自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


261#
發表於 12-6-6 18:36 |只看該作者
回覆 drizzle 的帖子

:;pppp::;pppp:


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


262#
發表於 12-6-7 12:18 |只看該作者
回覆 jessie814 的帖子

.............


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


263#
發表於 12-6-7 16:11 |只看該作者
回覆 louis_em 的帖子


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


264#
發表於 12-6-7 16:20 |只看該作者
回覆 coffeejoeybb 的帖子



翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


265#
發表於 12-6-17 04:56 |只看該作者
DoDoSo 發表於 12-6-6 16:42
我細個時比阿爸阿媽打到飛起呀, 試過比老豆打到要入院聯針添.
現在我都有打女, 打pat pat 及手囉. ...


子爵府

積分: 11234


266#
發表於 12-6-17 11:47 |只看該作者
我覺得打下pet pet,手板okay,但個人覺得用籐條真的太harsh, 我接受不到。上一代父母不懂教,時代變了,打不一定能教好小孩,最怕小孩將來有童年bad impact. I agree with what other Mom said, 體罰could be a way to express your anger. 做媽媽不易,小孩子真的要用好多心思去教,大家努力!可以的話,打小D!


珍珠宮

積分: 31256


267#
發表於 12-6-17 11:50 |只看該作者
jessie814 發表於 12-2-24 12:46
我想問各位mama而家有冇人用藤條,間尺罰小朋友打手板or patpat 我就嚟俾佢激到火都爆 今朝去街市買餸見有藤 ...
我只會用我隻手打手板。用藤條呢d我打唔落。


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


268#
發表於 12-8-28 02:43 |只看該作者

引用:Quote:jessie814+發表於+12-2-24+12:46+我

原帖由 jojoplanet 於 12-06-17 發表
我只會用我隻手打手板。用藤條呢d我打唔落。





男爵府

積分: 8102


269#
發表於 12-8-28 03:56 |只看該作者

引用:我覺得適當的體罰係應該的!但唔好成日做!

原帖由 iriskko 於 12-02-24 發表
我覺得適當的體罰係應該的!但唔好成日做!做得多係冇用架!我係果種一係晤打!一打就會好勁!若佢地無咩大 ...
非常同意




伯爵府

積分: 16931


270#
發表於 12-8-28 10:35 |只看該作者
我都會打小朋友, 不過一定唔會用籐條, 會有印同 last 得都幾耐架. 我最勁都只係試用衣架打幾下, 但多數都會用手就咁打, 因為打得都一定係超火滾, 真係好易失控架, 如果用手打, 至少當你自己都覺得痛時你就會收手, 如果用工具打, 你自己唔痛, 真係好易出事架, 打得佢好傷時真係會變虐兒, 佢亦可能會好傷有後遺. 不過我覺得過咗六歲, 小朋友明白事理好多, 講道理都明好多, 就唔需要打了. 而且咁大個仲大佢真係會心裡記住, 會有負面影響的.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo