想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1138


261#
發表於 11-3-8 13:50 |只看該作者
應該就係有利幫助著床
http://www.fertilityasia.hk/hongkong/pregnancy/Hormonal_Support/Role_of_Hormones.jsp

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 12:09 發表
唔該晒的士太太.... 黃體的作用是否用來著床 or keep 著高溫架呢??


大宅

積分: 1138


262#
發表於 11-3-8 13:59 |只看該作者
唉, 我昨晚補唔到飛呀, 老公一早瞓咗, 佢今早一早起身問我係咪要交功課, 我同佢講, 重交乜呀, 過晒時啦 ...
之後佢重要話, 咁比咗幾千蚊, 咪睇下醫生係咪真係幫到手囉, 如果因為我哋無補飛就唔得, 咁即係無用喎 .... 比佢激死我喇

miumiu2011,
妳啲姑娘真好, 提妳咁多嘢, 多謝分享


原帖由 miumiu2011 於 11-3-8 13:12 發表
chu.c9, mimikwan, 的士太,
我們齊齊努力啊!!!
希望大家都有好消息.

我也有想過之後補飛,
不過dodo會令子宮收縮,
(姑娘說不要吃木瓜, 香蕉, 苦瓜,
因為這些令子宮收縮, 不利成孕)
可能會影響之前已放好了的精子,
不 ...


大宅

積分: 1367


263#
發表於 11-3-8 15:44 |只看該作者
我就上星期六抽, 今早姑娘打來報料, 你應該明天有報告啦~~
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 12:24 發表
你驗血報告等咗幾耐先有呀?我尋日抽,唔知星期五有未呢?

[ 本帖最後由 kitty2011 於 11-3-8 15:57 編輯 ]


大宅

積分: 1367


264#
發表於 11-3-8 15:50 |只看該作者
果時係睇IUI 囉.... 試過6-7次, 都唔得呀... 咪轉醫生囉, 養和貴到飛起.... 見醫生$1,200, 照Ultrasound $600, 冇打針, 冇藥食, 你話貴唔貴喇

話事話啦, 依家政府仲洗乜我地呢班香港人生仔呀, 大陸都已經夠晒皮啦....
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 12:32 發表
你果時係睇乜架?而家通漲嘛!乜都加價!其實政府成日叫人生,但佢地又唔知d人想生又生唔到,我地去做iui/ivf用咗好多錢,排政府又超耐,排到我地d旦都老到受唔到孕啦!政府應該都關注埋呢點嘛!流感針有資助,iui/ivf就無!唉~~~

咁你養 ...


大宅

積分: 1367


265#
發表於 11-3-8 15:55 |只看該作者
thanks.... 的士太
原帖由 的士太 於 11-3-8 13:50 發表
應該就係有利幫助著床
http://www.fertilityasia.hk/hongkong/pregnancy/Hormonal_Support/Role_of_Hormones.jsp


複式洋房

積分: 242


266#
發表於 11-3-8 15:57 |只看該作者
rabbit2010

多謝你鼓勵,
大家都加油啊!


大宅

積分: 4134


267#
發表於 11-3-8 19:03 |只看該作者
但我估姑娘唔會打比我,佢應該星期五返去覆診等醫生同我講!

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 15:44 發表
我就上星期六抽, 今早姑娘打來報料, 你應該明天有報告啦~~


大宅

積分: 4134


268#
發表於 11-3-8 19:07 |只看該作者
試咗6-7次?你本身有無乜嘢特別問題架?但你驗血報告又無事喎!但醫生有無叫你試ivf?

咁又係呀!我地香港醫院嘅產房都係提供比大陸人啫!

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 15:50 發表
果時係睇IUI 囉.... 試過6-7次, 都唔得呀... 咪轉醫生囉, 養和貴到飛起.... 見醫生$1,200, 照Ultrasound $600, 冇打針, 冇藥食, 你話貴唔貴喇

話事話啦, 依家政府仲洗乜我地呢班香港人生仔呀, 大陸都已經夠晒皮啦.. ...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


269#
發表於 11-3-8 19:22 |只看該作者
原帖由 Dediamond 於 11-3-7 21:30 發表
真羡慕你哋幾個jm可以放精, 我原本都應該係5號放=(




唔緊要! 有我陪你. 我哋一定要比D耐性, 加油呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


270#
發表於 11-3-8 19:24 |只看該作者
原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:32 發表
rabbit2010,

多謝你d料呀 ^^, 希望對我有幫助啦, (通常都唔會做, 因為懶囉), 哈哈


唔洗客氣, 咪當知多樣野law!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


271#
發表於 11-3-8 19:29 |只看該作者
原帖由 scheung123 於 11-3-8 11:41 發表
我巳經做了6次iui, 5次ivf。明天取蛋蛋,09年我的fsh有11.9, 10年有8.5, 今次降至6.1, lining 以前最多8.5至9, 昨天巳有10, 希望今次得啦! 巳戰鬥了2年, 我的生活只有看醫生, 看中醫同針灸。希望今次bingo, 各位加油! ...


你好叻呀! 比我唔知可唔可以咁有毅力.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


272#
發表於 11-3-8 19:31 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-8 11:57 發表
塞藥應該係補充黃體



咁塞咗藥之後會唔會唔舒服架?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


273#
發表於 11-3-8 19:38 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-3-7 20:02 發表
係架要浸到菠蘿蓋?我淨係浸腳掌得唔得架^^"?


係呀! 中醫話越到菠蘿蓋越好, 我就用高身水筒來浸, 大約浸菠蘿蓋底少少, 我每次浸腳都係一面睇電視, 一面浸, 唔覺唔覺, 都浸咗成個鐘.


男爵府

積分: 5503


274#
發表於 11-3-8 20:07 |只看該作者

回覆 12# 的士太 的文章

咁可能iui時已經遊咗入去...唔使補飛lu...哈哈


男爵府

積分: 5503


275#
發表於 11-3-8 20:08 |只看該作者

回覆 11# kitty2011 的文章

既然係咁...點解你唔試下ivf呢...你咁多次都有10萬8萬. 而ivf的成功率大過iui好多.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


276#
發表於 11-3-8 20:09 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 11-3-8 11:11 發表
我都想要,可以pm比我嘛?Thanks!

原帖由 kitty2011 於 11-3-8 09:38 發表
我都好想要呀.... 謝謝

Send 左畀你地參考啦, pls check~


男爵府

積分: 5503


277#
發表於 11-3-8 20:10 |只看該作者

回覆 3# rabbit2010 的文章

我每次只浸4個字左右咋. 應該夠呱...浸完成身熱辣辣,之後上床覺覺豬


男爵府

積分: 5503


278#
發表於 11-3-8 20:11 |只看該作者
哇.我呢個下晝好多分泌呀..唔知係塞藥的原因定係真係多分泌.下面好濕呀.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


279#
發表於 11-3-8 20:12 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-8 13:12 發表
chu.c9, mimikwan, 的士太,
我們齊齊努力啊!!!
希望大家都有好消息.

我也有想過之後補飛,
不過dodo會令子宮收縮,
(姑娘說不要吃木瓜, 香蕉, 苦瓜,
因為這些令子宮收縮, 不利成孕)
可能會影響之前已放好了的精子,
不 ...

@@ 乜係架?? 我睇果間診所醫生同姑娘都冇講 >.<
我淨係知木瓜同苦瓜係涼野, 都唔知香蕉都唔食得, 好彩你提我地咋


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


280#
發表於 11-3-8 20:16 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-3-8 19:38 發表
係呀! 中醫話越到菠蘿蓋越好, 我就用高身水筒來浸, 大約浸菠蘿蓋底少少, 我每次浸腳都係一面睇電視, 一面浸, 唔覺唔覺, 都浸咗成個鐘.


我發覺我屋企冇高身o既筒添, 尋晚都只係用手抹d薑水整個菠蘿蓋咋, 不過整完都覺得興興地, 希望都有少少效啦 ^^"

嘩你浸成個鐘架? 我浸一陣架咋, 因為又唔想畀屋企人知, 係煲完薑水lee響廁所浸咋 XD

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo