立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2664
原文章由 omoe0309 於 08-11-29 09:45 發表 hihi ..all ...我返黎喇.... 丫b 係25號出左世了... 重8.1 bls .. 男仔黎嫁... 早兩日冇咩時間上網 ...所以遲左呀....
水晶宮
積分: 50564
原文章由 emma_lws 於 08-11-30 03:27 AM 發表 8lbs好犀利呀..我丫b出世得6lbs咋 弓喜你呀
珍珠宮
積分: 42413
禁止發言
積分: 700
原文章由 焦糖奶茶 於 08-12-2 18:54 發表 哩D係咪控制情緒既問題..?(我唔識GA..八掛問下係唔係咋 )
子爵府
積分: 14979
複式洋房
積分: 208
原文章由 arcaar 於 08-12-8 20:37 發表 嘩~好重呀,,而家你要小心身體呀~!唔好冷親
原文章由 omoe0309 於 08-12-12 19:23 發表 HIHI ..我想問下你地呢... 我丫B 佢E家1日都嘔1次奶..有時..之後又嘔痰出黎... 你地果時BB會唔會咁呀..
原文章由 焦糖奶茶 於 08-12-9 00:58 發表 咁有冇同佢睇過醫生問下點解會咁呀? 佢係由幾時開始ga?係由細到大都係咁定係大大下突然係咁?
積分: 421
原文章由 B0nnie 於 08-12-14 18:01 發表 我90的.. 預產期12月13.. 不過到今日都未有動靜.. 驚要催生
原文章由 susi1024169 於 08-12-15 21:57 發表 HIHI~我87的,仔仔4歲半 唔知你有動靜未呢?不過我果陣都遲左10日先有動靜,好在唔使催生~~
積分: 39132
原文章由 B0nnie 於 08-12-16 16:17 發表 到今日都未有呀.. 聽講催生會痛d
原文章由 susi1024169 於 08-12-16 19:02 發表 其實應該無咩分別,第一胎....應該個個都痛~ 你有無飲下x寄生蛋茶??d人話飲左易生d wo,我果陣都有飲左幾次....唔計陣痛,由穿水到生只用左15分鐘~~你未生得既可以飲下,同埋行多d.... ...
原文章由 小露比* 於 08-12-16 16:43 發表 我都係催生嫁wo(不過bb早左出世) 應該都唔會特別痛d掛 ??
等待驗證會員
積分: 435
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy