跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 267


261#
發表於 05-7-18 22:47 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

hi~花子、草子
我終於返唻咯 花子點解妳張大頭相咁似津子ge
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


262#
發表於 05-7-18 22:48 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子

做咩 人喎 :-( 依家我咪上唻搵您哋咯
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


263#
發表於 05-7-18 23:27 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


又真係幾似喎.....個貓樣


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


264#
發表於 05-7-18 23:31 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

good night!咁多位


洋房

積分: 267


265#
發表於 05-7-19 07:57 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

哪~草子

妳唔好話我唔搵妳嘞 依家嚟同妳say morning 唔好再 我喇
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


266#
發表於 05-7-19 08:00 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

咪係...點解用埋津子個貓樣出現呀 只係唔同色 搞到我眼花花tim
花子 寫道:

又真係幾似喎.....個貓樣
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


267#
發表於 05-7-19 14:06 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子:

津子個'貓樣'肥頭得意,可愛好多架 你睇清楚d啦 :mrgreen:


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


268#
發表於 05-7-19 15:18 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

哎也~津子~津子~

撞'大頭'呀,looklook啦!!


洋房

積分: 267


269#
發表於 05-7-19 19:52 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

花子

都唔係吖~咪一樣都係"肥頭得意"....都係敢可愛,無咩分別 所以俾您哋兩個搞到我要特別留神邊個打邊個 :tongue:
珍惜身邊的所有....


洋房

積分: 267


270#
發表於 05-7-19 19:54 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

哎呀~津子好心妳啦 好出吓嚟同花子相認啦....唔認都 吓嘛 問吓花子做咩同妳一個貓樣嘛
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


271#
發表於 05-7-19 20:03 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


哈哈~

今日你地咁早既,我岩岩食完飯啦

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


272#
發表於 05-7-19 20:05 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


ee........轉吓頭唔見咗花子既

栗子~~

你估我想 你既咩,鬼叫你成日都唔見咗人呀,所以我咪 你囉

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


273#
發表於 05-7-19 20:10 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

作c吖妳 得我好過癮呀 妳都係身痕要人.... 吓先得咯
草子~我要走嘞 :-( 遲d返嚟搵您哋啦 :-(
珍惜身邊的所有....


複式洋房

積分: 380


274#
發表於 05-7-19 21:13 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


你地好衰架, :-( :-( 無啦啦入晒黎,無啦啦又唔見晒 :tongue: :tongue:

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


洋房

積分: 267


275#
發表於 05-7-19 23:30 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子~
都唔可以話係無啦啦嘅 起碼我都俾妳 吓,妳咪幾開心咩 我今晚有事要出去嘛!我都唔想架 無計啦~唔去又唔係幾好,唯有去囉 不過我都唔見花子入嚟喎...只係見佢下午入過嚟咋,乜妳今晚見到佢咩
珍惜身邊的所有....


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


276#
發表於 05-7-20 15:23 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子:

我轉左相,你唔會認錯啦


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


277#
發表於 05-7-20 15:25 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

都唔係無啦啦既 :mrgreen: 得閒就入黎,唔得閒就走人囉


複式洋房

積分: 380


278#
發表於 05-7-20 19:27 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_4.gif[/img][img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_4.gif[/img]



我隻龜龜終於都去咗練"龜息大法"啦,我個女好唔開心,喊到眼都腫埋,我都一樣,好唔開心呀

[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_38.gif[/img][img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_38.gif[/img]





我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


279#
發表於 05-7-20 21:45 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我心情好差呀,[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_4.gif[/img]




有無人入黎同我傾吓偈[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_4.gif[/img]




我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


280#
發表於 05-7-21 13:18 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

唔好太傷心啦 :cry: 希望龜龜好好安息 :-| 你會埋葬龜龜在哪裡呀
尋日我想搵d得意相,點知部腦差d俾我玩c左 我個hubby同佢急救左都好似仲係唔多妥,睇黎都難逃剷機一劫 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo