心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


261#
發表於 04-10-12 10:40 |只看該作者

Re: 70年生

twingirls 寫道:
Hi happydino,

我記得您係 00年6月BB會的媽咪,對嗎?


Hi :
我個女都係01年6月,我記得你對孖女大我個女一日。
我都係大埔友


複式洋房

積分: 419


262#
發表於 04-10-12 10:52 |只看該作者

Re: 70年生

嘩已經34位姊妹啦, 34.....o甘熟o既!

殷儒媽咪, YukiMommy,
你o地同年同月同日生o架.

薯仔阿ME, creamyma,
我好想帶囡囡去學溜冰, 因為每次行過又一城溜冰場, 佢都會大嗌skating o牙, 跟住就睇到唔願走, so想比佢學溜冰, 又想陪佢係入去練習, 但又驚自己已經唔識啦, 仲驚自己超齡.


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


263#
發表於 04-10-12 18:47 |只看該作者

Re: 70年生

espirt 寫道:
嘩已經34位姊妹啦, 34.....o甘熟o既!


大家今年嘅年紀嘛 :mrgreen:
我女2001年1月8日QE出世  


大宅

積分: 4221


264#
發表於 04-10-12 20:54 |只看該作者

Re: 70年生

等我排番次序先.
我係34呀!係34號呀~~~
我仲未夠34呀!

1. Happydino -1月1日, 囡囡 - 3歲3個月
2. Sami - 1月3日, 囝囝 - 6歲2個月
3. 薯仔阿ME - 1月4日, 囝囝 - 6歲7個月
4. 子健&媽媽 - 1月17日, 囝囝 - 2歲2個月
5. Sally - 1月22日, 囡囡 - 3歲3個月
6. 殷儒媽咪 - 1月27日, 囡囡 - 10個月
7. YukiMommy - 1月27日, 囡囡 - 2歲2個月
8. 小草 - 2月20日, 囝囝 - 10歲, 囡囡 - 8歲
9. Yanma2002 - 3月4日, 囡囡 - 23個月
10Espirt媽咪 - 3月21日, 囡囡 - 2歲9個月
11ASHER仔 - 4歲半, MEGAN女 - 6歲10個月
12. Desp - 4月3日, 囡囡 - 6 歲11個月
13 Mcdull - 5月26日,囝囝 - 6歲
14 JimVan - 7月1日, 仔 - 4歲半, 女 - 2歲
15 gloriap - 8月4日, 囡囡- 01年1月8日而家3歲8個月
16 Polly - 8月6曰, 囝囝 - 4yr9m
17 cally819 - 8月19曰, 仔仔 -16個月
18. twingirls - 8月21曰, 孖女 - 3歲3個月
19. minnie_queen - 9月7日
20. creamyma - 9月13日, 仔 - 5歲多, 女 -3個多月
21. iwff - 9 月16日, 仔仔 - 2yr8m
22. Paklamma - 10月19日, 囝囝 - 22個月
23. bbcar128 - 10月23日, 大仔 - 7歲, 細仔 - 3歲4個月
24. Minnieluo - 10月25日
25. 傻鴨菇芝-10月30日,大仔-7歲,細囡-10個月
26. pigletchow - 11月3日 , 囝囝2歲5個月
27. Winice - Nov 06, 仔仔 3 Yrs & 1 Mon.
28 Chungmother - 11月11日, 仔仔 - 01年2月(3yrs 7m)
29 dietcoke -11月26日, 囡 - 6歲, 仔 - 4歲
30 Deannama -12月1日, 仔仔 - 23個月
31 MWTANG -12月2日, 囡囡 -1歲9個月, 囝囝 -10日
32 cathy-tse -12月14日, 囡囡 - 2歲10 個月
33. ho_fish -12月17日, 囡囡 - 2歲半
34. pc9 -12月23日, 囡囡 - 2個月


大宅

積分: 1576


265#
發表於 04-10-13 09:48 |只看該作者

Re: 70年生

我由30歲打後已經唔記得自己幾多歲LU!


複式洋房

積分: 419


266#
發表於 04-10-13 10:05 |只看該作者

Re: 70年生

唔知大家有無覺得生完阿B之後記性差o左呢?


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


267#
發表於 04-10-13 11:18 |只看該作者

Re: 70年生

:mrgreen: :mrgreen: 好彩冇只有時轉來轉去趕出去漏攞嘢

突然諗如我織啲蝴蝶頸巾有冇人幫襯 幫補吓 :mrgreen:
我女2001年1月8日QE出世  


子爵府

積分: 11401


268#
發表於 04-10-13 12:05 |只看該作者

Re: 70年生

有呀! 我就差了好多。後來有朋友話我知,完來吸止痛"紹"氣是有影響的,如果佢早話我知,我就死都唔吸啦! 我生個時吸


複式洋房

積分: 463


269#
發表於 04-10-13 16:15 |只看該作者

Re: 70年生

Hi gloriap,

我家姐唔係住盛麗呀!! 係盛彩呀!

我家姐係電腦白痴嚟架!莫講話用電腦呀!!
就算係家中各大、小電器,佢都淨係識得禁
"ON 同 OFF" 兩個掣咋。

[/quote]

係咪盛麗呀
叫佢入吓嚟吖http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=97085&forum=1#2543512
[/quote]

《常聽說世界愛沒長久,哪裡會有愛無盡頭?》
《而我卻確信愛是恆久,碰到了你已無別求。》


大宅

積分: 1576


270#
發表於 04-10-13 16:39 |只看該作者

Re: 70年生

好彩我生兩個都唔係痛好耐,吸左好少"紹"氣,所以記性冇mug點差! :lol:


等待驗證會員

積分: 16753


271#
發表於 04-10-13 23:31 |只看該作者

Re: 70年生

Sally 寫道:
[quote]
twingirls 寫道:
Hi happydino,

我記得您係 01年6月BB會的媽咪,對嗎?


Hi :
我個女都係01年6月,我記得你對孖女大我個女一日。
我都係大埔友[/quote]


Sally,

Hello!

我奶奶都係住大埔o架。


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


272#
發表於 04-10-13 23:53 |只看該作者

Re: 70年生

薯仔阿ME 寫道:
Hi gloriap,

我家姐唔係住盛麗呀!! 係盛彩呀!

我家姐係電腦白痴嚟架!






me too

我女2001年1月8日QE出世  


複式洋房

積分: 419


273#
發表於 04-10-14 12:11 |只看該作者

Re: 70年生

[quote]
Mcdull 寫道:
有呀! 我就差了好多。後來有朋友話我知,完來吸止痛"紹"氣是有影響的,如果佢早話我知,我就死都唔吸啦! 我生個時吸


伯爵府

積分: 16600

醒目開學勳章 BK Milk勳章


274#
發表於 04-10-14 20:41 |只看該作者

Re: 70年生

19. Paklamma - 10月19日, 囝囝 - 22個月
20. bbcar128 - 10月23日, 大仔 - 7歲, 細仔 - 3歲4個月
21. Minnieluo - 10月25日

22.傻鴨菇芝-10月30日,大仔-7歲,細囡-10個月


預祝10月份朋友及BB生日快樂
我女2001年1月8日QE出世  


伯爵府

積分: 15199


275#
發表於 04-10-14 23:03 |只看該作者

Re: 70年生

公司近來好忙, 都冇時間上黎8添, 原來又多左新朋友, 真係好!

twingirls,
我緊係記得係你啦! 有冇諗住幾時再返黎香港呀??


各位姊妹, 我今個月開左工啦! 希望今年內"重新造人", 35前生埋就收工lu !

:mrgreen:


等待驗證會員

積分: 16753


276#
發表於 04-10-14 23:31 |只看該作者

Re: 70年生

happydino 寫道:
公司近來好忙, 都冇時間上黎8添, 原來又多左新朋友, 真係好!

twingirls,
我緊係記得係你啦! 有冇諗住幾時再返黎香港呀??


各位姊妹, 我今個月開左工啦! 希望今年內"重新造人", 35前生埋就收工lu !

:mrgreen:


happydino

您好! 我都開咗工幾個月啦,但仍須勞力。 我們應會在明年返香港飲叔仔的喜酒。



複式洋房

積分: 463


277#
發表於 04-10-15 11:52 |只看該作者

Re: 70年生

Hi happydino,

你... 就... 好... 啦...!可以"重新造人"!!恭喜你早日Bingo!!

其實.... 我都好想生個女,因為....
亦舒寫道~~「兒子... 是你的兒子,直至他結緍。女兒... 是你的女兒,直至一輩子。」

因此..... 我一直渴望生一個女兒,雖然我己經有一個很乖巧的兒子。





happydino 寫道:
公司近來好忙, 都冇時間上黎8添, 原來又多左新朋友, 真係好!

各位姊妹, 我今個月開左工啦! 希望今年內"重新造人", 35前生埋就收工lu !

:mrgreen:

《常聽說世界愛沒長久,哪裡會有愛無盡頭?》
《而我卻確信愛是恆久,碰到了你已無別求。》


大宅

積分: 1576


278#
發表於 04-10-15 14:13 |只看該作者

Re: 70年生

happydino,
我都祝你早日Bingo!


薯仔阿ME,
咁你會唔會生多個呀?


大宅

積分: 3339


279#
發表於 04-10-15 14:24 |只看該作者

Re: 70年生

HI All

I am new comer, I was born 25 Nov. My little twins - Oscar & Kristy are both 1 year- young this month end.


複式洋房

積分: 463


280#
發表於 04-10-15 14:55 |只看該作者

Re: 70年生

creamyma,

你見唔見到我喺到流"緊"口水,由其喺見到人哋"D" BB"女"咁鬼cute嗰時呀。:lol:
唉...... "閉在"..... 我老公唔肯呀!!!:cry: 佢話一個物夠囉,兩個好嘈架!
其實,我而家己經"萬事俱備"啦!有地方住、有工人揍。
淨係等我老公say yes咋。

creamyma 寫道:
薯仔阿ME,
咁你會唔會生多個呀?

《常聽說世界愛沒長久,哪裡會有愛無盡頭?》
《而我卻確信愛是恆久,碰到了你已無別求。》

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo