烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   167


伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


261#
發表於 12-10-21 13:40 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!




男爵府

積分: 8223

畀面勳章 環保接龍勳章


262#
發表於 12-10-21 14:50 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

請教:我用黃沙糖,浸了唔夠一日啲糖已經融晒或沉喺底,咁要唔要加糖? 另外冇乜泡係咪未發酵? Thanks!
myphoto.jpg



點評

doggiemama01  通常頭3-4日會冒點泡泡, 這已是進行發酵中了~  發表於 12-10-22 09:28


男爵府

積分: 9891


263#
發表於 12-10-21 17:36 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收 ...

我都用柑浸左兩樽,中間一層加左黑糖,但係唔知會唔會因為貪心得滯,因為水位不斷升高,會唔會滿瀉呢?我買左成箱柑,怕唔夠樽呀!今晚再整奇異果+柑,同提子+柑!
myphoto.jpg



點評

smallwitch24  黑糖咩味架?  發表於 12-10-24 16:55
doggiemama01  應該唔會滿到溢, 因為水份是來自水果本身.  發表於 12-10-22 09:27
vane  貢多有排飲....  發表於 12-10-21 20:17
detachment  咁誇張....滿到咁  發表於 12-10-21 18:39


男爵府

積分: 6354


264#
發表於 12-10-22 09:06 |只看該作者

回覆 回覆:doggiemama01的帖子







別墅

積分: 615


265#
發表於 12-10-22 09:09 |只看該作者
紅菜頭菠蘿提子好正!!!!

點評

doggiemama01  哇~~~~  發表於 12-10-22 09:24


大宅

積分: 4320


266#
發表於 12-10-22 09:25 |只看該作者
多謝各位靚媽媽幫手解答新朋友仔的疑難, 共勉之~~


大宅

積分: 4320


267#
發表於 12-10-22 09:31 |只看該作者
回覆 doggiemama01 的帖子

係呀, 我呢樽是多都唔算好香咋~


別墅

積分: 615


268#
發表於 12-10-23 10:27 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-10-16 11:50
我個窗台放晒D樽係度
今早整左洛神花加橙,唔知好唔好味呢,不過好麻煩,吹到今早仲有小小濕
我一小 ...

好期待AR~~~好想知洛神花咩味道


寶石宮

積分: 281776


269#
發表於 12-10-23 14:49 |只看該作者

引用:我都用柑浸左兩樽,中間一層加左黑糖,但係

原帖由 yusostupid 於 12-10-21 發表
我都用柑浸左兩樽,中間一層加左黑糖,但係唔知會唔會因為貪心得滯,因為水位不斷升高,會唔會滿瀉呢?我買 ...
我之前都係衰貪心,攪到啲酵素不停漏出嚟


水晶宮

積分: 73053

2024年龍年勳章


270#
發表於 12-10-23 19:01 |只看該作者
doggiemama01,

我果樽 仲有 2 日就夠 14日, 不過今日拎出來睇, 發覺好多泡 , 係咁多日以來最最多泡架. 請問你浸開咁多隻酵素, 通常最多泡泡係第幾日 ??

點評

doggiemama01  通常頭3-4日會冒點泡泡, 這已是進行發酵中了~  發表於 12-10-24 09:24
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


271#
發表於 12-10-23 20:00 |只看該作者
detachment 發表於 12-10-23 10:27
好期待AR~~~好想知洛神花咩味道

洛神花未得,今日收成士多啤梨,一個字


順順利利 大吉大利       


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


272#
發表於 12-10-23 20:03 |只看該作者
Rita 發表於 12-10-23 19:01
doggiemama01,

我果樽 仲有 2 日就夠 14日, 不過今日拎出來睇, 發覺好多泡 , 係咁多日以來最最多泡架. 請 ...

我樽奇異果D泡多到流出嚟27號收得,今日雖然無流出嚟,都仲好多泡
順順利利 大吉大利       


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


273#
發表於 12-10-23 20:05 |只看該作者
milktealai 發表於 12-10-23 14:49
我之前都係衰貪心,攪到啲酵素不停漏出嚟

我樽橙蘋果梨放到滿晒都無事,樽奇異果七八成滿D泡多到流出嚟
順順利利 大吉大利       


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


274#
發表於 12-10-23 21:57 |只看該作者

引用:doggiemama01,我果樽+仲有+2+日就夠+14日,+

原帖由 Rita 於 12-10-23 發表
doggiemama01,

我果樽 仲有 2 日就夠 14日, 不過今日拎出來睇, 發覺好多泡 , 係咁多日以來最最多泡架. 請 ...
我(樽柑+梨)和(波羅+番茄)都係仲有2曰收得



我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


寶石宮

積分: 281776


275#
發表於 12-10-23 22:22 |只看該作者

引用:Quote:milktealai+發表於+12-10-23+14:49+

原帖由 charmaine_1 於 12-10-23 發表
我樽橙蘋果梨放到滿晒都無事,樽奇異果七八成滿D泡多到流出嚟
結果我要攞走少少生果至得,否則不停漏出嚟,好鬼肉赤

點評

doggiemama01  所以不能太滿, 要留約1-2吋空位.  發表於 12-10-24 09:25


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


276#
發表於 12-10-23 22:45 |只看該作者
milktealai 發表於 12-10-23 22:22
結果我要攞走少少生果至得,否則不停漏出嚟,好鬼肉赤

我第一樽就係咁同佢地換過大樽,咁就發毛啦
順順利利 大吉大利       


寶石宮

積分: 281776


277#
發表於 12-10-23 22:56 |只看該作者

引用:Quote:milktealai+發表於+12-10-23+22:22+

原帖由 charmaine_1 於 12-10-23 發表
我第一樽就係咁同佢地換過大樽,咁就發毛啦
咪嚇我呀!!!我聽日就收成㗎喇


寶石宮

積分: 281776


278#
發表於 12-10-23 22:58 |只看該作者

引用:Quote:detachment+發表於+12-10-23+10:27+

原帖由 charmaine_1 於 12-10-23 發表
洛神花未得,今日收成士多啤梨,一個字正
士多啤莉洗咪好麻煩囉,我都好想整,但怕煩

點評

doggiemama01  確係煩.....  發表於 12-10-24 09:29


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


279#
發表於 12-10-23 23:02 |只看該作者
milktealai 發表於 12-10-23 22:58
士多啤莉洗咪好麻煩囉,我都好想整,但怕煩

士多啤梨好方便,方便過洛神花好多
洗下佢用鹽水冲下佢,拎起放係厨房紙等乾,幾個鐘唔洗理佢
順順利利 大吉大利       


寶石宮

積分: 281776


280#
發表於 12-10-23 23:25 |只看該作者

引用:Quote:milktealai+發表於+12-10-23+22:58+

原帖由 charmaine_1 於 12-10-23 發表
士多啤梨好方便,方便過洛神花好多
洗下佢用鹽水冲下佢,拎起放係厨房紙等乾,幾個鐘唔洗理佢
...
要唔要meet走塊葉先?

點評

charmaine_1  切埋個(頂)  發表於 12-10-24 17:55

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo