立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1138
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 12:09 發表 唔該晒的士太太.... 黃體的作用是否用來著床 or keep 著高溫架呢??
原帖由 miumiu2011 於 11-3-8 13:12 發表 chu.c9, mimikwan, 的士太, 我們齊齊努力啊!!! 希望大家都有好消息. 我也有想過之後補飛, 不過dodo會令子宮收縮, (姑娘說不要吃木瓜, 香蕉, 苦瓜, 因為這些令子宮收縮, 不利成孕) 可能會影響之前已放好了的精子, 不 ...
積分: 1367
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 12:24 發表 你驗血報告等咗幾耐先有呀?我尋日抽,唔知星期五有未呢?
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 12:32 發表 你果時係睇乜架?而家通漲嘛!乜都加價!其實政府成日叫人生,但佢地又唔知d人想生又生唔到,我地去做iui/ivf用咗好多錢,排政府又超耐,排到我地d旦都老到受唔到孕啦!政府應該都關注埋呢點嘛!流感針有資助,iui/ivf就無!唉~~~ 咁你養 ...
原帖由 的士太 於 11-3-8 13:50 發表 應該就係有利幫助著床 http://www.fertilityasia.hk/hongkong/pregnancy/Hormonal_Support/Role_of_Hormones.jsp
複式洋房
積分: 242
積分: 4134
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 15:44 發表 我就上星期六抽, 今早姑娘打來報料, 你應該明天有報告啦~~
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 15:50 發表 果時係睇IUI 囉.... 試過6-7次, 都唔得呀... 咪轉醫生囉, 養和貴到飛起.... 見醫生$1,200, 照Ultrasound $600, 冇打針, 冇藥食, 你話貴唔貴喇 話事話啦, 依家政府仲洗乜我地呢班香港人生仔呀, 大陸都已經夠晒皮啦.. ...
男爵府
積分: 5646
原帖由 Dediamond 於 11-3-7 21:30 發表 真羡慕你哋幾個jm可以放精, 我原本都應該係5號放=(
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:32 發表 rabbit2010, 多謝你d料呀 ^^, 希望對我有幫助啦, (通常都唔會做, 因為懶囉), 哈哈
原帖由 scheung123 於 11-3-8 11:41 發表 我巳經做了6次iui, 5次ivf。明天取蛋蛋,09年我的fsh有11.9, 10年有8.5, 今次降至6.1, lining 以前最多8.5至9, 昨天巳有10, 希望今次得啦! 巳戰鬥了2年, 我的生活只有看醫生, 看中醫同針灸。希望今次bingo, 各位加油! ...
原帖由 的士太 於 11-3-8 11:57 發表 塞藥應該係補充黃體
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 20:02 發表 係架要浸到菠蘿蓋?我淨係浸腳掌得唔得架^^"?
積分: 5503
積分: 7135
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 11:11 發表 我都想要,可以pm比我嘛?Thanks!
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:38 發表 我都好想要呀.... 謝謝
原帖由 rabbit2010 於 11-3-8 19:38 發表 係呀! 中醫話越到菠蘿蓋越好, 我就用高身水筒來浸, 大約浸菠蘿蓋底少少, 我每次浸腳都係一面睇電視, 一面浸, 唔覺唔覺, 都浸咗成個鐘.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy