立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 134334
水晶宮
積分: 62563
原帖由 ^O^ 於 12-10-29 發表 但红十字d姑娘唔係咁講喎,係d血唔會要架。
jso130 發表於 12-10-29 09:51 咁唔知呀! 係醫生同我咁講咋!
珍珠宮
積分: 34740
moonlight9198 發表於 12-10-29 09:53 照我知, 好似食過藥, 要7天後先比捐血, D血先要既.
翡翠宮
積分: 79900
積分: 67215
moonlight9198 發表於 12-10-29 09:33 好呀。但記得要做人情。
kianmama 發表於 12-10-27 10:02 我唔怕打針, 但好怕d冇經驗既姑娘同我抽血, 因為我血管幼, 好難睇到血管, 遇著d生手, 真係c得..... 我果時 ...
侯爵府
積分: 21408
CCKI 發表於 12-10-27 11:48 仲有蛋放咗出嚟一陣先打,下次分完即刻打至得!
積分: 52403
大宅
積分: 3824
原帖由 ^O^ 於 12-10-29 發表 本帖最後由 ^O^ 於 12-10-29 10:31 編輯
積分: 37752
moonlight9198 發表於 12-10-28 22:23 你又唔去, 你去都可以加持架, 但真係唔係次次都有架, 今日係個主持生日,
moonlight9198 發表於 12-10-29 07:03 你又比我既外表呃左喇, 哈哈 ~~ 我保養得好之嘛 !! 我就黎70歲先真 !! ...
^O^ 發表於 12-10-29 10:09 好似係,但我日日都食藥,所以要停晒藥先可以再捐。
JChan 發表於 12-10-29 11:04 Any problem?
^O^ 發表於 12-10-29 11:19 生暗瘡,冇膿頭,仲要係成年都唔謝果隻。中醫話我氣虛血瘀,食左大約兩個月中藥,由十多粒瘡變到淨番4-5粒 ...
jso130 發表於 12-10-29 11:28 你諗住點樣漂白呀? 教吓我吖!
積分: 59494
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy