想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


261#
發表於 11-8-22 16:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 14:41
我發夢唔係見到bb,係唔停手的餵奶,換片加家務,見到你地都有d嚇到怕怕。 ...

唔好驚住
你有朋友做陪月, 應該唔會呢咁hea~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


262#
發表於 11-8-22 16:55 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 14:44
你見到就好搞笑,如果kiki 99買比叮叮,kiki就笑唔出啦!

我掉咗佢都似~


侯爵府

積分: 21177


263#
發表於 11-8-22 16:57 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 16:51
欖球式好難架!!
尤其係BB越嚟越大, 好重, 好難夾喺加拿大下面
瞓喺度我都試過, 不過我同佢都好似唔係好c服 ...

我都唔識架,有理論無實踐,還是你地經驗豐富!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


264#
發表於 11-8-22 16:57 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 14:51
你叫佢比錢養埋你一家,等你唔使返工,可以日日餐餐都埋身餵!

佢先唔想我埋身呀!
餵奶粉唔使靠我丫嘛!


侯爵府

積分: 21177


265#
發表於 11-8-22 16:58 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 16:52
唔好驚住
你有朋友做陪月, 應該唔會呢咁hea~

陪月都會走架!最後都係靠自己!到時希望能夠發揮我既小宇宙。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


266#
發表於 11-8-22 16:59 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 14:56
咁你99開心番啦,其實我自己都唔會係咁影,你99真誇張

我都冇咁影
尋日諗諗吓, 都有好多日冇幫叮叮影相
就算影, 我哋都係影幾張就算
只在乎記錄吓佢唔同階段既樣有咩唔同 & 作為成長回憶
咁回憶當然包括笑同喊, 開心同扭計, 點會一定要影到笑先收手呢!?


侯爵府

積分: 21177


267#
發表於 11-8-22 16:59 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 16:55
我掉咗佢都似~

99會幫叮叮著住黎影幾千張相,show比所有人睇。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


268#
發表於 11-8-22 17:01 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 15:35
但係佢地唔知囉,係咁大聲叫佢望鏡頭,有時咁橋望鏡頭,又大大聲話望喇望喇,快啲影相,唔嚇死佢地就奇囉:n ...

大大聲話望喇望喇,快啲影相 <-- 係呀! 尋日99又係咁呼喝62


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


269#
發表於 11-8-22 17:02 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 15:38
佔有慾好強。但好奇怪,唔同你爭老公!你老公係媽媽心中已經失寵。 ...

仔 -- 佢有兩個, 多一個唔多, 少一個唔少
孫 -- 暫時只有一個, 仲要係男家家族第一粒孫


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


270#
發表於 11-8-22 17:03 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-22 15:46
Kiki:

我見到你99咁...搞到我都好驚

你個情況會好d
因為你同99一向都冇兩句


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


271#
發表於 11-8-22 17:04 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 16:01
過左龍…………….
,仲要唔修飾,講到出口黎爭寵!

可能興奮得滯, 講咗出口都唔知


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


272#
發表於 11-8-22 17:06 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-22 16:33
又妒忌公公婆婆
又妒忌KiKi

係呀! 尋日又問公公婆婆有冇嚟
又問叮叮有冇對公公笑~

之前叮叮唔跟我, 我唔開心; 到e+總算守得雲開, 起碼抱佢唔喊
但係又被人妒忌~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


273#
發表於 11-8-22 17:07 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 16:38
近排我99又出現lah wow!仲話返鄉下幫我搵薑,問煲薑醋果d點wow!都就生得lah,當然搞掂曬啦! ...

e+先諗煲薑!?? 遲唔遲d呀?


侯爵府

積分: 21177


274#
發表於 11-8-22 17:08 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 17:03
你個情況會好d
因為你同99一向都冇兩句

咁你依加同99有咩好講?有咩話題黎傾?使唔使扮野entertain佢?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


275#
發表於 11-8-22 17:09 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 16:41
越黎越誇張!真係人生再尋得樂趣,有孫萬事足!!我最怕佢遲d退休唔做,果時就仲多野。:si ...

佢之前成日同我工人講, 佢做到退休就湊叮叮
我一早同工人講咗, 我唔會俾佢湊
我唔怕工人做二五仔, 幫我講埋仲好, 唔使我自己講
我大條道理喺手, "99湊, 住都咁遠, 邊個教功課呀!?"


侯爵府

積分: 21177


276#
發表於 11-8-22 17:10 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 17:07
e+先諗煲薑!?? 遲唔遲d呀?

隨便問下都好,好過失曬蹤!:;pppp:


我無期望,所以無失望!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


277#
發表於 11-8-22 17:11 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 16:58
陪月都會走架!最後都係靠自己!到時希望能夠發揮我既小宇宙。

ok既~
你睇二少奶幾勁, 都係自己一個湊b豬


伯爵府

積分: 17022


278#
發表於 11-8-22 17:12 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 17:06
係呀! 尋日又問公公婆婆有冇嚟
又問叮叮有冇對公公笑~

佢妒忌心真係太重啦


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


279#
發表於 11-8-22 17:12 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 16:59
99會幫叮叮著住黎影幾千張相,show比所有人睇。

我朋友個case仲經典
佢幫個仔著 "i love mama"
佢99話 "唔係媽媽, 係嫲嫲先啱~"


侯爵府

積分: 21177


280#
發表於 11-8-22 17:13 |只看該作者
本帖最後由 悅同 於 11-8-22 17:13 編輯
KiKiWitch 發表於 11-8-22 17:09
佢之前成日同我工人講, 佢做到退休就湊叮叮
我一早同工人講咗, 我唔會俾佢湊
我唔怕工人做二五仔, 幫我講 ...

使咩用做功課黎做道理,做呀媽鍾意邊個湊咪邊個湊。連少少話事權都無咩??99再係咁落去,遲早關係爆煲!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo