想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


261#
發表於 11-9-28 19:27 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

你有無量體溫 超過37都大機會中架




大宅

積分: 4617


262#
發表於 11-9-28 19:27 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-28 19:17
我都要食飯,睇下返黎又過幾多版先

C U LATER~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


263#
發表於 11-9-28 19:28 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 19:25
我呢到無落雨wor...而且我開咗冷氣都係咁熱....唔知係唔係同妳哋傾得開心得制 ...

哈哈...KOWLOON落緊呀..唔大但好大風...
我都好熱...唔關溫度事..係個身入面熱出黎...


大宅

積分: 4617


264#
發表於 11-9-28 19:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:27
你有無量體溫 超過37都大機會中架

無呀....其實想嚟M會唔會咁熱呀???咀咒吓自己sin~~~

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


265#
發表於 11-9-28 19:29 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:27
你有無量體溫 超過37都大機會中架

你講朝早37?


大宅

積分: 4617


266#
發表於 11-9-28 19:30 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 19:26
噢又無機會了

無咩機會???過版過得好快,,,,打完一個又去咗另一版喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


267#
發表於 11-9-28 19:30 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 19:27
今晚食咩餸呀.....
蒸排骨同灼菜, 超簡單...可以叫老公攪掂~~~
bb_pig_bb...你返到屋企未?


大宅

積分: 4617


268#
發表於 11-9-28 19:33 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 19:28
哈哈...KOWLOON落緊呀..唔大但好大風...
我都好熱...唔關溫度事..係個身入面熱出黎...

same~~~我都係由個身入面發出嚟一陣陣,,,發發吓又出汗....現在左腳有少少抽筋...但今日check唔到呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


269#
發表於 11-9-28 19:34 |只看該作者
bb_pig應該見E生喇....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


270#
發表於 11-9-28 19:35 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 19:30
蒸排骨同灼菜, 超簡單...可以叫老公攪掂~~~
bb_pig_bb...你返到屋企未?

我又食等我呀,,,,,嚟緊喇~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


271#
發表於 11-9-28 19:35 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 19:33
same~~~我都係由個身入面發出嚟一陣陣,,,發發吓又出汗....現在左腳有少少抽筋...但今日check唔到呀!!! ...
但有時又發冷架喎..好鬼怪
我都未CHECK得住..你今日CHECK左..不如等多一兩日先啦...
好緊張呢...


大宅

積分: 4617


272#
發表於 11-9-28 19:37 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 19:35
但有時又發冷架喎..好鬼怪
我都未CHECK得住..你今日CHECK左..不如等多一兩日先啦...
好緊張呢...
唉~~打定輸數喇!!!因有d似M come 呢...但我無發冷呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


273#
發表於 11-9-28 19:39 |只看該作者
食飯先...一陣再見..


大宅

積分: 4051


274#
發表於 11-9-28 19:41 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-28 19:37
唉~~打定輸數喇!!!因有d似M come 呢...但我無發冷呀

因為我先DAY25..所以都唔知係咩感覺...哈哈..
有人話有M COME FEEL但無M到..都係有左既表現..
一日未黎..一日仲有機會...


大宅

積分: 4617


275#
發表於 11-9-28 19:42 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-28 19:39
食飯先...一陣再見..

C U LATER~~ME2 喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


276#
發表於 11-9-28 19:44 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

吹水吹到我電話都無電




大宅

積分: 4051


277#
發表於 11-9-28 20:03 |只看該作者
食飽了..好鬼熱呀...


禁止訪問

積分: 5607


278#
發表於 11-9-28 20:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


279#
發表於 11-9-28 20:06 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

我番黎喇 驗左無中 醫生話子宮收縮都有咁既情況




大宅

積分: 4051


280#
發表於 11-9-28 20:07 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-28 20:04
我之前有左未CHECK時,都係覺得好熱但又唔係發燒~~
但係幾時開始有呢D感覺架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo