天使之心02 發表於 26-6-26 07:24 
但我全倉美股都係跌
我有隻 2020 年 10 中開始持嘅美股,當時 27.33,標普 500 3,488.67。
隻股最高升到 83.11(我無沽),而家跌到 4.34,而家標普 500 7,358。
標普 500 升咗超過一倍,我隻股則跌咗八成半。
說明個股同指數唔一定相關,指數大升,個股可以大跌,指數大跌,個股可以大升。
有啲人眼光好就買中升嘅,有啲人運氣差就買中跌嘅。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。