跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10138


261#
發表於 05-4-18 11:08 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

原來今日係小美人晴晴嘅生日~~

[size=x-large]Happy Birthday to Karina~~!!

joyce,我尋晚睇咗晴晴啲video喇~
係喎~到咗一歲係有一支針要打架喎~~唔好唔記得呀~~


子爵府

積分: 10138


262#
發表於 05-4-18 11:11 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

babycherry22,
HelenPoPo係咪短頭髮嗰個?白色衫?


HelenPoPo,
咁你嗰次gathering係咪帶哂咁多個孫仔孫女一齊去


katherine612,
呢度好多個都係"媽媽"啦~~
歡迎你隨時入嚟傾下偈呀~~


my_tabo,
你都係時候幫女女改定名架喇喎~
老爺奶奶有冇話過啲咩?洗唔洗交俾佢哋改?


子爵府

積分: 10138


263#
發表於 05-4-18 11:20 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Bowiema & kongkong,
早晨呀~~~
我除咗星期六落街食過少少嘢同埋買嘢返屋企煲湯之外,
就冇落過街喇~~
係呢~~你哋平時多唔多煲湯?
kongkong呢排有冇整咩甜品食呀?


大宅

積分: 4231

畀面勳章


264#
發表於 05-4-18 11:43 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin
樓上有冇嘈呀? 我最近買定好多材料:如whipped cream/朱古力....想整蛋糕.

HelenPoPo
其實去邊渡我都冇問題. 不過我地都講左好耐. 都仲未出黎. 加陣我地又多左幾個朋友仔. 真係好想約出黎啊.


子爵府

積分: 12708


265#
發表於 05-4-18 11:59 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin,

我都係sat同阿仔去學英文, sunday都係係屋企, 因為阿仔學校好多勞作要做. :-(


子爵府

積分: 10138


266#
發表於 05-4-18 12:18 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

kongkong,
今日樓上都仲係有嘈呀~:-(
都唔知要捱到幾時~~~
尋日仲耐唔耐傳一陣好難聞嘅味落嚟添~


Bowiema,
你同仔仔去邊度學英文呀?
本來尋日一早都有諗過出去行下街架~~
不過我要洗過頭,化過妝先出街~~
我老公又叫咗朋友上嚟教佢用佢用MP3機~
咁我見有人喺度咪唔整嘢囉~~
之後就攤喺張床,越攤就越晏~~
啲時間就係咁過咗喇~~


別墅

積分: 875


267#
發表於 05-4-18 12:35 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

[size=medium]Bowiema, vin, kongkong,
多謝晒你地呀!
尋日我地已經同晴晴搞左個小型生日會! 你地可以上佢既相簿觀下~

vin,
我梗係記得有枝一歲勁針要打啦~ 星期三呀!
所以呢幾日我都煲左甘蔗羅白粟米水俾晴晴飲, 怕佢打完針會發燒呀!

kongkong,
最近我冇整甜品~ 你有乜野新作品? 有冇相睇架?
Joyce


大宅

積分: 4231

畀面勳章


268#
發表於 05-4-18 12:47 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Bowiema
你囝囝又會咁多勞作? 真係辛苦晒媽媽. 我現在幫mon mon搵兩歲班. 不過好多處都full. 特別是救世軍屬下的.所以真係好煩. 而家星期日同佢番緊個playgroup. 而家既小朋友真係多野呀. 又呢樣又果樣. 參加少一樣都好似失去左"徑"爭力. 你兩個囝囝有咩課外活動?

joyce
如果你有心儀的學校無論兩歲/兩歲八個月班都要申請定呀. 真係唔到你唔信......


子爵府

積分: 12708


269#
發表於 05-4-18 12:53 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Joycetsui,
晴晴打果枝勁針, anyway, 無發燒都要比退燒藥佢食1,2日, 果時我個家庭doctor話, 可以止痛, 等佢無甘辛苦.

Vin,
我大仔係太子既東方牛津學緊英文.


子爵府

積分: 12708


270#
發表於 05-4-18 13:08 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

kongkong,

大仔學緊英文, 小提琴, 同埋圍棋, 男子合唱團(學校既課外活動).

細仔就唔駛學d甘學術性既野, 因為小學可以跟哥哥直入而佢幼稚園d課程又跟得上, so學d比較interesting既野. 歡樂天地, 寶寶聽故事(係d, art & craft既course). 不過遲d都會學英文同piano.


別墅

積分: 875


271#
發表於 05-4-18 13:09 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

kongkong,
嗄~ 晴晴呢家先1歲人仔喎! 咁早要申請學校既咩?

Bowiema,
打針番屋企就要俾定退燒水佢食啦? 仲要食2日...好辛苦喎! ...係我見佢食藥好辛苦!!
Joyce


子爵府

積分: 10138


272#
發表於 05-4-18 13:54 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Bowiema,
原來你大仔要學咁多嘢架?
我覺得你同你仔仔都會有壓力喎~


joyce,
如果你有間真係好想晴晴去讀嘅學校,
而嗰間學校又好受歡迎嘅~咪要早啲報定名囉~
我記得以前有啲人誇張到bb出世冇耐就去報名架喇~


kongkong,
不如你去試下搵啲冇咁出名嘅學校睇睇丫~
有時唔出名唔代表一定唔好架嘛~


大宅

積分: 4231

畀面勳章


273#
發表於 05-4-18 14:04 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Vin
其實果間唔係咩名校. 只不過係救世軍屬下果d. 但已經排到waiting list 了. 我又要搵到近我媽咪度. 所以都好拺擇囉.
又唔係間間學校都有兩歲班. 所以煩上加煩.

Bowiema
你個大仔真係學好多野呀. 我都想佢學鋼琴. 唔知第時佢有冇興趣. 其次都係小提琴.

joyce
係真嫁. 我當初都覺得唔駛咁早. 到而家先知有d人真係早得好誇張嫁. 你要快快睇定先得啦.


子爵府

積分: 12708


274#
發表於 05-4-18 14:29 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

joycetsui,
我果時都有比佢地食, 因為會無甘辛苦, 針口無甘痛, 因為果d退燒藥有止痛作用. 同埋我會雪定"觀"可樂, 然後用毛巾包住佢"碌"下個針口, 等佢舒服d.

kongkong, vin,
學校果d係佢自己鍾意學既, 而且學校要一生一體藝. 另外學小提琴係因為預備第日入中學時有用, 因為學管弦樂係會著數d (鋼琴唔計ga, 其實我target係比佢學大提琴). 英文就係因為學校既唔夠, 所以要出去學d深d既.


大宅

積分: 4231

畀面勳章


275#
發表於 05-4-18 15:23 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Bowiema
點解鋼琴唔計? 你意思係鋼琴唔係管弦樂? 係嗎?


別墅

積分: 875


276#
發表於 05-4-18 15:45 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Bowiema, kongkong, vin,
...我心目中只係想晴晴讀創價幼稚園...其他既我都未諗喎!

我都想晴晴打針果日俾佢食2日退燒水架, ...唔知奶奶俾唔俾呢? 佢成日覺得好多野都唔須要!
Joyce


子爵府

積分: 12708


277#
發表於 05-4-18 16:25 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

joycetsui,
唔緊要, 如果奶奶唔比, 咪用雪咗既"觀"裝野同晴晴"碌"下la......

kongkong,
因為中學比較著重管弦樂, piano只可solo表演and較common, 對校際賽無mud得著. 所以唔count.


侯爵府

積分: 20300


278#
發表於 05-4-18 17:47 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Joyce,

[size=large]Happy Birthday to 晴晴!

Vin,

我o地會自己同囡囡改名, 唔洗交俾佢哋改。

Vin 寫道:

my_tabo,
你都係時候幫女女改定名架喇喎~
老爺奶奶有冇話過啲咩?洗唔洗交俾佢哋改?


男爵府

積分: 5208


279#
發表於 05-4-19 00:51 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

Bowiema 寫道:
joycetsui,
我果時都有比佢地食, 因為會無甘辛苦, 針口無甘痛, 因為果d退燒藥有止痛作用. 同埋我會雪定"觀"可樂, 然後用毛巾包住佢"碌"下個針口, 等佢舒服d.

kongkong, vin,
學校果d係佢自己鍾意學既, 而且學校要一生一體藝. 另外學小提琴係因為預備第日入中學時有用, 因為學管弦樂係會著數d (鋼琴唔計ga, 其實我target係比佢學大提琴). 英文就係因為學校既唔夠, 所以要出去學d深d既.



netnetma就係拉大提琴!

原因都係一樣,佢係讀聖保羅男女!


男爵府

積分: 5208


280#
發表於 05-4-19 00:57 |只看該作者

Re: ◆◇婆婆媽媽一齊走入五顏六色的透明世界◇◆

joycetsui 寫道:

vin,
我梗係記得有枝一歲勁針要打啦~ 星期三呀!
所以呢幾日我都煲左甘蔗羅白粟米水俾晴晴飲, 怕佢打完針會發燒呀!
其實唔係真係勁得咁緊要,麻疹針

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo