想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30303


261#
發表於 11-9-1 10:49 |只看該作者

引用:又麻煩你地幫幫睇,咁係幾多%?+ +

原帖由 littlezoo 於 11-09-01 發表
又麻煩你地幫幫睇,咁係幾多%?
40%




男爵府

積分: 6375


262#
發表於 11-9-1 10:50 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我會用笑哈哈再confirm




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


263#
發表於 11-9-1 10:53 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 10:41
你有冇笑哈哈,我覺得都幾深

我冇呀
但我就咁睇真係明顯深左
到底咩事?!
又應該排左架喇喎


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


264#
發表於 11-9-1 10:55 |只看該作者
今晚回家再check!
再深就真係要落街買哈哈笑?!
哈哈笑洗唔洗10am-8pm限時check架?
又洗唔洗2 hrs唔飲水?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


265#
發表於 11-9-1 11:09 |只看該作者

引用:今晚回家再check!再深就真係要落街買哈哈笑

原帖由 littlezoo 於 11-09-01 發表
今晚回家再check!
再深就真係要落街買哈哈笑?!
哈哈笑洗唔洗10am-8pm限時check架?
我岩岩check red d, 同之前一樣,我係今晨起身排走晨尿,繼續上床訓,冇飲水,起身就check!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


266#
發表於 11-9-1 11:13 |只看該作者

引用:今晚回家再check!再深就真係要落街買哈哈笑

原帖由 littlezoo 於 11-09-01 發表
今晚回家再check!
再深就真係要落街買哈哈笑?!
哈哈笑洗唔洗10am-8pm限時check架?
我就咁嘅,紅d好似深線,d vv唔倒,用笑哈哈check.... 但如果紅d淺線,咁可以慳返




男爵府

積分: 6375


267#
發表於 11-9-1 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-01+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
我岩岩check red d, 同之前一樣,我係今晨起身排走晨尿,繼續上床訓,冇飲水,起身就check!



...
有冇量體溫




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


268#
發表於 11-9-1 11:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-01+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
有冇量體溫
我左右耳都度架!
頭先vv抹到好多分泌,蛋清可拉絲,拉得比之前長
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


269#
發表於 11-9-1 11:31 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 11:13
我就咁嘅,紅d好似深線,d vv唔倒,用笑哈哈check.... 但如果紅d淺線,咁可以慳返



...

都唔知咩事
驗笑哈哈好貴呀


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


270#
發表於 11-9-1 11:35 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+11:13+我就

原帖由 littlezoo 於 11-09-01 發表
都唔知咩事
驗笑哈哈好貴呀
Double confirm就dodo多次,除返都係3x蚊(promotional price at Watson), 你見紅d深色先用之嘛!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


271#
發表於 11-9-1 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-01+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
我左右耳都度架!
頭先vv抹到好多分泌,蛋清可拉絲,拉得比之前長
我睇唔倒個表,咁你有冇升溫,我所知係升溫3日係高過之前6日,嗰3日就排卵期,低溫嗰日排卵日




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


272#
發表於 11-9-1 11:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-01+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
我睇唔倒個表,咁你有冇升溫,我所知係升溫3日係高過之前6日,嗰3日就排卵期,低溫嗰日排卵日



...
呢幾日都差唔多:

Day14:98/97.4
Day15:97.6/97.4
Day16:98/97.6
Day17:97.9/97.9
Day18:97.6/97.1



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3315


273#
發表於 11-9-1 12:42 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-1 09:48
升左喇!好奇怪!我係咪有病
你今日排後幾多日呀?


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


274#
發表於 11-9-1 12:56 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-1 12:42
你今日排後幾多日呀?

我估就排後3日囉
我都唔知
好煩!又冇見過深粗
試過day15體溫跌左,之後升番囉~
但又唔係話升到好高
依家紅f又深過之前咁多日
咩料呀?!!!


大宅

積分: 3315


275#
發表於 11-9-1 13:50 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-9-1 13:51 編輯
littlezoo 發表於 11-9-1 12:56
我估就排後3日囉
我都唔知
好煩!又冇見過深粗

其實你係唔係未排呀? 咁你今日體溫點呀?


男爵府

積分: 6375


276#
發表於 11-9-1 14:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-01+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
呢幾日都差唔多:

Day14:98/97.4
我識睇你d溫度




男爵府

積分: 6375


277#
發表於 11-9-1 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-01+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
我識睇你d溫度
Sorry, 唔識睇




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


278#
發表於 11-9-1 14:24 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 14:12
Sorry, 唔識睇
唔好意思冇講清楚
因為我用耳探架
左右耳都有探
第一個數係左耳、第二個數係右耳
得一個數即係左右耳一樣溫度
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


279#
發表於 11-9-1 14:26 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+14:12+Sorr

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
唔好意思冇講清楚
因為我用耳探架
左右耳都有探
但90幾度.... 我唔識轉




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


280#
發表於 11-9-1 14:45 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 14:26
但90幾度.... 我唔識轉

http://www.ied.edu.hk/has/phys/units/convert/temp.htm

華氏 98 度 = 攝氏 36.66666666666674 度
華氏 97.7 度 = 攝氏 36.5 度
華氏 97.6 度 = 攝氏 36.44444444444446 度
華氏 97.4 度 = 攝氏 36.33333333333337 度
華氏 97.1 度 = 攝氏 36.166666666666686 度

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo