自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 14036


261#
發表於 12-11-16 20:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


262#
發表於 12-11-16 20:25 |只看該作者

引用:Quote:epsonprinter+發表於+12-11-16+18:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


263#
發表於 12-11-16 20:28 |只看該作者

引用:其實問題已經唔係有無人讓俾樓主坐咁簡單讓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


264#
發表於 12-11-16 20:32 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24196


265#
發表於 12-11-16 20:33 |只看該作者

回覆:kwansara 的帖子

我去總站坐係令自己舒服d.咁都叫歪理?係要上架爆車要人讓位先係明智?oh....我開始明你地意思喇!


大宅

積分: 2335


266#
發表於 12-11-16 20:35 |只看該作者

引用:看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時

原帖由 ~DEL~ 於 12-11-14 發表
看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時一些傳統美德已成奢望,分分鍾被人話返轉頭,下一代是 ...
好岩


大宅

積分: 1665


267#
發表於 12-11-16 20:48 |只看該作者

引用:我去總站坐係令自己舒服d.咁都叫歪理?係要

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-16 發表
我去總站坐係令自己舒服d.咁都叫歪理?係要上架爆車要人讓位先係明智?oh....我開始明你地意思喇!

...
其實真係有咁多人會明示要人讓坐架咩?我雖然次次讓,但次次都係我主動,我未遇過有人開口或明示要人讓坐嘅人喎,點解你講到好似有需要嘅人會呵求人地讓坐咁嘅?讓坐係好自動嘅一件事,佢地唔坐的士,上架爆車,都唔代表佢係想你讓架喎,多數都係打算有係獎勵,無就算,但你好似講到所有大肚,老人家,手抱b媽都唔應該上爆車咁,係要人地去坐的士咁嘅




大宅

積分: 3518


268#
發表於 12-11-16 21:09 |只看該作者

回覆:ilikethis2005 的帖子

我地講緊要有需要人士去總站上車未必何行,你係唔係有需要人士?




大宅

積分: 3518


269#
發表於 12-11-16 21:14 |只看該作者

回覆:s2 的帖子

你有無諗過如果巴士急停會點?




男爵府

積分: 6645


270#
發表於 12-11-16 21:21 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

個個都想人讓嫁啦。。。
不過唔好感覺老馮就冇問題啦。。。
每個人都覺得自己有唔同需要。。。
要開post講冇人讓,攪到好似人地超錯。。。
如果真係要開既話,日日都有好多人要開。。。
自己做好自己就得啦。。
另外可以自己安排得好d既。。。
好多野係可以避免既。。。


男爵府

積分: 6645


271#
發表於 12-11-16 21:24 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

讓座雖然唔係必然。。不過係一種美德。。請好好教育下一代。。


水晶宮

積分: 59214


272#
發表於 12-11-16 21:32 |只看該作者

回覆:ilikethis2005 的帖子

你仲咁好耐性0既


大宅

積分: 2557


273#
發表於 12-11-16 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~DEL~+於+12-11-14+發表看到

原帖由 bluetulip 於 12-11-15 發表
1*自己咁累,點解唔係自己首先想下辦法解決個問題,反而期望他人會幫自己?
2*讓座的確係美德,亦應該鼓勵, ...





大宅

積分: 1055


274#
發表於 12-11-16 21:41 |只看該作者

回覆:acpeanuts 的帖子

我覺得佢係好心話比你聽有位姐,唔係個個都係衰人。我每天都要剩巴士來回,快的一小時慢的個半鐘,如冇位座我不會上車,有時要等兩三架車先有位,間中見到大肚婆都會讓座(幾次都冇所謂)。如果日日你都會讓足十個月?問心我真係唔得~對不起幾有愛心都好做唔到咁偉大。



點評

leon1998  有d人好似識睇相,話阿嬸唔係好人,開聲話有位都要俾人插  發表於 12-11-16 23:46
kingbb I am 7 years old. ;-) :-D :-D


大宅

積分: 2557


275#
發表於 12-11-16 21:51 |只看該作者

引用:我覺得讓座雖然話係美德..不過,我唔覺得我

原帖由 月希 於 12-11-15 發表
我覺得讓座雖然話係美德..不過,我唔覺得我地有資格去批評冇讓座既人...你有需要坐,咁人地都有姐.. ...





伯爵府

積分: 16837


276#
發表於 12-11-16 21:52 |只看該作者

引用:個個都想人讓嫁啦。。。 不過唔好感覺老馮

原帖由 suiyiu922 於 12-11-16 發表
個個都想人讓嫁啦。。。
不過唔好感覺老馮就冇問題啦。。。
每個人都覺得自己有唔同需要。。。
其實樓主試下下次唔好較到收工時間搭巴士,或者其實可以搭巴士去總站轉車,唔一定要搭的士,我就係咁,明知自己真係一定要坐唔企得耐,就寧願俾幾蚊搭巴士去總站轉,自己安排就最好,不能要全世界去遷就你一個的,亦要明白人地也有需要,尤其係長途車,個個早出晚歸,攰到訓著咁濟,又可能唔舒服、有病等等。。。呢啲唔係咩藉口,有需要就係有需要,我m到都必定要坐,否則會痛到想暈想嘔的,到時一樣會累及他人!你亦要體諒人地有呢個需要

如果真係咁緊張小朋友會跌親,愛護小朋友的話,其實正常見架車爆都不會上車,不應抱著有人會讓座的心態,這是本能反應呵




芭芭拉


大宅

積分: 2557


277#
發表於 12-11-16 21:56 |只看該作者

引用:你話人唔讓座,我都仲覺得你好唔好彩,但你

原帖由 EliseElise 於 12-11-15 發表
你話人唔讓座,我都仲覺得你好唔好彩,但你話個呀嬸話比你知後面有位叫你坐,你咁都有得話人,我就即刻幇你 ...





別墅

積分: 896


278#
發表於 12-11-16 22:04 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我都唔太期望別人會幫忙,何況身邊嘅都唔會到自己,唯有自己撐同頂硬上!


子爵府

積分: 14685

畀面勳章


279#
發表於 12-11-16 22:08 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

宜家啲人唔好講話讓座,就算有人暈鬼左分分鐘無人報警仲要拎部手機出來拍post上fb好涼薄,咁當然都有好心人但真係唔多


大宅

積分: 2557


280#
發表於 12-11-16 22:10 |只看該作者

引用:大型運輸系統如MTR,+為提高載客效能,坐位

原帖由 CarmenBeta 於 12-11-15 發表
大型運輸系統如MTR, 為提高載客效能,坐位自然比企位少,但新巿鎮發展,車程又長。以西鐵作個例子,由南昌 ...
我工作係長企,要由青衣到藍田,我會座到油麻地轉車,成日見到D人係旺角上車話人唔讓座比佢,點解佢唔座去油麻地上車




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo