烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   48


禁止訪問

積分: 10253


261#
發表於 12-9-10 06:50 |只看該作者

引用:就快出人頭地了兄弟好眼訓~~~基本1號仔食譜

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32716


262#
發表於 12-9-10 07:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kyo123hk+於+12-09-10+發表就

原帖由 ilj 於 12-09-10 發表
勁喎用我常失敗的一號
妳又比我捉到喇~咁早走上來




禁止訪問

積分: 10253


263#
發表於 12-9-10 07:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-10+發表勁喎用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32716


264#
發表於 12-9-10 07:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+姸媽+於+12-09-10+發表妳又比

原帖由 ilj 於 12-09-10 發表
咪痴住我呀






禁止訪問

積分: 10253


265#
發表於 12-9-10 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-10+發表咪痴住

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 391


266#
發表於 12-9-10 09:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kyo123hk+於+12-09-10+發表就

原帖由 ilj 於 12-09-10 發表
勁喎用我常失敗的一號
上到頂,最後整完吾係漲卜卜,笠左,但我用左190ml水咋。58%到。。
myphoto.jpg




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


267#
發表於 12-9-10 13:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-10+發表勁喎用

原帖由 kyo123hk 於 12-09-10 發表
上到頂,最後整完吾係漲卜卜,笠左,但我用左190ml水咋。58%到。。





公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


268#
發表於 12-9-10 20:14 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

跟住整咩好呢




禁止訪問

積分: 10253


269#
發表於 12-9-11 08:09 |只看該作者

引用:跟住整咩好呢 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


270#
發表於 12-9-11 08:56 |只看該作者

回覆:janis836 的帖子

好用嗎?



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


271#
發表於 12-9-11 18:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-10+發表跟

原帖由 ilj 於 12-09-11 發表
我刀諗梗、成日整左刀冇乜人食、浪費我的日清粉、所以我每次220g粉夠、同埋早上出爐軟啲好食過隔夜、今晚整 ...
每次出爐果刻都好好食,始終隔夜差少少,我c6叫我整丹麥條唔知難唔難整




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


272#
發表於 12-9-11 18:15 |只看該作者

引用:好用嗎? +

原帖由 bigbighei 於 12-09-11 發表
好用嗎?
都好用,唔難,我都係跟住食譜自己再加加減減材料,整到出黎效果都唔錯!




禁止訪問

積分: 10253


273#
發表於 12-9-11 18:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-11+發表我刀諗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 814


274#
發表於 12-9-11 19:35 |只看該作者

回覆:ilj 的帖子

出爐食好好味,呀女加練奶話奶油豬
但隔一個鐘就已經梗咗,我月1號仔跟原機食譜整,可以解答吓我嗎?




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


275#
發表於 12-9-11 21:52 |只看該作者

引用:出爐食好好味,呀女加練奶話奶油豬 但隔一

原帖由 sara222 於 12-09-11 發表
出爐食好好味,呀女加練奶話奶油豬
但隔一個鐘就已經梗咗,我月1號仔跟原機食譜整,可以解答吓我嗎 ...
整完出黎凍左食唔晒就要即刻擺落保鮮盒再放入雪櫃,下次再食拎出黎叮熱食!




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


276#
發表於 12-9-11 21:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-09-11+發表每

原帖由 ilj 於 12-09-11 發表
出爐通常夜晚冇得你整吖我可以抄
但係丹麥條同其他麵包質地好似有d唔同,我要研究下先




別墅

積分: 814


277#
發表於 12-9-11 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sara222+於+12-09-11+發表出

原帖由 janis836 於 12-09-11 發表
整完出黎凍左食唔晒就要即刻擺落保鮮盒再放入雪櫃,下次再食拎出黎叮熱食!



...
Thx




珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


278#
發表於 12-9-12 08:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bigbighei+於+12-09-11+發表

原帖由 janis836 於 12-09-11 發表
都好用,唔難,我都係跟住食譜自己再加加減減材料,整到出黎效果都唔錯!



...
我正諗緊平平地買嚟整!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


279#
發表於 12-9-12 09:43 |只看該作者

引用:我試整左最普通既先!都好好食!阿仔食完一

原帖由 janis836 於 12-08-28 發表
我試整左最普通既先!都好好食!阿仔食完一個仲去偷食呀!
有冇食譜比定我呢我正考慮買!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


大宅

積分: 2222


280#
發表於 12-9-12 10:36 |只看該作者

回覆:janis836 的帖子

尋晚十點我用咗#5營養包程序,預教時間今朝七點收包,唔知點解個包發唔起,又硬!唔通啲水份俾啲麵粉吸收哂?有冇媽媽可以教下我!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo