跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4981


261#
發表於 06-6-8 14:17 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

咁不如去playgroup果日..
我地一齊飲下午茶..跟住一齊過去呀!![quote]
chu87377 寫道:


男爵府

積分: 5942


262#
發表於 06-6-8 14:44 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

請問係唔係每個week都有得上架? 我都想去tea.....

我o係大元村搭村巴架, 好快架, 佢都有去觀塘, 你try下!

[quote]
cwinnie 寫道:
咁不如去playgroup果日..
我地一齊飲下午茶..跟住一齊過去呀!![quote]
chu87377 寫道:


大宅

積分: 4981


263#
發表於 06-6-8 15:16 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

佢尼個playgroup應該就唔係個個禮拜都有...
可能係一個月一次...(我估)...
我同chu87377 & wong_betsy都報左名去試下..
你就唔就到時間呀...24/6 (5pm-6pm)
如果得既...你都來玩下呀!!

另外..我地打算果日飲埋茶..先去playgroup...
你有冇興趣呀??

大元村村巴...?? 近住邊個位置呀??
知唔知幾點開呀?? 同埋幾錢呀


大宅

積分: 4981


264#
發表於 06-6-8 15:25 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

打錯左時間....
24/6 4pm - 5pm 先岩
sorry



男爵府

積分: 5773


265#
發表於 06-6-8 16:06 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

都好哦!!一齊飲下午茶,提議几好!!你


男爵府

積分: 5773


266#
發表於 06-6-8 16:08 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你bb尼張相有雙下巴,好得意!!大sizebb係吾同


大宅

積分: 4981


267#
發表於 06-6-8 16:13 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

咁就咁決定啦...飲完下午茶就出發...
果日我要返工...咁我放工返到大埔大約2:00
再返屋企湊埋BB..最快都要2點幾先出到來..
你地介唔介意出去搵左位先呀...?

梗係推車啦...
抱唔掂呀!!!
你老公會唔會陪你地去呀??
如果唔陪..我就唔叫佢啦...
如果你地既老公都去...佢都可以陪我去..
如果唔係...佢就0係屋企等我囉

[quote]
chu87377 寫道:
都好哦!!一齊飲下午茶,提議几好!!你


男爵府

積分: 5942


268#
發表於 06-6-8 16:15 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

4pm 都可能得wor, 等我check check 先....
cwinnie 寫道:
打錯左時間....
24/6 4pm - 5pm 先岩
sorry


大宅

積分: 4981


269#
發表於 06-6-8 16:15 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

佢埋得塊面見得下人囉...
個身就唔係好大件咋...
同我一樣..肥塊面!!
[quote]
chu87377 寫道:
你bb尼張相有雙下巴,好得意!!大sizebb係吾同


大宅

積分: 4981


270#
發表於 06-6-8 16:16 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

咁飲茶你得唔得呀??
henhen 寫道:
4pm 都可能得wor, 等我check check 先....[quote]
cwinnie 寫道:
打錯左時間....
24/6 4pm - 5pm 先岩
sorry
[/quote]


男爵府

積分: 5773


271#
發表於 06-6-8 17:30 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

去邊度飲先??因為大埔我都未熟晒.我問過我老公,佢話無所謂哦,睇你


男爵府

積分: 5773


272#
發表於 06-6-8 17:39 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

playgroup尼度應該吾使搭車去掛???如果係大埔墟街市樓上就好似都行吾係耐就到啦!!
winnie,你住邊度


大宅

積分: 4981


273#
發表於 06-6-8 17:43 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

咁不如叫埋老公一齊去啦...
等佢地都感受下個氣氛..睇下得唔得呀...
同埋多個人幫下手都好既..

另外飲茶..睇下去迎喜(吉之島) , 京都(昌運) 定係 明星(八號花園斜對面)
稻香就唔好啦...因為擺唔到BB車


[quote]
chu87377 寫道:
去邊度飲先??因為大埔我都未熟晒.我問過我老公,佢話無所謂哦,睇你


大宅

積分: 4981


274#
發表於 06-6-8 17:46 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

新街市...都幾遠架...
不過如果有時間..都可以慢慢行過去...
因為我平時好少行過去...我覺得好似好遠咁...

你知唔知稻香0係邊先...
就係果度附近

[quote]
chu87377 寫道:
playgroup尼度應該吾使搭車去掛???如果係大埔墟街市樓上就好似都行吾係耐就到啦!!
winnie,你住邊度


男爵府

積分: 5773


275#
發表於 06-6-8 18:23 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

好啦!!就預埋老公份啦!!迎喜好難等位哦,勁多人;京都就大地方


大宅

積分: 4981


276#
發表於 06-6-8 18:36 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

好呀...你地決定呀!!!
我邊度都ok...
我放工啦...
今晚老公話同我去散下心喎...
佢見我尼幾日又病..心情又唔靚!!
好彩都仲有人錫我...
[quote]
chu87377 寫道:
好啦!!就預埋老公份啦!!迎喜好難等位哦,勁多人;京都就大地方


男爵府

積分: 5773


277#
發表於 06-6-8 19:35 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

明天再傾過啦!!![quote]
cwinnie 寫道:
好呀...你地決定呀!!!
我邊度都ok...
我放工啦...
今晚老公話同我去散下心喎...
佢見我尼幾日又病..心情又唔靚!!
好彩都仲有人錫我...
[quote]
chu87377 寫道:
好啦!!就預埋老公份啦!!迎喜好難等位哦,勁多人;京都就大地方


大宅

積分: 4981


278#
發表於 06-6-9 12:03 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

出面
我就要留0係公司
:-( :-(


男爵府

積分: 5773


279#
發表於 06-6-9 12:13 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

當然啦!!


大宅

積分: 4981


280#
發表於 06-6-9 12:17 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我都怕佢會嚇親...
所以過去睇左佢幾次...
佢冇醒呀... [quote]
chu87377 寫道:
當然啦!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo