想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


261#
發表於 11-9-20 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


262#
發表於 11-9-20 16:34 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我而家好驚希望愈大失望愈大~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


263#
發表於 11-9-20 16:36 |只看該作者
我都想中吖~不過老公唔係咁想要~爭扎中

好吖~但要係邊交收吖?


禁止訪問

積分: 5376


264#
發表於 11-9-20 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


265#
發表於 11-9-20 16:36 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

edith_ricky~ 你之前check紅d都有線,應該係有機!


禁止訪問

積分: 5376


266#
發表於 11-9-20 16:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


267#
發表於 11-9-20 16:42 |只看該作者
佢覺得自己仲細唔想俾小朋友lock住~但我今年三十一了~而家仲唔生就會同bb好大代溝


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


268#
發表於 11-9-20 16:43 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-20 16:36
我都想中吖~不過老公唔係咁想要~爭扎中

好吖~但要係邊交收吖?

我c6之前都冇諗過生咖,我不斷同佢講我要b我要b,咁佢就屈服喇哈哈~!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


269#
發表於 11-9-20 16:44 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

你有多早d講嘛!我今日o係雅苦約左一個今晚交收,不過我都係買少少試下咋!我一直都係用棒棒check排egg,因為ee診所好多唔使$$,不過見你地用紅d好似快dcheck到,所以心思思想買唻試下,今日d28,聽朝玩下先....


禁止訪問

積分: 5376


270#
發表於 11-9-20 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


271#
發表於 11-9-20 16:46 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-20 16:36
回覆 edith_ricky 的帖子

我都驚架, 所以咪理智上叫自己唔好比咁大希望自己, 到時都唔會咁唔開心, 不過我 ...

係呀,我而家唯有諗咁快bingo有d咩唔好處...分散下...~
大家齊加油加油加油~!!!


禁止訪問

積分: 5376


272#
發表於 11-9-20 16:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


273#
發表於 11-9-20 16:48 |只看該作者
Ricky~我都成曰話要bb~佢都有時心軟呢
Rabdotrab~佢一一時時配合囉激死我


禁止訪問

積分: 5376


274#
發表於 11-9-20 16:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


275#
發表於 11-9-20 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


276#
發表於 11-9-20 16:52 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-20 16:36
回覆 edith_ricky 的帖子

edith_ricky~ 你之前check紅d都有線,應該係有機!

我今日d29,但條綠d都淺到睇唔倒咁濟...~
話事話,頭先vv果陣有好少好少白白地既野~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


277#
發表於 11-9-20 17:08 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-20 16:52
我今日d29,但條綠d都淺到睇唔倒咁濟...~
話事話,頭先vv果陣有好少好少白白地既野~
...
我遲你一日,等我聽朝都紅d下先!

其實平時都會有正常分泌,唔係深黃冇痕冇痛都應該冇事既!你兩樣都有線真係好有機呀!你打算幾時用棒棒?


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


278#
發表於 11-9-20 17:10 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-20 16:49
回覆 currymama 的帖子

係啊..之前響呢樹買多左嘛....你仲要唔要啊??
我買左驗孕既玩下,$18有20條,如果需要再問你丫!thank you!


禁止訪問

積分: 5376


279#
發表於 11-9-20 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


280#
發表於 11-9-20 17:16 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-20 17:14
回覆 currymama 的帖子

好啊, 你想要隨時問我, 平些讓比你又點話, 嘻嘻~~
多謝你先!我依家好緊張,聽朝試完唔知咩結果呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo