星期日...
係咪生日禮物黎架...

563angela 寫道:
星期日帶比你睇, 我覺得好得意呀
poonsline 寫道:
咁"撓" 既 .......我都暈過喎
acintl 寫道:
嘩~~~~正呀!
不過只係見到2點, 加多1點會仲正![]()
![]()
563angela 寫道:
心血少喎, 今次唔補下都唔得啦
poonsline 寫道:
我第1胎 ...........暈過不下10幾次, 連坐係office 都無啦啦會暈, 要訓一陣
第2胎 .. 個幾兩個月時暈過一次咁大把, 但o個次係不醒人事左 ........10幾秒 .. 我諗 .. 好彩係等緊公司車, 周圍都係同事, 不過好瘀