想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1951


261#
發表於 11-7-31 22:06 |只看該作者

引用:吓!你飲茶呀?唔好飲茶或咖啡wor~對個b唔

原帖由 Babybaby2011 於 11-07-31 發表
吓!你飲茶呀?唔好飲茶或咖啡wor~對個b唔好傢!小心飲食好啲,因為你上次又嘔~忍吓啦! 多啲休息早啲訓:wa ...
我都想早啲瞓,但呢兩日瞓得唔好,衣家胃痛加肚痛,瞓低痛多啲。
以後都唔敢為食了




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


262#
發表於 11-7-31 22:21 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-31 22:06
我都想早啲瞓,但呢兩日瞓得唔好,衣家胃痛加肚痛,瞓低痛多啲。
以後都唔敢為食了



...

我本身有開胃痛. 你咁樣唔得喎! 你會越瞓越痛架! 結果成晚都瞓唔到都仲好痛. 如果你再痛, 快D好去睇醫生啦! 我怕你係胃抽筋. 我胃抽筋都係咁既病徵. 睇醫生時一定要同醫生講你做咗IVF. 因為胃抽筋既藥唔適合孕婦食.


大宅

積分: 1951


263#
發表於 11-7-31 22:46 |只看該作者

回覆:rabbit2010 的帖子

多謝你啊,我打咗電話去仁安,姑娘再幫我打去問阿董,覆返我呢啲症狀唔關ivf事,叫我如果真係好唔舒服就返去睇急症。可能我下午食得太酸所以腸胃痛。我間中食某幾樣嘢會腸胃痛就係咁痛法,痛五六個鍾先自己好返。經過今日,會小心小心再小心!好似好緊啲啦。




大宅

積分: 4432


264#
發表於 11-7-31 22:54 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

如果你聽日都仲痛,打電話返去仁安RMC好啲,睇吓佢哋有冇藥比你同教你點做啦,好似佢哋跟開你個case會好啲~~~ 放鬆心情飲杯熱奶(如果你腸胃可以飲奶的話)然後休息,我而家改變哂我嘅飲食習慣,多vegetable and fruit, 多吃蛋白質嘅食物,飲鮮奶~~~希望身體會好啲





大宅

積分: 4432


265#
發表於 11-7-31 22:54 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

如果你聽日都仲痛,打電話返去仁安RMC好啲,睇吓佢哋有冇藥比你同教你點做啦,好似佢哋跟開你個case會好啲~~~ 放鬆心情飲杯熱奶(如果你腸胃可以飲奶的話)然後休息,我而家改變哂我嘅飲食習慣,多vegetable and fruit, 多吃蛋白質嘅食物,飲鮮奶~~~希望身體會好啲




大宅

積分: 1951


266#
發表於 11-7-31 23:20 |只看該作者

回覆:Babybaby2011 的帖子

多謝九點幾飲咗熱奶,衣家好咗好多。我衰唔飲白水和任何飲品汽水和凍飲,但每朝一杯蒸餾咖啡和每日以茶代水,平時晚餐也飲紅酒和清酒,也經常飲啤酒,不過適量。我都諗證實中咗就停咖啡,茶就好難。
終於好咗八成了,天日不用去睇醫生了。




大宅

積分: 1951


267#
發表於 11-7-31 23:22 |只看該作者

引用:如果你聽日都仲痛,打電話返去仁安RMC好啲

原帖由 Babybaby2011 於 11-07-31 發表
如果你聽日都仲痛,打電話返去仁安RMC好啲,睇吓佢哋有冇藥比你同教你點做啦,好似佢哋跟開你個case會好啲~ ...
多謝你啊,好咗好多了,可以去翻底休息了。早抖啦




大宅

積分: 4432


268#
發表於 11-8-1 09:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babybaby2011+於+11-07-31+發

原帖由 macy2002 於 11-07-31 發表
多謝你啊,好咗好多了,可以去翻底休息了。早抖啦
今日起身仲有冇唔舒服呀?多休息啦!仲有3日,你就知道result la~~~ relax relax




大宅

積分: 1951


269#
發表於 11-8-1 11:46 |只看該作者
回覆 Babybaby2011 的帖子

早上啊昨晚十一點半完全好返啦。多謝你關心啊。我唔知算唔算係胃抽筋,但我如果吃田螺和任何螺類海鮮就會咁樣痛,痛五六個鍾。雖然我平時除咗螺類其他嘢都百無禁忌,我諗現在身體係非常時期,可能係午餐吃咗甜酸骨炒麪導至。今日好好啦,完全沒事。好期待放榜,希望有好消息帶俾大家。


大宅

積分: 4432


270#
發表於 11-8-1 12:22 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

咁就好啦!今個cycle有冇啲乜唔同呀?無唔舒服就訓吓食吓等開彩啦!你有冇唸過自己偷步驗咗先?我每次都無同屋企講,費時佢哋失望啦!我都知啲親朋戚友個個都等我嘅好消息,可惜仲未有呀!




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


271#
發表於 11-8-1 13:00 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-1 11:46
回覆 Babybaby2011 的帖子

早上啊昨晚十一點半完全好返啦。多謝你關心啊。我唔知算唔算係胃抽筋 ...
咁就好啦! 呢段時間真係要小心呀! 我嗰胃係非常敏感, 每憑重油, 糯米, 辣椒等等, 呢D嘢唔食胃藥, 我一定胃抽筋, 但你呢段時間唔可以食咁多藥. 所以真係要小心D呀!

你呢幾日食多D清淡既嘢, 唔好加重個胃既負擔.



男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


272#
發表於 11-8-1 13:03 |只看該作者

今早終於放精, 過程好順利, 老公丁丁比上次好咗, 終於鬆咗一口氣. 宜家就要靠自己啦!

今次無比塞藥我, 淨係比安胎針. 咁都好, 唔洗咁麻煩!


大宅

積分: 1951


273#
發表於 11-8-1 13:13 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

多謝。我會聽你哋話乖乖哋戒下口啦。
我成日覺得女人好得意,身體在生咗bb后有啲人會有變化。我以前未有bb時任何嘢都食得,從來唔會胃痛或唔舒服,好中意食東方螺和聖子各種海鮮,但自從十幾年前駝咗b開始,有部份海鮮吃咗就會腸胃痛,例如聖子和螺類,吃一啖都痛,但吃魚蝦蟹蠔等等全部沒事,吃幾多都得。
昨日胃痛我諗也是身體機能變咗對酸味食物敏感所至,希望係中咗啦。


大宅

積分: 1951


274#
發表於 11-8-1 13:15 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-1 13:03
今早終於放精, 過程好順利, 老公丁丁比上次好咗, 終於鬆咗一口氣. 宜家就要靠自己啦!

今次無比塞藥我, 淨 ...

祝你一切順利!


大宅

積分: 1951


275#
發表於 11-8-1 13:24 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-1 12:22
咁就好啦!今個cycle有冇啲乜唔同呀?無唔舒服就訓吓食吓等開彩啦!你有冇唸過自己偷步驗咗先?我每 ...

haha, 我day 9忍唔住偷步驗咗,但唔中哦,阿q精神啲,洗咗自己腦話我無驗過,仲太早驗唔到,跟住當無事發生,繼續扮累,咁可以唔做好多嘢我淨係我兩公婆、我媽咪知,前兩日忍唔住同我細佬講咗做緊,其他人都唔想俾人知了。都好希望快啲有,等老爺同奶奶開心下!


大宅

積分: 1951


276#
發表於 11-8-1 13:35 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-1 12:22
咁就好啦!今個cycle有冇啲乜唔同呀?無唔舒服就訓吓食吓等開彩啦!你有冇唸過自己偷步驗咗先?我每 ...

嗯,呢個CYCLE感覺係唔同少少,心情好輕鬆,可能一開始預咗會失敗沒壓大,但生理上比起前兩次,有少少中咗的希望,因為前兩次個胸到第九日開始唔點谷痛了,但呢次到今日都仲有谷痛的感覺。

好奇怪,第一次放胎后好夜尿次數中咗啲,其他沒任何唔舒服,但好中意食酸嘢,日日吃好多枇杷,到咗day8左右突然就變咗唔想食同胸唔谷胸;
第二次沒乜事,也沒食特別嘢都好小心,但放胎的第四日腰酸背痛成晚沒得瞓,第六日一早醒咗就昏到嘔咗一日,day 7個胸開始沒咁谷,再一日就唔谷;
呢次到今日除咗昨晚腸胃痛咗六個鍾,其他都沒問題,但個胸仍有谷,我覺得或者有機會,再等多兩日先,反正都預咗失敗要重來的,如果中咗會更欣喜。


男爵府

積分: 7674


277#
發表於 11-8-1 14:34 |只看該作者
macy2002 發表於 11-7-31 23:20
多謝九點幾飲咗熱奶,衣家好咗好多。我衰唔飲白水和任何飲品汽水和凍飲,但每朝一杯蒸餾咖啡和每日以茶代 ...

開始做iui 已經介晒咖啡奶茶...好辛苦, 又想飲


大宅

積分: 1951


278#
發表於 11-8-1 15:00 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-1 14:34
開始做iui 已經介晒咖啡奶茶...好辛苦, 又想飲

係啊,我上兩次戒到好清,但真係真係非常辛苦,所以呢次我都心大心細係咪係戒呢?我老公就話算啦,見你上次咁辛苦,飲淡啲得啦


男爵府

積分: 7674


279#
發表於 11-8-1 15:07 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-1 15:00
係啊,我上兩次戒到好清,但真係真係非常辛苦,所以呢次我都心大心細係咪係戒呢?我老公就話算啦,見你上 ...

係咁2 呷左一啖ja =.= 怕左d caffeine


大宅

積分: 1951


280#
發表於 11-8-1 15:15 |只看該作者
酒和煙唔好掂,一兩啖茶和咖啡ok啦。我到呢刻都每日早餐一杯咖啡一杯茶,不過我都二幾年習慣,覺得身體慣咗,沒呢兩樣嘢好似道姑咁不停"呵呵~~~"咁先慘

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo