時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 1633


261#
發表於 19-9-9 22:28 |只看該作者
樓主講得好,放低仇恨,否則大家都是輸家!希望班後生仔可以和平表達自己,相信一切都會歸於平靜。


男爵府

積分: 8383


262#
發表於 19-9-9 22:28 |只看該作者
czl115 發表於 19-9-9 22:24
再問你,「黑警死全家」、「禍必及妻兒」,「活不到七歲」算唔算惡毒呀?

...

拿,我真係無認同呢句說話
我認同係唔正確

但你地某些人又何況不叫人做自由x , 慰安婦…,都好多好 難聽嘅說話


男爵府

積分: 8548


263#
發表於 19-9-9 22:28 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 21:32
你講嘅係暴徒,我不否認他們的錯

但我所講係中學生,他們築人鏈,明眼人都睇到佢地只係著校服手拉手表達 ...

其實我都有同感,不過兩邊都開始越來越過火!希望政府能帶個頭適出善意改變一下個局面!


禁止訪問

積分: 1853


264#
發表於 19-9-9 22:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21922


265#
發表於 19-9-9 22:29 |只看該作者
czl115 發表於 19-9-9 22:24
再問你,「黑警死全家」、「禍必及妻兒」,「活不到七歲」算唔算惡毒呀?

...

我都係見到聽到仇恨越來越深,先想出這個post!年青人同警察都係家人,香港人,部份年輕人理念都係為香港份力,警察都係為香港出份力,目標一致!唔好再互咒對方!


男爵府

積分: 8383


266#
發表於 19-9-9 22:29 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-9 22:23
其實點解講曱甴唔得?為什麼?暴徒為什麼比全香港人叫曱甴?叫曱甴是惡毒?咁叫黑警?罪及警察妻兒是什麼 ...

其實你一向都係撩交嗌的,我唔會覆你


水晶宮

積分: 68056

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


267#
發表於 19-9-9 22:32 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 22:28
拿,我真係無認同呢句說話
我認同係唔正確

所以,拜託你地自己友,唔好淨係話藍絲惡毒,自己好善良啦
我見到有人話黃絲善良就覺好笑


男爵府

積分: 8383


268#
發表於 19-9-9 22:32 |只看該作者
czl115 發表於 19-9-9 22:20
正常人見到破壞香港的人都會氣憤

氣憤可以好像你現在咁理性討論,可惜時政的人, 開口就叫我哋 死開


翡翠宮

積分: 75393


269#
發表於 19-9-9 22:32 |只看該作者
flyingspeedboat 發表於 19-9-9 22:21
幾時死過人?

我解釋佢講咩咋

我冇話死過人


大宅

積分: 2241


270#
發表於 19-9-9 22:33 |只看該作者
Sheramomo 發表於 19-9-9 22:27
下下甘打法,不是想置人於死地

如果真係要置人於死地,當佢哋群起衝擊警察嗰一刻,警察已經有權可以開槍,但係咁耐以來,警察有冇開過一槍打死過人?


大宅

積分: 1019


271#
發表於 19-9-9 22:33 |只看該作者
sunoil 發表於 19-9-9 22:27
你估暴徒係木頭公仔,捉嗰時候唔會反抗?用私刑呢樣嘢暴徒講你就信?夠有被捕者話赤身裸體搜佢身。但睇返 ...

請問你啲證據邊度得返黎?
幾個影到比人禁係地都冇反抗,仲要用失頭哥禁住條頸,一係就5-6個警察拎棍打到半死,呢啲又係咩?係咪要比人打死先安樂


男爵府

積分: 8383


272#
發表於 19-9-9 22:35 |只看該作者
czl115 發表於 19-9-9 22:32
所以,拜託你地自己友,唔好淨係話藍絲惡毒,自己好善良啦
我見到有人話黃絲善良就覺好笑
...

大家都稱不上善良,各有自己的立場嘛
藍絲也成日話人破壞,但他們都會去斬人,所以黃藍也有好人,也有壞份子


大宅

積分: 1571


273#
發表於 19-9-9 22:35 |只看該作者
flyingspeedboat 發表於 19-9-9 22:29
係呀,啲畜生示威者真係想攞人命。

開囗埋囗叫d破壞公物既示威者做畜生,你同班黑警一樣不當人命為一回事,畜生也不如!


水晶宮

積分: 68056

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


274#
發表於 19-9-9 22:40 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 22:35
大家都稱不上善良,各有自己的立場嘛
藍絲也成日話人破壞,但他們都會去斬人,所以黃藍也有好人,也有壞份 ...

所以我見咁多人話藍絲惡毒,自己幾高質素,咪反問你地係咪真係唔惡毒?有口話人,冇口話自己,令人恥笑


子爵府

積分: 13203


275#
發表於 19-9-9 22:41 |只看該作者
cutekiddy 發表於 19-9-9 21:54
本帖最後由 cutekiddy 於 19-9-9 21:55 編輯

政治事政治了,係邊個先將政治事推比警察了?

如果暴徒唔係去住宅區搞事,會係住宅區放催淚彈嗎?

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


水晶宮

積分: 68056

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


276#
發表於 19-9-9 22:41 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 22:35
大家都稱不上善良,各有自己的立場嘛
藍絲也成日話人破壞,但他們都會去斬人,所以黃藍也有好人,也有壞份 ...

我贊成犯法都拉,唔理咩絲



別墅

積分: 640


277#
發表於 19-9-9 22:42 |只看該作者
superkingdom 發表於 19-9-9 22:29
我都係見到聽到仇恨越來越深,先想出這個post!年青人同警察都係家人,香港人,部份年輕人理念都係為香港 ...

樓主講得岩
最錯係政權
點解唔一早撤回送中休例
點解每日有150個人放人去香港
分享香港人福利
點解有香港政府要cut醫療開支

令到香港人分籃黃派


男爵府

積分: 5525

畀面勳章


278#
發表於 19-9-9 22:43 |只看該作者
Ashley_kyu 發表於 19-9-9 22:33
請問你啲證據邊度得返黎?
幾個影到比人禁係地都冇反抗,仲要用失頭哥禁住條頸,一係就5-6個警察拎棍打到 ...

https://youtu.be/pFSChLk6t1M


看吧,2,3個人都禁咁到暴徒,他們是勇武呀。
感恩每天, 每人, 活在當下!


子爵府

積分: 11348


279#
發表於 19-9-9 22:43 |只看該作者
shumson 發表於 19-9-9 21:59
大陸人濫用資源同搶資源係689提出的嗎?
不是!係公民黨搞成的!
要嘈都要搵啱人嘈先得架
你邊隻眼見我話689 搞到大6人搶資源?!

我話689港獨之父,阿姐.

你有讀障?


水晶宮

積分: 68056

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


280#
發表於 19-9-9 22:45 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 22:35
大家都稱不上善良,各有自己的立場嘛
藍絲也成日話人破壞,但他們都會去斬人,所以黃藍也有好人,也有壞份 ...

政見唔係問題,和平集會示威,我地都尊重,問題係,你地可唔可以唔再暴力破壞香港了?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo