自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6002


261#
發表於 17-9-26 18:07 |只看該作者

回覆樓主:

之前有報導話這文化令電梯右邊機件磨損嚴重


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


262#
發表於 17-9-26 18:07 |只看該作者

回覆樓主:

冇咗好耐啦! 宜家係叫你係escalator 企定咪郁。


珍珠宮

積分: 36096

畀面勳章 BK Milk勳章


263#
發表於 17-9-26 18:12 |只看該作者
YIN0107 發表於 17-9-26 07:37
其實我幾鍾意左行右企嘅文化~~~
方便又阻吾到人


珍珠宮

積分: 35847

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1)


264#
發表於 17-9-26 18:14 |只看該作者
影響唔到人咪得囉


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


265#
發表於 17-9-26 18:14 |只看該作者
J.c.baby 發表於 17-9-26 17:38
有,你咪要用多15分鐘係街行到果個出口入地鐵站。。。

係囉,趕時間點會咁行


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


266#
發表於 17-9-26 18:27 |只看該作者




我覺得地鐵應該要做野,搵人捉過啲行樓扶手電梯既人,唔好淨係廣播「企定定」咯,好多人根本冇聽入耳


水晶宮

積分: 65432


267#
發表於 17-9-26 18:45 |只看該作者
回覆 greenpea 的帖子

同意!不過要得個講字!好似大型行李不能上電梯有時都有人捉你去搭電梯!但我見有些好惡!想打地鐵職员!


大宅

積分: 4563

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


268#
發表於 17-9-26 18:52 |只看該作者
但都好多人會用,由其在上下班時間就真係好多人會用走路


珍珠宮

積分: 36509


269#
發表於 17-9-26 19:46 |只看該作者

回覆樓主:

【明報專訊】英國倫敦最繁忙地鐵站之一的霍爾本站(Holborn)周一試行新指引,取消以往扶手電梯「左行右企」的慣例,改為左右兩側都只准站立,以紓緩擁擠情况。

慣左行右企 乘客聚右側排隊

港鐵近年改變政策,推動「企定定」運動,呼籲市民不要在扶手電梯上走動,現在倫敦似乎也走向同一方向。倫敦交通部門發現,一些地鐵站內垂直高度超過18.5米的扶手電梯,左側位置大多無人使用,乘客聚集在電梯的底部排隊站在右側。根據去年11月的測試顯示,扶手電梯取消左行右企,能有效減少車站擠迫情况達30%。例如之前在霍爾本站的23.4米高扶手電梯測試只准兩側站立,發現在繁忙時段能讓約16,220人通行,比平時左行右企的12,745人多。

霍爾本站的新指引將實施6個月,其間亦會測試哪種方法最能呼籲乘客遵從,包括由職員直接指導、電子提示牌和在電梯扶手印上手印等。倫敦地鐵營運總監麥克諾特(Peter McNaught)說﹕「我們希望藉此改善霍爾本站擠迫情况,使乘客出行更便捷。」但該車站的第3條上行扶手電梯將保持原有的規則,左側讓乘客行走。

點評

chaiwanb    發表於 17-9-26 19:56


大宅

積分: 1746


270#
發表於 17-9-26 19:50 |只看該作者
回覆 MIC-MIC 的帖子

你講中我一直以來的心底話


男爵府

積分: 7585


271#
發表於 17-9-26 19:51 |只看該作者
我覺得文化係人做成
樓主一於帶頭左邊右邊 都企定定
改變呢個社會風氣


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


272#
發表於 17-9-26 21:10 |只看該作者

回覆樓主

立法,即捕即拉


子爵府

積分: 11135


273#
發表於 17-9-26 21:25 |只看該作者
如果係向下,就大把人會行,我就唔會企左邊阻住人

但如果條梯係向上,特別係長梯,係極少人會行上
在真係好多人的時候,我有時會好勇敢的企在左邊,跟住後邊的人就都可以企左邊了。特別係當我揹住bb 時企,通常都唔會俾人白眼既。


水晶宮

積分: 56944


274#
發表於 17-9-26 21:31 |只看該作者
窄路靠邉.....係世界通行的規舉.

空出來的一邊, 別人行不行, 不是自己考慮的事.


大宅

積分: 4023


275#
發表於 17-9-26 22:33 |只看該作者
choc_choc 發表於 17-9-26 09:03
我又覺得單邊排留返左邊通道安全啲,萬一前面個人上到梯頂/落到梯底,突然煞停或塞住,我可以即刻閃過左邊 ...
同意!


侯爵府

積分: 22751


276#
發表於 17-9-26 23:02 |只看該作者
我見太古城地鐵上商場嗰條長電梯右邊成日排長龍,左邊就好少人行,就算行,d人都係行下就停喺度,邊有咁好腳骨力,其實咁樣真係無善用到條電梯,如果兩邊都企人的話大家都會節省到好多時間。


珍珠宮

積分: 37845

睛靈勳章


277#
發表於 17-9-26 23:08 |只看該作者

回覆樓主:

事實係冇必要特登讓一邊出嚟比人行,可以一至五就左行右企,星期六日就企定定,慢慢習慣下先


珍珠宮

積分: 30274

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


278#
發表於 17-9-26 23:14 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 07:04
係! 如果唔俾人行,大站好似金鐘應該淪陷左,班次咁密,根本疏導唔到,樓梯已經都有人行。
...

咁人多行唔倒咪行慢啲囉~
點解人多都係要人行埋一邊開條路俾啲心急人行呢?
唔好再用急屎嚟做籍口pls~


子爵府

積分: 11833


279#
發表於 17-9-26 23:19 |只看該作者

回覆樓主

係電梯行既人唔夠同輪椅、老人家、嬰兒車,爭坐升降機既健康人士衰啲


大宅

積分: 1195


280#
發表於 17-9-26 23:24 |只看該作者
good_pig 發表於 17-9-26 18:14
係囉,趕時間點會咁行

係喎,講到條條樓梯正正在電梯旁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo