自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


侯爵府

積分: 24739


261#
發表於 昨天 13:02 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-26 12:02
木頭姐頭一浸賺到錢唔知有冇出貨,淨係知佢後來又加碼入好多貨,而家去返一開賣個價,應該蝕唔少。
...
帳面蝕咋啩,一日未賣都唔知賺定蝕,真係賣時才知賺定蝕。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24739


262#
發表於 昨天 13:19 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-26 07:24
但我全倉美股都係跌
我有隻 2020 年 10 中開始持嘅美股,當時 27.33,標普 500 3,488.67。
隻股最高升到 83.11(我無沽),而家跌到 4.34,而家標普 500 7,358。

標普 500 升咗超過一倍,我隻股則跌咗八成半。
說明個股同指數唔一定相關,指數大升,個股可以大跌,指數大跌,個股可以大升。
有啲人眼光好就買中升嘅,有啲人運氣差就買中跌嘅。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 15123


263#
發表於 昨天 13:22 |只看該作者
choyki 發表於 26-6-26 13:19
我有隻 2020 年 10 中開始持嘅美股,當時 27.33,標普 500 3,488.67。
隻股最高升到 83.11(我無沽),而家 ...

Snap?


大宅

積分: 1901


264#
發表於 昨天 13:31 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-25 21:30
我5萬買左幾両。又買左妖股,現在無左2x萬

5萬都買?,你要記住所有嘢都係人操控


水晶宮

積分: 61097


265#
發表於 昨天 13:36 |只看該作者
aa小聚 發表於 26-6-26 13:31
5萬都買?,你要記住所有嘢都係人操控


係羅, 5萬點買呀,
唔係自己仔女結婚,都唔會去買金.
我個時萬幾蚊兩都覺得貴


子爵府

積分: 10729

15週年勳章


266#
發表於 昨天 13:38 |只看該作者
長毛免 發表於 26-6-26 09:17
2318?
我就係收埋息加埋平手
走左

我收埋息都唔夠補


男爵府

積分: 5381


267#
發表於 昨天 13:44 |只看該作者
aa小聚 發表於 26-6-26 13:31
5萬都買?,你要記住所有嘢都係人操控

唔買都買咗啦。咁可以點?
買完最高升到52000


侯爵府

積分: 24739


268#
發表於 昨天 13:45 |只看該作者

https://youtu.be/_9T75UWFmFo

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


水晶宮

積分: 54479

馬年勳章


269#
發表於 昨天 14:10 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-25 22:04
當大部分人和股佬以為7月升市嘅時候,都係要再等,股市估市沽市,邊有得估?
現在道指又創造神話,但係佢地個市 ...


是啦, 不過暫時都係一動不如一靜咁咋, 唔沽住, 我以前就係見關稅戰開始,只係跌市左幾日, 就驚到蝕住放股票, 所以而家要學下睇定d先~


大宅

積分: 1901


270#
發表於 昨天 14:20 |只看該作者
choyki 發表於 26-6-26 13:45
https://youtu.be/_9T75UWFmFo

點解你發啲短片全部開唔到


水晶宮

積分: 54479

馬年勳章


271#
發表於 昨天 14:25 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-25 22:00
冇啊,佢話其實你跌得嘅話預咗去會升翻。不過要俾時間囉。跟住咪叫我唔好打開啲app睇囉。因為我一睇嘅話我 ...


唉呀, 我今早認唔住看下一下牛牛aPPS, 又係全紅字, 跟住我CLOSE左個apps了, 唔仔細看了..........我都會發癲~


男爵府

積分: 5381


272#
發表於 昨天 14:34 |只看該作者
pansy888hk 發表於 26-6-26 14:25
唉呀, 我今早認唔住看下一下牛牛aPPS, 又係全紅字, 跟住我CLOSE左個apps了, 唔仔細看了..........我都會 ...

所以唔好咁入去。係啱嘅。
我都知好難,但係唔好諗囉。

點評

pansy888hk    發表於 昨天 15:02


侯爵府

積分: 24739


273#
發表於 昨天 14:35 |只看該作者
pansy888hk 發表於 26-6-26 14:25
唉呀, 我今早認唔住看下一下牛牛aPPS, 又係全紅字, 跟住我CLOSE左個apps了, 唔仔細看了..........我都會發癲
睇都無用,唔會因為睇得多就升。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24739


274#
發表於 昨天 14:42 |只看該作者
https://www.lionrockdaily.com/epaper/view/newsDetail/2069820722557095936.html

香港資本市場在過去一個財政年度,多項資產類別均取得顯著增長,當中包括投資基金數字資產股票市場
港股市場日均成交額錄得 54% 增幅
首次公開招股(IPO)集資額更飆升 272%。
認可交易所買賣基金(ETF)和槓桿及反向產品增長迅速。日均成交額按年急增 50.6%,總市值則增長 25.2%。
在香港註冊成立基金的資產管理總值躍升 19.4%。

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


水晶宮

積分: 54479

馬年勳章


275#
發表於 昨天 15:04 |只看該作者
choyki 發表於 26-6-26 14:35
睇都無用,唔會因為睇得多就升。


知道, 明白, 呢段時間將d股票收埋1,2便先~~

我本來仲有在youtube聽下專家點說, 不過聽左10分鐘無聽了........費時整整下好多負面情緒~


水晶宮

積分: 54479

馬年勳章


276#
發表於 昨天 15:05 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-26 14:34
所以唔好咁入去。係啱嘅。
我都知好難,但係唔好諗囉。
...


下次看tv的news說終於有起色, 先再按apps看都未遲~


珍珠宮

積分: 49724


277#
發表於 昨天 15:07 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-26 13:44
唔買都買咗啦。咁可以點?
買完最高升到52000

當經驗,下次投資不要跟車太貼


水晶宮

積分: 54479

馬年勳章


278#
發表於 昨天 15:07 |只看該作者
yanzac75 發表於 26-6-26 13:44
唔買都買咗啦。咁可以點?
買完最高升到52000


是啦, 我都高追左紙黃金同銀, 真係唔買都買左~無計~

oh~原來最高仲52000?? 厲害!


男爵府

積分: 5381


279#
發表於 昨天 15:10 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-26 15:07
當經驗,下次投資不要跟車太貼

一定會,謝謝你


男爵府

積分: 5381


280#
發表於 昨天 15:10 |只看該作者
pansy888hk 發表於 26-6-26 15:07
是啦, 我都高追左紙黃金同銀, 真係唔買都買左~無計~

oh~原來最高仲52000?? 厲害!

系呢,最高回收金價52000

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo