在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7378


261#
發表於 05-5-6 14:33 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,
昨晚阿囝做功課,寫[我有一個好媽媽。], 我問佢你有冇一個好媽媽,佢話少少好啦,問佢點解,佢話我淨係得星期日陪佢,佢想星期六都陪埋佢,送佢同接佢返興趣班。同埋我會嬲人,佢想我好似佢同學個媽咪咁唔會嬲人。
幾hurt呀!:-(
cathy


伯爵府

積分: 17559


262#
發表於 05-5-6 14:41 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo
佢想我好似佢同學個媽咪咁唔會嬲人...................你同佢講係幻覺,逢亞媽係屋企都鬧人ga!


侯爵府

積分: 23932


263#
發表於 05-5-6 14:43 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子都係LOVE DADDY 多D 架 :-( :-(
Cathyneo 寫道:
栗子媽媽,
昨晚阿囝做功課,寫[我有一個好媽媽。], 我問佢你有冇一個好媽媽,佢話少少好啦,問佢點解,佢話我淨係得星期日陪佢,佢想星期六都陪埋佢,送佢同接佢返興趣班。同埋我會嬲人,佢想我好似佢同學個媽咪咁唔會嬲人。
幾hurt呀!:-(
cathy


子爵府

積分: 10930


264#
發表於 05-5-6 15:02 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我GEWINGWING都係親DADDY :tongue:

栗子媽媽 寫道:
栗子都係LOVE DADDY 多D 架 :-( :-( [quote]
Cathyneo 寫道:
栗子媽媽,
昨晚阿囝做功課,寫[我有一個好媽媽。], 我問佢你有冇一個好媽媽,佢話少少好啦,問佢點解,佢話我淨係得星期日陪佢,佢想星期六都陪埋佢,送佢同接佢返興趣班。同埋我會嬲人,佢想我好似佢同學個媽咪咁唔會嬲人。
幾hurt呀!:-(
cathy
[/quote]


大宅

積分: 1725


265#
發表於 05-5-6 15:04 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

絕對同意
wensi 寫道:
Cathyneo
佢想我好似佢同學個媽咪咁唔會嬲人...................你同佢講係幻覺,逢亞媽係屋企都鬧人ga!


子爵府

積分: 10930


266#
發表於 05-5-6 15:58 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

講得有道理哦 好好笑

Emily_bb 寫道:
絕對同意
[quote]
wensi 寫道:
Cathyneo
佢想我好似佢同學個媽咪咁唔會嬲人...................你同佢講係幻覺,逢亞媽係屋企都鬧人ga!
[/quote]


侯爵府

積分: 23932


267#
發表於 05-5-6 16:43 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

WENSI 又催眠小朋友啦
wingcc 寫道:
講得有道理哦 好好笑

[quote]
Emily_bb 寫道:
絕對同意
[quote]
wensi 寫道:
Cathyneo
佢想我好似佢同學個媽咪咁唔會嬲人...................你同佢講係幻覺,逢亞媽係屋企都鬧人ga!
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 7050


268#
發表於 05-5-6 16:53 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽 寫道:
栗子都係LOVE DADDY 多D 架 :-( :-(

啫喱都係
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


洋房

積分: 282


269#
發表於 05-5-6 17:39 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

hello, tsuitung, little-b-popo
:-?


洋房

積分: 282


270#
發表於 05-5-6 17:41 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我囡囡都是啊 :-( :-( ,時時都叫DADDY唔叫媽咪

啫喱媽 寫道:
[quote]
栗子媽媽 寫道:
栗子都係LOVE DADDY 多D 架 :-( :-(

啫喱都係 [/quote]
:-?


伯爵府

積分: 17559


271#
發表於 05-5-6 17:46 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

88


子爵府

積分: 10930


272#
發表於 05-5-6 17:59 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~~
祝各位mami"母親節“快樂


放工啦


洋房

積分: 282


273#
發表於 05-5-6 18:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

:-?


侯爵府

積分: 23932


274#
發表於 05-5-7 12:18 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

今日冇人GE
UP返上來行


男爵府

積分: 7378


275#
發表於 05-5-7 12:58 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,
昨晚開會開到8:00,都冇時間同你地打招呼,剛剛同學生補完課,同你say hello!
而家可以返屋企啦!
bye!
cathy


珍珠宮

積分: 45007


276#
發表於 05-5-7 13:09 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽, 啫喱媽, yy16age,

唔好唔開心啦..

呢個係供求定律, 物以罕為貴, 通常見daddy 嘅時間係少d, 少見多掛, 一見到咪"痴"到實lor [quote]
yy16age 寫道:
我囡囡都是啊 :-( :-( ,時時都叫DADDY唔叫媽咪


珍珠宮

積分: 45007


277#
發表於 05-5-7 13:13 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathy,

Hello! 教書真係辛苦, 希望你得到的樂趣都唔少啦!

*** 祝各位媽咪母親節怏樂, 小朋友身體健康, 聽聽話話, 聽明伶俐 ***


伯爵府

積分: 18456


278#
發表於 05-5-7 14:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我囡囡亦都係呀! :-( :-( :-( 有時都覺得自己做母親好失敗,所以我都會儘量抽多d時間陪囡囡

yy16age 寫道:
我囡囡都是啊 :-( :-( ,時時都叫DADDY唔叫媽咪

[quote]
啫喱媽 寫道:
[quote]
栗子媽媽 寫道:
栗子都係LOVE DADDY 多D 架 :-( :-(

啫喱都係 [/quote][/quote]
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


侯爵府

積分: 23932


279#
發表於 05-5-7 23:44 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

拔我件餅陪個女多d
所以我明既............付出同收穫係成比例既
btw,我成日覺得佢太就栗子,有d縱壞佢............唉,一話佢又嘈架啦
yiu_mimi 寫道:
栗子媽媽, 啫喱媽, yy16age,

唔好唔開心啦..

呢個係供求定律, 物以罕為貴, 通常見daddy 嘅時間係少d, 少見多掛, 一見到咪"痴"到實lor [quote]
yy16age 寫道:
我囡囡都是啊 :-( :-( ,時時都叫DADDY唔叫媽咪


大宅

積分: 1725


280#
發表於 05-5-8 01:20 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

[quote]
栗子媽媽 寫道:
拔我件餅陪個女多d
所以我明既............付出同收穫係成比例既 >>>>>>>>呢句說話係非常正確嘅

btw,我成日覺得佢太就栗子,有d縱壞佢............唉,一話佢又嘈架啦>>>>>>>>>>>>>>唔好為左咁而嘈, 大家都係為左個小朋友好, 坦承咁傾下對兩夫婦同個小朋友都有幫
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo