Re: *~禽獸....集中營~*^_^'
[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_4.gif[/img][img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_4.gif[/img]
我隻龜龜終於都去咗練"龜息大法"啦,我個女好唔開心,喊到眼都腫埋,我都一樣,好唔開心呀
[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_38.gif[/img][img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_38.gif[/img]
我有明珠一顆,
久被塵勞關鎖,
今朝塵盡光生,
照破山河萬朵。