影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


261#
發表於 17-7-21 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57163

畀面勳章


262#
發表於 17-7-22 07:29 |只看該作者

回覆樓主

我睇楓林得49集


伯爵府

積分: 17483


263#
發表於 17-7-22 17:27 |只看該作者
瀟灑走一回 發表於 17-7-21 14:29
我有個問題想問好耐, 玥公子個身形, 係件衫既問題定係佢真係肚腩?

話時話,其實宇文玥個角色,你哋覺得邊個做會好過林更新?
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


男爵府

積分: 9327

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


264#
發表於 17-7-22 17:33 |只看該作者
Kuri 發表於 17-7-22 17:27
話時話,其實宇文玥個角色,你哋覺得邊個做會好過林更新?

趙又廷


侯爵府

積分: 21711


265#
發表於 17-7-22 19:33 |只看該作者
瀟灑走一回 發表於 17-7-22 17:33
趙又廷

Yes!或者霍建華都好


伯爵府

積分: 17483


266#
發表於 17-7-22 20:23 |只看該作者
瀟灑走一回 發表於 17-7-22 17:33
趙又廷

好似黑咗啲⋯⋯有寒疾嘅公子,白啲似啲
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


伯爵府

積分: 15937


267#
發表於 17-7-24 09:17 |只看該作者
Kuri 發表於 17-7-22 17:27
話時話,其實宇文玥個角色,你哋覺得邊個做會好過林更新?

胡歌


伯爵府

積分: 17483


268#
發表於 17-7-24 10:10 |只看該作者
Abbie_mimi 發表於 17-7-24 09:17
胡歌


You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


珍珠宮

積分: 31627


269#
發表於 17-7-24 12:50 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-22 19:33
Yes!或者霍建華都好
依家但凡高冷又要好靠眼神去演的角色, 大家都會想起霍建華(白子畫), 趙又廷(夜華)和胡歌(梅長蘇)


侯爵府

積分: 21711


270#
發表於 17-7-24 13:35 |只看該作者
moniy 發表於 17-7-24 12:50
依家但凡高冷又要好靠眼神去演的角色, 大家都會想起霍建華(白子畫), 趙又廷(夜華)和胡歌(梅長蘇)
...

佢哋三個真係演得好,對眼識講嘢,好有感情,又靚又型(由其胡哥),睇佢哋演戲真係一種享受,好投入


珍珠宮

積分: 31627


271#
發表於 17-7-24 14:37 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-24 13:35
佢哋三個真係演得好,對眼識講嘢,好有感情,又靚又型(由其胡哥),睇佢哋演戲真係一種享受,好投入:ilovei ...
Can't agree more!
霍建華是至愛!
胡歌也很喜歡!
趙又廷夜華中毒中!


侯爵府

積分: 21711


272#
發表於 17-7-24 17:15 |只看該作者
moniy 發表於 17-7-24 14:37
Can't agree more!
霍建華是至愛!
胡歌也很喜歡!

趙又廷演嘅夜華真係好正!當初追三生三世個陣佢喊我又喊,後尾諗番都覺得自己白痴!

嚟緊楊洋會做電影版嘅夜華,唔知又得唔得?


珍珠宮

積分: 31627


273#
發表於 17-7-24 19:17 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-24 17:15
趙又廷演嘅夜華真係好正!當初追三生三世個陣佢喊我又喊,後尾諗番都覺得自己白痴!

嚟緊楊洋會做電影版 ...

佢做得的確好吸引,好有說服力,佢就係夜華!
電影版楊洋無期待,可能我未睇過佢D戲啦!而且我一向唔啱小鮮肉類型!
但以原著來講,夜華係超級靚仔,年輕但又老成持重,楊洋欠缺咗成熟中帶少年感嘅感覺,which is趙又廷就能夠演繹到呢種感覺出來!


別墅

積分: 987


274#
發表於 17-7-24 23:18 |只看該作者

回覆樓主:

愈来愈鍾意宇文玥,佢好偉大。


伯爵府

積分: 17386

2024年龍年勳章 2018復活節勳章


275#
發表於 17-7-25 09:19 |只看該作者
JpAurora 發表於 17-7-24 23:18
愈来愈鍾意宇文玥,佢好偉大。
睇完昨晚直播,真係唔開心,玥公子又係咁


公爵府

積分: 29215


276#
發表於 17-7-25 11:39 |只看該作者
我鍾意燕洵,竇驍好靚仔,

對啊楚又一往情深


侯爵府

積分: 21711


277#
發表於 17-7-25 12:35 |只看該作者
moniy 發表於 17-7-24 19:17
佢做得的確好吸引,好有說服力,佢就係夜華!
電影版楊洋無期待,可能我未睇過佢D戲啦!而且我一向唔啱小 ...

我都覺得楊洋太年青,個樣好細,不過都有興趣睇佢演成點


侯爵府

積分: 21711


278#
發表於 17-7-25 12:40 |只看該作者
miemiemie 發表於 17-7-25 11:39
我鍾意燕洵,竇驍好靚仔,

對啊楚又一往情深

本帖最後由 Lulu0820 於 17-7-25 12:44 編輯

終於有人同我一樣!我超like世子,竇驍做戲超好,身型又正,佢為阿楚切咗隻手指個刻就覺得阿楚應該同佢一齊!

即時睇埋佢做嘅“六人晚餐”,做戲真係一流

其實成套戲好多人都做得好好,除咗燕洵,月七、蕭策、懷公子等等,仲有公主,都做得好好,所以我覺得套劇吸引,唯一係男主真係差d,同埋頭二十集唔洗拖咁長。


伯爵府

積分: 17483


279#
發表於 17-7-25 17:59 |只看該作者
Lulu0820 發表於 17-7-25 12:40
本帖最後由 Lulu0820 於 17-7-25 12:44 編輯

終於有人同我一樣!我超like世子,竇驍做戲超好,身型又正 ...

我又係好鍾意世子,尋晚講到佢同阿精講點解唔即刻娶楚喬,佢個解釋真係好感人
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


侯爵府

積分: 21711


280#
發表於 17-7-25 19:10 |只看該作者
Kuri 發表於 17-7-25 17:59
我又係好鍾意世子,尋晚講到佢同阿精講點解唔即刻娶楚喬,佢個解釋真係好感人
...

竇驍做得好,整個表情好有感情,好有感染力,唔係佢,可能我未必會好鐘意燕洵依個角色。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo