自由講場

跳至

首頁

尾頁
   86


翡翠宮

積分: 87399


261#
發表於 18-1-20 14:46 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-20 14:39
真係人都癲

好彩,癲的階段過左喇!!

經過呢3年,依架佢好左好多~


大宅

積分: 1221


262#
發表於 18-1-20 15:16 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-20 14:46
好彩,癲的階段過左喇!!

經過呢3年,依架佢好左好多~

繼續努力(emoji)(emoji)


大宅

積分: 3643


263#
發表於 18-1-20 16:05 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-18 10:14
本帖最後由 小manman 於 18-1-18 10:14 編輯

我女係疑似adhd,排緊政府6月見精神科醫生正式評估~
我仔都唔知算唔算,叫極都唔應你,要等一排你行開左就死死氣氣走埋黎做頭先叫佢做嘅嘢,認真勞氣!學校就話佢情緒控制得唔好,一high起上黎會唔記得d規矩。不過叫停可以停,唔至於話失控果d。已轉介左健康院,未有下文,請問你排左健康院幾耐先排到cac?又幾耐先排到精神科?
我仔3歲幾,讀K1,我而家調整緊自己嘅管教方法,睇下可唔可以改善返!


翡翠宮

積分: 87399


264#
發表於 18-1-20 18:06 |只看該作者
ilmummy 發表於 18-1-20 16:05
我仔都唔知算唔算,叫極都唔應你,要等一排你行開左就死死氣氣走埋黎做頭先叫佢做嘅嘢,認真勞氣!學校就話 ...

cac排左8個月,政府精神科原本排3年,上年收信提早年半~


禁止訪問

積分: 1111


265#
發表於 18-1-20 19:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59753

畀面勳章


266#
發表於 18-1-20 21:18 |只看該作者
凝聚態 發表於 18-1-20 19:16
長效藥比短效藥好得多,只需早上服一次便足夠一天之用,不用擔心中間忘記服藥。
服藥的份量視乎病情而定, ...

但是我覺得4小時果種比較好用
快回魂
但係最尾好快無效果
12係比較平均
但係唔太覺得有用,可能份量少


大宅

積分: 3643


267#
發表於 18-1-21 17:17 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-20 18:06
cac排左8個月,政府精神科原本排3年,上年收信提早年半~
唔該曬!咁我要加強管教先得,教得好嘅,都唔需要睇醫生!


禁止訪問

積分: 1111


268#
發表於 18-1-21 19:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 38


269#
發表於 18-10-23 03:02 |只看該作者
大人應該觀察多啲。


大宅

積分: 3836


270#
發表於 18-10-23 07:49 |只看該作者

回覆樓主:

我個仔無食葯,不過每日要安排極大量活動俾佢郁,仲要幫佢搵左間多活動少功課(比其它相對地。。)的學校,溫書個啲,真係每日只背中2英各兩個生字,再多既根本坐唔住,而家都ok 既,高分一定無佢份,不過不失囉


大宅

積分: 3836


271#
發表於 18-10-23 07:58 |只看該作者
coffeejoeybb 發表於 18-1-18 17:59
我女小三,都應該係偏ad果邊 ,遊魂,依賴、逃避、放棄、態度差,自私,冇同理心、失魂 、自我中心,樣樣有 ...

其實會唔會係高功能自閉?我個仔係adsd+自閉+焦慮,所以啲徵狀都好似,佢唔識表達情緒亦唔識睇人情緒,樣樣跟足規條做,如佢知佢有權借或唔借野share 唔share 俾人,但唔明點解唔share 俾親人朋友時,人地會話佢自私,佢地唔明人際之間既往來


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


272#
發表於 18-10-23 09:10 |只看該作者
Stone2007 發表於 18-1-18 14:13
加油啊!
其實我都好攰,我囡食左藥,係控制到情緒,但佢個心跳得超快,快到好恐怖,同醫生講,醫生換另一 ...
請問心跳係幾快?


子爵府

積分: 13655


273#
發表於 18-10-23 09:39 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-18 23:46
本帖最後由 小manman 於 18-1-18 23:47 編輯

但我覺得我女唔似亞氏,佢對新事物非常有興趣,適應新環境 ...

本帖最後由 964000 於 18-11-6 09:24 編輯




水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


274#
發表於 18-10-23 10:07 |只看該作者
Hoining 發表於 18-1-18 20:47
3個個性都唔同,要用3套方法去教...基本上要軟硬兼施同賞罰分明,佢哋先聽你講
...

多口一問,你意思係3個小朋友都係ADHD ?


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


275#
發表於 18-10-23 18:20 |只看該作者
如果而家就嚟8歲,懷疑佢ADHA可以喺邊度睇?


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


276#
發表於 18-10-23 19:54 |只看該作者
capricornbb 發表於 18-10-23 09:10
請問心跳係幾快?

唔識講幾快,醫生話快到唔尋常,係我囡對藥敏感,所以要停

點評

capricornbb    發表於 18-10-24 08:38


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


277#
發表於 18-10-23 21:08 |只看該作者
capricornbb 發表於 18-10-23 18:20
如果而家就嚟8歲,懷疑佢ADHA可以喺邊度睇?

可以去私家兒童精神科,我女睇完排住政府睇私家。

點評

capricornbb    發表於 18-10-24 08:38


公爵府

積分: 29789


278#
發表於 18-10-23 22:02 |只看該作者
雪晴晴 發表於 18-10-23 21:08
可以去私家兒童精神科,我女睇完排住政府睇私家。

請問私家睇一次約幾錢?


大宅

積分: 3812


279#
發表於 18-10-24 01:31 |只看該作者
一分鐘叫佢唔好爬響度6次
一分鐘叫佢寫字時,只左手放上台8次


男爵府

積分: 8291


280#
發表於 18-10-24 09:00 |只看該作者
我唔識初步判斷個女有無adhd, 亞氏或自閉,只覺得佢好似馬騮跳跳紥,有公主病、文塞、好大脾氣,有無jm可以教下我點分?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo