想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


261#
發表於 11-9-27 11:45 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-27 11:34
你地又點呀? 昨晚食哂荷爾蒙藥, 醫生話會2個星期內來經, 日日都要等它來, 真辛苦. ...

過去829day1傾呀...bb_pig已等多個cycle,我仍等待中....不過無機喇!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


262#
發表於 11-9-27 12:58 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我無機la
chanyeung, 未必架,我見有d bingo左 ge jm, 都係遲幾日先會check到
一日未黎m,一日都未輸!!!


大宅

積分: 4617


263#
發表於 11-9-27 13:20 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 12:58
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我無機la

希望如此...昨晚C6問我"d耶嚟未"我一句得佢"29跑先嚟"然後佢話"妳又知?"
我心諗:我對M小姐重耐過對你喇!!!!懶心急....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


264#
發表於 11-9-27 13:40 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈...對m小姐仲耐過佢對,又岩wo!!!!!
我尋晚同c6講我有少少流啡..佢都好似唔相信係m小姐..叫我睇多幾日先..


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo