影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


261#
發表於 18-9-28 15:27 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-28 10:30
我只識做被告人的奸人

嚴基俊我識佢,都幾好戲架

你都幾鍾意睇醫生劇個喎


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


262#
發表於 18-9-28 15:29 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-28 15:27
嚴基俊我識佢,都幾好戲架

你都幾鍾意睇醫生劇個喎

醫生劇都幾緊張的, 同救人時會有感動場面囉!
[


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


263#
發表於 18-9-30 18:46 |只看該作者

回覆樓主

振赫剪左新髮拍新劇了


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


264#
發表於 18-9-30 20:56 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-30 18:46
振赫剪左新髮拍新劇了

有冇相睇呀


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


265#
發表於 18-9-30 20:57 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-30 18:46
振赫剪左新髮拍新劇了

新劇係咪古裝黎架?


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


266#
發表於 18-9-30 21:15 |只看該作者
yoyocici 發表於 18-9-30 18:46
振赫剪左新髮拍新劇了

我調整左心態重新開始睇第6集,仲用大電視開mytv super睇,望住振赫西裝骨骨成班人跟著佢聽佢講起老人院的構思,超型呀喺餐廳度同其他女仔講果個位唔會比第二個女仔坐,冧C人比著我三個月一定殺左佢啦

我剩係睇呢d咋,大電視睇振赫又更加覺得佢好高大,淡化左悶爆的劇情


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


267#
發表於 18-9-30 22:47 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 21:15
我調整左心態重新開始睇第6集,仲用大電視開mytv super睇,望住振赫西裝骨骨成班人跟著佢聽佢講起老人院的 ...

妳意思跳住睇?
我由第一集開始已用mtv睇,唔知仲頂得幾耐。
[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


268#
發表於 18-9-30 22:56 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-30 22:47
妳意思跳住睇?
我由第一集開始已用mtv睇,唔知仲頂得幾耐。
...

我冇跳睇呀,只係唔會再去介意個劇情囉,大電視係吸睛好多唯有以後呢套劇用大電視睇就唔會諗住跳啦


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


269#
發表於 18-9-30 23:01 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 22:56
我冇跳睇呀,只係唔會再去介意個劇情囉,大電視係吸睛好多唯有以後呢套劇用大電視睇就唔會諗住跳啦: ...

我一早比振赫電暈左, 但奈何都令我忍不住想棄, 而家心態係唔上唔落咁。
[


珍珠宮

積分: 37050


270#
發表於 18-9-30 23:08 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 22:56
我冇跳睇呀,只係唔會再去介意個劇情囉,大電視係吸睛好多唯有以後呢套劇用大電視睇就唔會諗住跳啦: ...

我呢排睇得太多恐怖片(鬼客同今天的偵探), 今日一口氣由第三集睇, 睇返振赫好賞心悅目


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


271#
發表於 18-9-30 23:16 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-30 23:01
我一早比振赫電暈左, 但奈何都令我忍不住想棄, 而家心態係唔上唔落咁。
...

我決定撐落去喇,因為搵到個方法了睇下你幾時揸定主意啦


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


272#
發表於 18-9-30 23:18 |只看該作者
fanny590 發表於 18-9-30 23:08
我呢排睇得太多恐怖片(鬼客同今天的偵探), 今日一口氣由第三集睇, 睇返振赫好賞心悅目
...

鬼客我睇左第一集,見係講捉鬼的,我唔係驚而係覺得其實有冇劇情架,睇唔睇落去我1516中


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


273#
發表於 18-9-30 23:20 |只看該作者
fanny590 發表於 18-9-30 23:08
我呢排睇得太多恐怖片(鬼客同今天的偵探), 今日一口氣由第三集睇, 睇返振赫好賞心悅目
...

今日一口氣由第三集睇, 睇返振赫好賞心悅目>>>點解由第三集開始嘅?

無視劇情,然後代入女主,認同你真係幾賞心悅目嘅


珍珠宮

積分: 37050


274#
發表於 18-9-30 23:25 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 23:20
今日一口氣由第三集睇, 睇返振赫好賞心悅目>>>點解由第三集開始嘅?

無視劇情,然後代入女主,認 ...

點解由第三集開始嘅?<--我一早睇左第一二集, 但掛住追其他劇, 就放低左振赫


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


275#
發表於 18-9-30 23:43 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-9-30 20:56
有冇相睇呀

都好短喎...一樣man
1538322201809.JPEG


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


276#
發表於 18-10-1 09:21 |只看該作者
bb2 發表於 18-9-30 23:43
都好短喎...一樣man

真係好man呀

佢望住部手機咁嚴肅樣嘅唔知玩緊咩game呢?食雞?


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


277#
發表於 18-10-1 09:25 |只看該作者
bb2 發表於 18-9-30 23:43
都好短喎...一樣man

我維基左套劇原來振赫的角色係一個好man的男人希望唔係古裝劇但又要配張娜拉,如果睇的話又要頂女主啦之前套急診又係配智孝,智孝又好殘樣我情願佢配白珍熙了


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


278#
發表於 18-10-1 09:39 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-1 09:25
我維基左套劇原來振赫的角色係一個好man的男人希望唔係古裝劇但又要配張娜 ...

張娜拉真係要頂住頂住.....幾時先配過好d既女一比振赫 希望唔係古裝啦


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


279#
發表於 18-10-1 22:52 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-10-1 09:25
我維基左套劇原來振赫的角色係一個好man的男人希望唔係古裝劇但又要配張娜 ...

睇埋第八集啦!
果幕kiss, 振赫一定好辛苦啦!
[


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


280#
發表於 18-10-1 23:10 |只看該作者
amychoi 發表於 18-10-1 22:52
睇埋第八集啦!
果幕kiss, 振赫一定好辛苦啦!

我未睇到第8集呀,同第5集果個有咩唔同?第5集果個都辛苦啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo