喊/做功課唔喊就一張貼紙,6張可以去公園玩,無原無故喊就扣一張,而家一喊我就提佢要扣貼紙佢就好快收聲- -:

[ 本文章最後由 susi1024169 於 08-12-12 21:32 編輯 ]


複式洋房

積分: 421


273#
發表於 08-12-14 18:01 |只看該作者
我90的..
預產期12月13..
不過到今日都未有動靜..
驚要催生


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


274#
發表於 08-12-15 21:57 |只看該作者
原文章由 B0nnie 於 08-12-14 18:01 發表
我90的..
預產期12月13..
不過到今日都未有動靜..
驚要催生

HIHI~我87的,仔仔4歲半
唔知你有動靜未呢?不過我果陣都遲左10日先有動靜,好在唔使催生~~


複式洋房

積分: 421


275#
發表於 08-12-16 16:17 |只看該作者
原文章由 susi1024169 於 08-12-15 21:57 發表

HIHI~我87的,仔仔4歲半
唔知你有動靜未呢?不過我果陣都遲左10日先有動靜,好在唔使催生~~



到今日都未有呀..
聽講催生會痛d


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


276#
發表於 08-12-16 16:43 |只看該作者
我都係催生嫁wo(不過bb早左出世)
應該都唔會特別痛d掛 ??


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


277#
發表於 08-12-16 19:02 |只看該作者
原文章由 B0nnie 於 08-12-16 16:17 發表



到今日都未有呀..
聽講催生會痛d

其實應該無咩分別,第一胎....應該個個都痛~
你有無飲下x寄生蛋茶??d人話飲左易生d wo,我果陣都有飲左幾次....唔計陣痛,由穿水到生只用左15分鐘~~你未生得既可以飲下,同埋行多d....


複式洋房

積分: 421


278#
發表於 08-12-17 13:00 |只看該作者
原文章由 susi1024169 於 08-12-16 19:02 發表

其實應該無咩分別,第一胎....應該個個都痛~
你有無飲下x寄生蛋茶??d人話飲左易生d wo,我果陣都有飲左幾次....唔計陣痛,由穿水到生只用左15分鐘~~你未生得既可以飲下,同埋行多d.... ...



15分鐘??
不過聽人講後生係已經易生好多..


複式洋房

積分: 421


279#
發表於 08-12-17 13:02 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-12-16 16:43 發表
我都係催生嫁wo(不過bb早左出世)
應該都唔會特別痛d掛 ??




你催生係用藥定幫你穿水?
如果醫生幫你穿水..要睇下個醫生好唔好手勢


等待驗證會員

積分: 435


280#
發表於 08-12-17 15:25 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo